Algemeen Club Mystique, Rucphen (NL)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de avond was ik er niet.Misschien waren de M/V verhoudingen beter en de dames aantrekkelijker.
De beleving van vrouwen en single mannen is natuurlijk compleet verschillend bij dergelijke evenementen.
Veel mensen moeten ook werken.
Ik werk tot 16 uur, voordat ik er ben is het al gauw 18/19 uur.
In de middag heb je in ieder geval meer kans op oudere dames (die wellicht al gepensioneerd zijn), die kunnen er om 14 uur zijn op een donderdag. 😉
 
Als je als man alleen komt, dan zou ik op de Hete Godinnen Dag komen . Het is net iets drukker dan op de gewone maandagen.
Dat is één keer per maand en de laatste was gisteren.
Op die dag komen actieve stellen tegen een gereduceerde prijs binnen en heb je dus meer kans op actie.
Op de gewone maandagen is het maar een gokje of de aanwezige stellen een extra man laten aanschuiven.
Bedankt voor dit bericht, Medusa. Op dat event heb ik m'n oog ook laten vallen, dus misschien zie ik je er binnenkort. 😉

Na de voor mij al bekende Vlaamse clubs wil ik eens gaan zien hoe het er hier in NL aan toe gaat.
Mystique klinkt als een mooie, ruime club en is qua afstand prima te doen. En als ik de site bekijk, spreken die Hete Godinnen dagen me wel erg aan! 😋
 
Bedankt voor dit bericht, Medusa. Op dat event heb ik m'n oog ook laten vallen, dus misschien zie ik je er binnenkort. 😉

Na de voor mij al bekende Vlaamse clubs wil ik eens gaan zien hoe het er hier in NL aan toe gaat.
Mystique klinkt als een mooie, ruime club en is qua afstand prima te doen. En als ik de site bekijk, spreken die Hete Godinnen dagen me wel erg aan! 😋
Ja, wie weet.
Ik ben van plan om 20 november te gaan.
 
Voor mij kwam het wel uit vandaag 😉, en ik heb genoten!

Was een redelijk rustige dag, maar vooral eind van de middag en loop van de avond toch lekker wat actie gezien en gehad. Ik heb me wel vermaakt en een aantal leuke nieuwe mensen ontmoet!
 
Gisteren (donderdag) deze club nog eens bezocht op de maandelijkse Mega Gangbang met een FWB. Een andere FWB was ook aanwezig en binnen kwam ik nog 2 bevriende koppels tegen.
Ik had de indruk dat het minder druk was dan anders.
Het was zeker wel actief en ik denk wel dat de aanwezige mannen zich hebben kunnen bezig houden.
Ook vrouwen van allerlei leeftijden en formaten, dus voor iedereen wat wils.
Maar ik vond het een mindere dag.
Dat kan natuurlijk ook aan mij gelegen hebben; Ik had zelf ook een mindere dag.
Zelf ben ik voornamelijk bezig geweest met mijn FWB en ook even met mijn andere FWB.
Dus geen tijd om bij een andere koppel aan te sluiten.
Doordat we geen van 3 een topdag hadden waren we om 19h30 al terug naar huis.
 
Gisteren in de buurt en de Godinnenmaandag eens bezocht. Ten opzichte van de maandelijkse GB en zelfs tov de HHVdag een ware tegenvaller. Het was er rustig en veel koppels gezien die er goedkoop in een treintje meermaals gaan eten, drinken, sauna, bubbelbad, roken en mannen zelfs uit de weg gaan, afwijzen.
Een koppel waarvan de dame in rood lingeriesetje was wel overal super-actief (en luidruchtig). Daarnaast gelukkig wel enkele huisdames die het een aantal mannen nog naar de zin maakten.
Was ik maar net als Kwillem1 iets doorgereden naar Amai ...
 
Gisteren in de buurt en de Godinnenmaandag eens bezocht. Ten opzichte van de maandelijkse GB en zelfs tov de HHVdag een ware tegenvaller. Het was er rustig en veel koppels gezien die er goedkoop in een treintje meermaals gaan eten, drinken, sauna, bubbelbad, roken en mannen zelfs uit de weg gaan, afwijzen.
Een koppel waarvan de dame in rood lingeriesetje was wel overal super-actief (en luidruchtig). Daarnaast gelukkig wel enkele huisdames die het een aantal mannen nog naar de zin maakten.
Was ik maar net als Kwillem1 iets doorgereden naar Amai ...
De enige dag dat ik hier als single man nog zou komen is de mega gangbang.
Gisteren in de buurt en de Godinnenmaandag eens bezocht. Ten opzichte van de maandelijkse GB en zelfs tov de HHVdag een ware tegenvaller. Het was er rustig en veel koppels gezien die er goedkoop in een treintje meermaals gaan eten, drinken, sauna, bubbelbad, roken en mannen zelfs uit de weg gaan, afwijzen.
Een koppel waarvan de dame in rood lingeriesetje was wel overal super-actief (en luidruchtig). Daarnaast gelukkig wel enkele huisdames die het een aantal mannen nog naar de zin maakten.
Was ik maar net als Kwillem1 iets doorgereden naar Amai ...
De enige dag dat ik hier nog als single man zou binnen gaan is op de mega gangbang. Zelfs met een FWB zoj ik ik alleen op de dagen gaan dat er korting word gegeven aan actieve koppels. Andere dagen is er naar mijn mening te weinig actie.
 
Afgelopen donderdag nog eens geweest op de hete huisvrouwenmiddag met een FWB. Zelf ben ik alleen in actie geweest door het masseren van mijn FWB en haar wat aandacht te geven.
Het was er niet druk, wel een doorsnee van de de bevolking die aanwezig was. Oud, jong, knap, minder knap, slank, BBW. Voor elk wat wils.
Ook geen overloop van single mannen.
Dus als single had je je zeker kunnen bezig houden.
Alleen het bezoekersaantal had wat hoger gemogen.
 
Fantastische gangbang middag/avond gisteren.
Lekker ouderwets druk maar (vond ik) een goede man/vrouw verhouding. Veel dames en ook nieuwe dames die ik niet eerder heb gezien. Veel activiteit.
Het was voor mij de eerste keer dat ik er al om 14 uur bij opening kon zijn (halve dag vrij genomen van werk). Normaal gesproken kom ik pas tussen 18 en 19 uur binnen en dat heb ik doorgaans als minder druk ervaren. Wellicht gaat een groep mensen dan al naar huis.
Ik zou het deze club echt gunnen om weer op pre-Covid drukte te komen, het is er erg gezellig, goed restaurant, gezellige bar en ruim opgezet.
Nog een ander forumlid daar tegengekomen, misschien geeft hij ook zijn visie op de avond, een man beleeft het toch anders dan een vrouw.
 
Bedankt voor de vermelding Medusa, ook even met hen kennis gemaakt.
Aan spelen zijn we niet toegekomen, misschien een volgende keer.
Ik sluit mij wel volledig aan bij het bericht van Medusa.
Gezellig druk en een zeer goede mix van jong en ouder, superslank tot BBW.
Voor iedereen wat wils en lekker actief. Ik denk niet dat er veel niet actieve dames aanwezig waren.
Zelf was ik met een FWB en dan kom ik wat minder in actie met andere dames, maar heb wel kunnen aansluiten bij 2 koppels. Dus ook voor mij een leuke middag geweest.
Ook de verhouding zat wel goed.
Alleen jammer dat je in Mystique als dame alles goed in de gaten moet houden. Tot 2x gezien dat er een man probeerde zonder condoom terwijl de dame het met condoom wil.
Heren knoop het nou eens goed in jullie oren (of beter jullie lul). Als een dame laat weten dat je haar mag neuken is dat standaard met condoom. Pas als ze expliciet vermeld dat je zonder mag. Dan mag je zonder. Het is niet omdat je voorganger zonder bezig is dat jij dat ook mag. Die voorganger kan bvb. haar man of vaste vriend zijn.
Ook gezien dat er een man tot 4x toe probeert een dame aan te raken terwijl ze tot 3x toe al hadden afgewezen en de 4de keer werd haar vriend boos en was het spel afgelopen. Heb aub wat geduld. Je komt misschien wel aan de beurt, maar niet op die manier.
Verder weinig haantjesgedrag gezien.
Ik/wij komen meestal tegen openingstijd en zijn weg rond 18 of 19h. Vroeger bleef ik wel eens tot 21 of 22h. Maar merkte dat de actie toch wel wat begint stil te vallen tegen 18h. Dus Medusa als jullie wat vroeger komen is er nog meer actie.
Verder zeker een leuke dag gehad en blij dat het hier nog eens wat drukker was.
 
Donderdag 18 januari nog eens deze club bezocht met een FWB.
Thema hete huisvrouwenmiddag.
Gezellig druk, maar het zou nog wat drukken mogen zijn in deze grote club.
Er was niet constant activiteit. Soms moest je er hard naar zoeken.
Met mijn FWB niet tot actie gekomen omdat het voor haar te fris was in de kamers.
Doordat er wat minder volk is is dat ook zo. eens in actie warmt de desbetreffende kamer wel snel op.
Wel actief geweest met 2 andere dames. Dus best wel een rustige gezellige middag gehad.
 
Gisteren (maandag) en vorige week maandag een bezoek gebracht aan deze prachtige club met een FWB.
Mijn FWB houd wel van zachte massages door meerdere mannen.
Vorige week maandag was het hete godinnendag en kortingdag.
Dus als actief stel voor 25 Euro binnen.
Redelijk druk en overal wel wat actie. Een mix van alle leeftijden en gewichten.
Ook een zeer jong koppel, helaas enkel met elkaar bezig in een afgesloten ruimte.
Mijn FWB heeft een heerlijke massage gekregen van een een leuke gekleurde man. En heb heb ik dan ook maar even alleen gelaten.
Zelf 1x in actie geweest op het grote bed in de barruimte.
Was wel genoeg voor mij. Daar kom ik eigenlijk voor een relaxe middag.

Gisteren weer daar geweest, geen speciaal thema, maar wel korting voor actieve stellen.
Het was heel rustig. Er was wel actie, maar voornamelijk in afgesloten ruimtes. Ook nu weer een zeer jong knap koppel. Alleen jammer dat ze zich afzonderde in een afgesloten ruimte.
Ik denk niet dat ik een koppel gezien heb dat er rondom mannen bij nam. Hier en daar een koppel dat er een lucky single man bij nam. Maar de meeste koppels waren gewoon op zichzelf bezig. En dan ook nog veel in afgesloten ruimtes.
Dus voor mij een heel relax middag waarbij ik mij enkel heb bezig gehouden met mijn FWB en geen aansluiting vond bij andere koppels of dames. Iets wat voor mij toch wel heel uitzonderlijk is. Dus mannen die nog niet zoveel ervaring hebben zullen het hier op een gewone maandag heel moeilijk hebben.
 
Donderdag nog eens een bezoek gebracht aan deze mooie club met een FWB.
mega gangbang.
En deze keer was er wel heel wat volk. Nog niet van het niveau van pre corona, maar dat hoeft ook niet. Een gezellig drukte en genoeg actieve dames.
Er werden weer kledingzakken uitgedeeld. Dus dan weet je dat de lockers allemaal volzet zijn.
Enkele bekende koppels tegen gekomen en mij in het begin daar wat mee bezig gehouden. Mijn FWB kwam ook een oude bekende tegen dus daar moest ik de rest van de middag niet te veel naar omkijken.

Hier en daar wat haantjes die geen neen kunnen accepteren. Of als er een dame meld: 3 heren is nu even genoeg en dan toch nog zeer dicht bij zich blijven afrukken. Maar al bij al viel dat wel mee. En dit ook alleen bij de knapste dames.
Dat was voornamelijk tussen 15 en 16h. Dat is het uur dat de mannen die om 17h thuis moeten zijn nog snel aan hun trekken willen komen. Is overal hetzelfde.

Dit was nog eens een aan te raden middag zowel voor koppels als voor actieve heren.
 
Aanstaande woensdagavond is er bi-avond in Mystique. Voor mij zou het de eerste bi-abond zijn in een club. ik heb geen probleem met mannen maar ga uiteindelijk in de eerste plaats voor de dames of de koppels. Zijn deze voldoende aanwezig op dergelijke avonden of is er een overaanbod aan heren.? Zoja dan kom ik wel op een ander moment naar Mystique.
 
Hallo, wij gaan binnenkort voor een eerste keer naar Mystique. We zijn een regelmatige bezoeker van Acanthus waar we het naar onze zin hebben. We twijfelen om op vrijdagavond of zaterdagavond te gaan. Is er een verschil van publiek op die 2dagen kwa leeftijd, drukte of actie?
Heel erg bedankt voor uw antwoord.
 
Donderdag nog eens een bezoek gebracht aan deze mooie club met een FWB.
mega gangbang.
En deze keer was er wel heel wat volk. Nog niet van het niveau van pre corona, maar dat hoeft ook niet. Een gezellig drukte en genoeg actieve dames.
Er werden weer kledingzakken uitgedeeld. Dus dan weet je dat de lockers allemaal volzet zijn.
Enkele bekende koppels tegen gekomen en mij in het begin daar wat mee bezig gehouden. Mijn FWB kwam ook een oude bekende tegen dus daar moest ik de rest van de middag niet te veel naar omkijken.

Hier en daar wat haantjes die geen neen kunnen accepteren. Of als er een dame meld: 3 heren is nu even genoeg en dan toch nog zeer dicht bij zich blijven afrukken. Maar al bij al viel dat wel mee. En dit ook alleen bij de knapste dames.
Dat was voornamelijk tussen 15 en 16h. Dat is het uur dat de mannen die om 17h thuis moeten zijn nog snel aan hun trekken willen komen. Is overal hetzelfde.

Dit was nog eens een aan te raden middag zowel voor koppels als voor actieve heren.
Lang geleden dat ik op de gangbang geweest ben. Zo te lezen, toch nog de moeite waard.
 
Maandag nog eens een bezoek gebracht aan deze club.
Hete godinnendag.
Ik ging met mijn FWB die er wekelijks en soms wel 2x per week komt.
Ze is altijd wel actief met een andere man, maar niet super actief en meestal geraak ik binnen met haar aan de actieve stellen prijs.
Dit keer dus niet. Een eerste kleine tegenvaller.
Ik kwam voor een ontspannen middag, dus laat dat de pret niet drukken.
Als je mij een beetje kent en mijn verhalen wat leest krijg ik normaal redelijk vlot aansluiting bij andere koppels of dames. Ook dat verliep deze keer niet zo vlot.
Ik heb mij gelukkig wel kunnen amuseren met een aantal dames en ook mijn FWB had een juiste man te pakken gekregen. Dus best nog wel een goed middag gehad.
Weer voor ieder wat wils. Van een heel jong koppel (lees rond de 30) tot dames en koppels die de 60 gepasseerd zijn.
En als je een beetje sociaal bent vond je wel ergens aansluiting.
Verhouding man/koppel of vrouw lag wel goed. Nergens echt groepjesvorming en de dames werden zeker niet belaagd, maar respectvol benaderd.
Dus voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan