Algemeen Club Mystique, Rucphen (NL)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Donderdag met een FWB club Mystique nog eens bezocht.
Een bevriend koppel dat hier nog niet geweest was ook uitgenodigd om eens te komen op een van de 3 actieve dagen in de maand (dacht ik toch)
Ik denk hierbij aan Mega gangbang, hete huisvrouwendag zoals het nu was, en de hete godinnendag op maandag.

Mega gangbang is actief en heel wat koppels en veel single mannen.
Hete huisvrouwendag zijn er meer koppels, maar ook heel wat koppels die niet echt actief zijn met de single mannen. Er zijn ook niet zo veel single mannen.

Voor mijn FWB is dit ideaal. Ze ziet graag actie en er mag wel een man bij, maar die moet haar dan even rustig masseren dan ik dat doe (en zo zijn er niet zo veel die dat geduld met haar hebben).
Het bevriend koppel is echter de actie van de vlakbij zijnde club gewoon (de club die niet actieve koppels buiten probeert te houden) Dus voor hun was het wat tam. Ik heb mij met beide dames goed bezig kunnen houden. De ene houdt van massage's. De andere wordt graag goed doorgeneukt. Een leuke afwisseling.
Hierdoor heb ik de rest van de club niet zo goed in het oog gehouden. Het is toch een andere ervaring om als koppel te gaan en met een andere koppel af te spreken dan dat je daar als single man rondloopt.

Op voorhand had een andere bevriend koppel mij voor deze dag gewaarschuwd. Op hete huisvrouwendag in de vakantie zijn het alleen oudere koppels en enkele die eigenlijk een rollator nodig hebben. Dat heb ik niet gezien.
Ik heb koppels gezien van aanvaarbare leeftijden en leuke vrouwen. Verschillende waar ik wel wat meer mee zou willen spelen als ik er als single man had rondgelopen.

Dus als single man had je zeker van alles kunnen zien. Actie vrees dat werd verzorgd door slechts enkele dames.

Dus geen ideale single man middag.
Maar mistique blijft een mooie club die toch wel wat volk trekt op zulke dagen.
 
Blijkbaar niet veel animo hier rond Mystique.
Vind ik eigenlijk niet zo verwonderlijk.
Ik ben er donderdag (mega gangbang) en gisteren (maandag hete godinnen dag) nog eens geweest met mijn FWB.

En beiden vielen mij wat tegen om verschillende redenen.
Donderdag was de verhouding actieve koppels/dames compleet zoek waardoor de dames die het waagden om ergens in het openbaar te gaan liggen dadelijk overrompeld werden door een tiental heren en het wringen was om er tussen te geraken.
De minder actieve koppels zochten de hoekjes op probeerden de single mannen weg te houden.

Ook maandag waren en heel weinig actieve koppels/dames.
Wat wel verrassend was. Ik denkt dat ik een stuk of 5 single dames gespot heb. Die dan een selectie kunnen maken en er de meest leuke heren uitkiezen.

Heel wat koppels die op zichzelf bezig waren in de jacuzzi of ergens in een hoekje. en de boel wat opgeilde.
Wel heel wat minder single mannen. Wat begrijpelijk is aangezien je niet zo gemakkelijk aansluiting vind of je moest een klik kunnen hebben met de aanwezige single dames.
Enkele single dames gesproken en ook zij waren niet allemaal tot actie over gegaan.
 
Afgelopen donderdag nog eens een bezoek gebracht aan Mystique met mijn FWB. Het was de mega gangbang.
Nou, zo mega is hij niet meer. Alle deze middag toch niet.
Ik had niet zo veel energie, dus niet zo veel de actie opgezocht.
Het viel mij op dat er aanzienlijk minder volk aanwezig was.
De verhouding actieve koppels / single mannen was nu wel beter dan vorige maand.
Dat heeft helaas niets met het deurbeleid te maken, maar met de mensen die komen opdagen.
 
Vanavond even naar de Hete Godinnen Dag bij Mystique.
Het was de laatste keer wel fijn, drukker dan op normale maandagen maar minder druk dan op de gangbang.
Ben benieuwd. 🙂
Nou, het viel zeker niet tegen.
Er waren ongeveer 10 a 15 vrouwen, wel voldoende mannen maar geen overkill.
Ik heb tussen 18 en 21 uur met ongeveer 15 mannen gespeeld, pijpen en/of neuken.
Geslaagde avond. 👍🏻
 
Hoe zijn de maandagen in Club Mystique met de hoeveelheden bezoekers? En wat kan ik verwachten? Ben er nog nooit geweest, maar wil het binnenkort eens gaan uitproberen.
Als je als man alleen komt, dan zou ik op de Hete Godinnen Dag komen . Het is net iets drukker dan op de gewone maandagen.
Dat is één keer per maand en de laatste was gisteren.
Op die dag komen actieve stellen tegen een gereduceerde prijs binnen en heb je dus meer kans op actie.
Op de gewone maandagen is het maar een gokje of de aanwezige stellen een extra man laten aanschuiven.
 
Dien je morgen echt 2 uur aanwezig te zijn als je gelijk naar binnen wilt of niet noodzakelijk?
Dat denk ik niet.
Das lang geleden dat ik naar Mystique ben geweest. Altijd alleen op de gangbangs. Denk dat Frank nog steeds de eigenaar is?
Volgens mij nog steeds dezelfde eigenaar.
Ik kom voornamelijk op gangbang, bi avond en hete godinnen.
Altijd wel leuk.
 
Laatst bewerkt:
En wat is gemiddeld gebruikelijk qua hoeveelheid dames op de mega gangbang in club mystique?
Gisteren 2 november waren er zo n stuk of 15 denk ik zo , waarvan de helft met ernstig overgewicht.
Volgens diverse aanwezige single mannen was het een van de matigste gangbangs in tijden.
Mannen waren er best veel dus voor de club was het zeker een succes. Maar wat hebben ze een partij personeel lopen daar zeg.
Dat kost ook een vermogen.
We mogen op Girlsreview liever geen paren-swingersclubs met elkaar vergelijken maar deze sla ik effe over.
 
Gisteren 2 november waren er zo n stuk of 15 denk ik zo , waarvan de helft met ernstig overgewicht.
Volgens diverse aanwezige single mannen was het een van de matigste gangbangs in tijden.
Mannen waren er best veel dus voor de club was het zeker een succes. Maar wat hebben ze een partij personeel lopen daar zeg.
Dat kost ook een vermogen.
We mogen op Girlsreview liever geen paren-swingersclubs met elkaar vergelijken maar deze sla ik effe over.
😋
Ik was niet één van die met ernstig overgewicht. Maar ja hè ... heel veel heren zijn ook niet bepaald slank te noemen. 🤣
Ik vind het persoonlijk niet erg, als ik één keer bezig ben dan is het geil en lekker en dan loopt het vanzelf.
Ik had het maar druk. Er werd wat zaad gespoten gisteravond, aan de lopende band.
 
Geef Medusa gelijk, waren ook veel heren met overgewicht haha. Heb je overigens gezien toen je druk bezig was😉
Vond de verhouding man/vrouw gisteren niet zo goed.
Ook een aantal zeer opdringerige heren. Ben 2x zelfs opzij geduwd, was ik niet van gediend.
 
Gisteren 2 november waren er zo n stuk of 15 denk ik zo , waarvan de helft met ernstig overgewicht.
Volgens diverse aanwezige single mannen was het een van de matigste gangbangs in tijden.
Mannen waren er best veel dus voor de club was het zeker een succes. Maar wat hebben ze een partij personeel lopen daar zeg.
Dat kost ook een vermogen.
We mogen op Girlsreview liever geen paren-swingersclubs met elkaar vergelijken maar deze sla ik effe over.
2 personen aan de balie bij binnenkomst, 3 achter de bar, 2 in de keuken, 1 portier, 1 van de weinige clubs die dat trouwens hebben, en 2 op de parkeerplaats, hebben trouwens ook weinig clubs...en Frank zelf nog.
 
😋
Ik was niet één van die met ernstig overgewicht. Maar ja hè ... heel veel heren zijn ook niet bepaald slank te noemen. 🤣
Ik vind het persoonlijk niet erg, als ik één keer bezig ben dan is het geil en lekker en dan loopt het vanzelf.
Ik had het maar druk. Er werd wat zaad gespoten gisteravond, aan de lopende band.
In de avond was ik er niet.Misschien waren de M/V verhoudingen beter en de dames aantrekkelijker.
De beleving van vrouwen en single mannen is natuurlijk compleet verschillend bij dergelijke evenementen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan