Algemeen Club Mystique, Rucphen (NL)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Lars , ... Ter uwe info :

Feestdagen hebben vaak een negatieve invloed op de opkomst van klanten in parenclubs en gangbangs.

Bv, vandaag, 07/04, hebben we Goede Vrijdag, gevolgd door Pasen (eerste en tweede pasdagen, 09 en 10/04).

Vaak in mei komen de eerste communie en vormsel, en daalt ook het aantal klanten die een parenclub bezoeken.

Voor veel mensen en koppels, qua budget beheersing, is het moeilijk al de familiefeesten en de sexfeesten, die dicht van elkaar zijn, te betalen.

:unsure:
Daar geloof ik wat paren betreft niet in.
Entree 30 euro en daarvoor krijg je eten en drinken.
Lijkt me heel erg goedkoop.
 
Douches naast het grote bubbelbad.

Het waren er maar drie maar het bleek toch genoeg.
Achteraan bij de sauna, zijn er nog twee douches.
Zag er allemaal prima uit. Maar actie was er niet.
Om drie uur waren er slechts twee dames, beiden niet mijn types, bezig.
Zo zie je maar dat de ene dag de andere niet is. Vorige maand was er onmiddellijk aktie op diverse plaatsen.
En het bewijst eens te meer dat vragen welke dagen de"beste" zijn, in essentie nutteloos is.
 
Achteraan bij de sauna, zijn er nog twee douches.

Zo zie je maar dat de ene dag de andere niet is. Vorige maand was er onmiddellijk aktie op diverse plaatsen.
En het bewijst eens te meer dat vragen welke dagen de"beste" zijn, in essentie nutteloos is.
En dat je ook afhankelijk bent van anderen. Want ondanks dat de actie even duurde heb ik een topmiddag gehad.
 
@Lars , ... Ter uwe info :

Feestdagen hebben vaak een negatieve invloed op de opkomst van klanten in parenclubs en gangbangs.

Bv, vandaag, 07/04, hebben we Goede Vrijdag, gevolgd door Pasen (eerste en tweede pasdagen, 09 en 10/04).

Vaak in mei komen de eerste communie en vormsel, en daalt ook het aantal klanten die een parenclub bezoeken.

Voor veel mensen en koppels, qua budget beheersing, is het moeilijk al de familiefeesten en de sexfeesten, die dicht van elkaar zijn, te betalen.

:unsure:
Hetzelfde in de zomervakantie, meestal rustiger.
 
Donderdag 20 april deze club nog eens bezocht op een hete huisvrouwenmiddag.
Deze middag is minder druk bezocht dan de mega gangbang, maar er zijn wel genoeg actieve koppels en single dames aanwezig.
Het komt wat later op gang (lees rond 15h), maar wel leuke actie gezien en aan deelgenomen.
Eerst wat in de jacuzzi gezeten met de 2 knapste dames. Daarna een klein gesprek met de knapste dame en wat actie met haar. Het was haar eerste keer in een club en onder begeleiding van haar vriend liet ze zich gewillig nemen door verschillende mannen. Ik hoop dat we haar nog meer terug zien in een club.
Nadien een drankje en wat eten en een single oudere dame aangesproken.
Ook daar heb ik geen spijt van. Haar mogen masseren samen met de masseuse. Nog iets gaan eten met haar en daarna een kamertje opgezocht.
Met haar was het niet hoppa en doorneuken, maar rustig opbouwen, masseren, om op een rustige manier te vrijen. Als het voor haar genoeg was heeft ze mij gemasseerd met happy ending. In totaal bijna 2h met haar bezig geweest. Eens een andere leuke ervaring. Gegevens uitgewisseld en we gaan nog wel eens afspreken.
Helaas moest ik om 18h30 vertrekken. Ik heb na 16h niet meer kunnen rondkijken of er nog andere actie was omdat ik met een leuke dame bezig was.
Er zijn wel nog 2 ruimtes die kunnen afgesloten worden. Ook op de hete huisvrouwenmiddag en de mega gangbang.
 
Nou, mijn eerste keer Mystique er op zitten.
Tussen de bomen geparkeerd, er stonden al behoorlijk wat auto's. Kwart over twee binnen.
Mooie grote lockerruimte en na het omkleden gaan douchen. Douches naast het grote bubbelbad.

Het waren er maar drie maar het bleek toch genoeg.
Veel mannen en een paar stellen waarvan de meesten niet mijn types waren.
Dan maar wat drinken. Kleine bar, leuke bar dames en onder het genot van een drankje even rondgekeken. Daarna in alle ruimtes gaan kijken.
Erg veel verschillende ruimtes.

Zag er allemaal prima uit. Maar actie was er niet.
Om drie uur waren er slechts twee dames, beiden niet mijn types, bezig.
Je zag de nervositeit bij de heren. Er zou toch wel geneukt kunnen worden?
Zenuwachtig liepen de mannen rond, op zoek naar actie.

Ik voelde het al aankomen, dat zou wel eens een teleurstellende middag kunnen worden.
Uiteindelijk zag ik een prachtige blonde dame rondlopen met een mooi zwart touwtjes pakje aan.
Later spotte ik haar weer en zat ze met haar partner in het bubbelbad. Toen ze er uit kwam en zich afdroogde kreeg ze haar touwtjes outfit niet meer aan. Ik sprak haar aan en probeerde haar te helpen.
Ze kreeg het niet meer uit de knoop en we liepen samen naar de trap naar de lockerruimte waar ze een jurkje aan deed.
Daarna ging ze met haar partner wat eten (leuke vent) en na het eten ging ik met ze naar boven.
Direct meerdere mannen erachter aan.
Samen gingen ze op bed liggen en haar partner wenkte mij. Heerlijk van haar genoten, inmiddels veel mannen die al in de rij stonden.
De druk werd me wat te hoog en zo goed presteerde ik niet. Had haar graag meer willen verwennen, maar een andere man likte haar al.
Toen ik "klaar" was heb ik zowel haar als haar partner hartelijk bedankt.
Ik ben vergeten jullie naam te vragen maar, als jullie meelezen, ik wil jullie hartelijk bedanken.

Toen ik beneden kwam mezelf even opgefrist en wat gedronken. Naast de danszaal lag een andere leuke blonde Belgische dame uit St. Niklaas op het bed. Fraaie dame, met respect bij haar aangeschoven en echt heerlijk met haar gespeeld. Heb haar lekker gelikt en ze kwam heerlijk klaar. Uiteindelijk legde haar partner een condoom in mijn hand waarmee hij wilde zeggen….
En dat heb ik gedaan. Heerlijk vrouw, ook jij, als je dit leest, heel erg bedankt.
Toen was het kwart voor 5 en moest ik helaas gaan.

Op basis van deze dag lijkt het dat je pas om drie uur hoeft te komen en de volgende keer zorg ik wel dat ik om 5 uur niet weg hoef.

Dankzij deze twee stellen, zeker ook dankzij hun mannen, heb ik een heerlijke middag gehad en kom ik zeker terug!
Precies ik was er dus ook voor het eerst en was blijkbaar 1 van die zenuwachtige mannen helaas liep er niks wat bij mij in
de smaak viel dus zonder grap met volle zak vertrokken rond 16u.

De club zelf is wel heel mooi, lekker eten allemaal prima ook voldoende actie maar allemaal voor mij te oud of niet mijn smaak.

Ik kom hier niet meer terug helaas.
 
Ik ga er enkel op de donderdagen om de 14 dagen. Ofwel mega gangbang ofwel hete huisvrouwenmiddag. De andere dagen kom ik er als single man niet omwille van te weinig actie. Als gelegenheidskoppel zou ik het wel nog overwegen.
 
Precies ik was er dus ook voor het eerst en was blijkbaar 1 van die zenuwachtige mannen helaas liep er niks wat bij mij in
de smaak viel dus zonder grap met volle zak vertrokken rond 16u.

De club zelf is wel heel mooi, lekker eten allemaal prima ook voldoende actie maar allemaal voor mij te oud of niet mijn smaak.

Ik kom hier niet meer terug helaas.
Ik denk dat voor jou de mega gangbang beter was geweest.
 
Het plan was om op maandag 1 mei met 2 gelegenheidsvriendinen Mystique te bezoeken. Om 14h10 kwam ik met 1 vriendin aan op de parking en er stonden maar 3 auto's. Tijdens de volgende 5 min. kwamen er nog 3 andere aan met koppels die niet echt ons ding waren en we zijn dan meer terug vertrokken en naar Amai gereden. Mijn andere vriendin is wel in Mystique gebleven omdat amai voor haar te actief is. Van haar heb ik te horen gekregen dat het nadien wel wat drukker is geworden, maar ik heb niet met eigen ogen gezien en wat drukken is natuurlijk ook relatief. In Amai met enkele andere gasten gesproken die ook wel eens in Mystique komen en zij wisten mij te melden dat er op maandag inderdaad wel wat koppels zijn die later komen om daar te eten en wat te spelen. Mystique is op maandag open tot 22h. Dus die redenering kan waar zijn.
Volgende keer misschien toch eens proberen als ik maar 1 gelegenheidsvriendin heb die het graag iets minder actief heeft.
 
Ik was hier als stel afgelopen zondag (7-5), het was alleen voor stellen en alleen gaande dames.
Ik moet zeggen dat het aardig druk was en er heerste een hele leuke sfeer.
Ook de keuken pakte op deze dag behoorlijk uit, met keuze gerechten variërend van een goede biefstuk tot een pannetje mosselen.
Dus ook hier is de keuken op orde en niet alleen in Ba... waar zoveel over gesproken word.
Helaas is de actie op deze dagen wat betreft het ruilen van partner minder, men neukt veelal met elkaar en kijkt naar anderen.
Kortom een leuke middag gehad, herhaling gevaar is groot.
 
Vandaag (maandag) nog eens een bezoek gebracht aan deze club met een FWB. Dus als koppel. 75 Euro toegangsprijs vind ik niet gering voor een koppel. Er was niet veel volk. Misschien 10 koppels, 2 single vrouwen en 15 single mannen. En dat voor zo een grote club. Wel vrouwen van alle formaten en leeftijden. Dus voor iedereen liep er wel iemand rond waar je wat mee zou willen doen. Alleen stonden niet alle vrouwen open voor single mannen (ook mijn FWB niet die uitgebreid gemasseerd wil worden). Gelukkig had ik mijn FWB bij waar ik mij mee kon bezig houden. Anders was het een zeer saaie middag geweest.
Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ik als single man hier alleen nog kom op hete huisvrouwenmiddag of mega gangbang.
 
Ik zou komende vrijdag met mijn vrouwtje eens naar de friday black edition gaan. Maar vormt het een probleem om als blanke man van koppel naar binnen te mogen? Of worden enkel single blanke heren niet toegelaten tijdens deze avond?
 
Donderdag 6 juli staat de Mega gangbang bij Parenclub Mystique op mijn lijstje, ik ben err nog nooit geweest, mijn tijdsspan zal tussen 14:00 en 17:00 liggen dus de avond moet ik laten schieten.
heeft iemand hier ervaringen en dan vooral in de middag?
sowieso is m.i. de tijd Verassend van 14:00 tot wel 23:00, de gb waar ik normaal aan meedoe zijn in de middag tot max 18:00

ben benieuwd wat jullie er van vinden.
 
sowieso is m.i. de tijd Verassend van 14:00 tot wel 23:00, de gb waar ik normaal aan meedoe zijn in de middag tot max 18:00
Het betreft hier geen gb party met ingehuurde dames maar een feestje waarbij liefhebbers van het genre elkaar binnen de gebruikelijke openingstijden van Mystiques donderdagparties kunnen treffen. Ben er een keer geweest en vond het vooral erg donker (plaatselijk zelfs aardedonker). Je moet het dus een beetje treffen qua actie, zeker als je al zo vroeg weg moet. Anderen kunnen wellicht meer zeggen over de te verwachten aanloop/actie tot 17:00.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren (maandag) nog eens een bezoek gebracht aan deze club met mijn FWB en hieronder een copy van mijn vorige verslag met enkele kleine aanpasingen.

75 Euro toegangsprijs vind ik niet gering voor een koppel. Er was niet veel volk. Misschien 10 koppels, ik heb geen single vrouwen gezien en 10 single mannen. En dat voor zo een grote club. Wel vrouwen van alle formaten en leeftijden. Dus voor iedereen liep er wel iemand rond waar je wat mee zou willen doen. Alleen stonden bijna geen vrouwen open voor single mannen (ook mijn FWB niet die uitgebreid gemasseerd wil worden). Dus de single mannen die 100 Euro kwijt zijn hebben weinig aan de actie kunnen deelnemen. Zelfs om toe te kijken was het zoeken. Ik heb enkele rondjes gelopen met mijn FWB en enkel tegen het einde van de avond wat actie gezien. Gelukkig had ik mijn FWB bij waar ik mij mee kon bezig houden. Anders was het een zeer saaie middag geweest.
Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ik als single man hier alleen nog kom op hete huisvrouwenmiddag of mega gangbang.
 
Wat je idd ziet momenteel bij diverse parenclubs dat het heel rustig is, in ieder geval door de week.
Misschien komt het door de vakantieperiode ? In Belgie is het al vakantie en in Nederland zitten we er vlak voor.
 
Gisteren (donderdag) deze club nog eens bezocht als single man.
Ik was het eerst niet van plan, maar aangezien ik de volgende 3 weken niet weg kan omwille van vakantie met de kinderen last minute toch beslist om te gaan.

Thema was de mega gangbang. En ik heb het mij niet beklaagd.
Voor mij was het topmiddag. Druk, maar niet te druk.
Allemaal actieve koppels.
Koppels van alle leeftijden en formaten.
Leuk om te kijken, gans de middag was er wel ergens actie.
En natuurlijk nog leuker om mee te doen wat ik zeker meer dan genoeg gedaan heb.
Een collega die ik al meerdere keren in clubs was tegen gekomen vond er niet zo veel aan. Terwijl ik een topmiddag had.
ik ga wel een beetje te veel naar clubs denk ik. Kwam een stuk of 5 bekende koppels tegen. Ik ik kan ze niet allemaal plezieren.

Mega gangbang is zeker voor herhaling vatbaar. Waarschijnlijk volgende maand weer, maar dan met een gelegenheidsvriendin.
 
Gisteren (donderdag) deze club nog eens bezocht als single man.
Ik was het eerst niet van plan, maar aangezien ik de volgende 3 weken niet weg kan omwille van vakantie met de kinderen last minute toch beslist om te gaan.

Thema was de mega gangbang. En ik heb het mij niet beklaagd.
Voor mij was het topmiddag. Druk, maar niet te druk.
Allemaal actieve koppels.
Koppels van alle leeftijden en formaten.
Leuk om te kijken, gans de middag was er wel ergens actie.
En natuurlijk nog leuker om mee te doen wat ik zeker meer dan genoeg gedaan heb.
Een collega die ik al meerdere keren in clubs was tegen gekomen vond er niet zo veel aan. Terwijl ik een topmiddag had.
ik ga wel een beetje te veel naar clubs denk ik. Kwam een stuk of 5 bekende koppels tegen. Ik ik kan ze niet allemaal plezieren.

Mega gangbang is zeker voor herhaling vatbaar. Waarschijnlijk volgende maand weer, maar dan met een gelegenheidsvriendin.
Top - thx! Heb vorige week maandag in die andere erg actieve club net over de grens in België mogen genieten van een erg sletterige blonde nl. dame van een koppel dat op maandag nm aldaar gaat en op donderdag naar Mystique. Was haar zo goed bevallen dat ze mij uitnodigde om een keer op de eerste donderdag vd maand naar Mystique te komen - zij was er erg positief over - GB was duidelijk haar ding 😉). Prettig om te horen dat het voor single heren ook zo bevalt. To be considered.
 
ben er dus afgelopen donderdag geweest, beetje mixed feelings was er om 14:00 veel volk op de parkeerplaats en en rij om binnen te komen. geen probleem prima weer dus buiten staan is geen straf.
binnen afgerekend en sleutel voor de locker mee, "kleedruimte" is beneden waar het wel redelijk druk was moest even wachten voordat ik bij mij locker kon.
naar boven even douchen en kijken hoe de club eruit ziet.
schoon verzorgd binnen wat gedateerd maar verder niks op aan te merken.
tijdens mijn rondgang was er op dat moment nergens actie wat op zich wel kan als je koud binnen komt lopen.
beetje ijsberen door de gangen wat niet echt mijn ding is. uiteindelijk kwam er rond 15:30 wat swung in ben toen heerlijk gepijpt door fraaie dame die aan alle kanten verzorgd werdt. daarna weer wat rond gelopen er was eigelijk niks te beleven wat ik me voor intereseerde tot in de open ruimte twee dames vol genomen werden hier even lekker aan mee gedaan en heerlijk een mondje gevuld. maar wel met heel veel drukte om je heen.
mijn subjectieve observatie:
leuke middag kwam voor mij wat laat op gang (zie mijn eerste post) mix aan dames is leuk van jong tot oud waarbij de oudere in de tijd dat ik er was wat actiever waren.
ga ik nog een keer? als ik in de buurt ben wel ik ga er niet meer 2 uur enkele reis voor in de auto zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan