Algemeen Club Mystique, Rucphen (NL)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yesterday (Monday) I visited this club again with my FWB and below a copy of my previous report with some minor adjustments.

I don't think 75 Euro entrance fee is low for a couple. There weren't many people. Maybe 10 couples, I didn't see any single women and 10 single men. And that for such a big club. Women of all sizes and ages. So for everyone there was someone walking around that you would like to do something with. Only almost no women were open to single men (not even my FWB who wants to be massaged extensively). So the single men who lost 100 Euro have not been able to participate much in the action. Even to watch it was a search. I walked a few laps with my FWB and only saw some action towards the end of the evening. Luckily I had my FWB with me to keep myself busy. Otherwise it would have been a very boring afternoon.
So I stick to my position that as a single man I only come here on hot housewife afternoon or mega gangbang.
Hey, I have not been to Mystique yet. But planning to go. Just wondering, in terms of people attending, how much bigger mega gangbang compared to hot housewife afternoon? Really appreciate if you could let me know
 
Interessante reviews over deze club.
Zeg eens, wij zijn niet zo een fan van buitenlandse mannen…met die hebben we niets…
Vraag: komen er op zo een dag met als thema de " hete h-vrouwen" ook mannen v die afkomst… ?
 
Gisteren (donderdag) deze club nog eens bezocht als single man.
Ik was het eerst niet van plan, maar aangezien ik de volgende 3 weken niet weg kan omwille van vakantie met de kinderen last minute toch beslist om te gaan.

Thema was de mega gangbang. En ik heb het mij niet beklaagd.
Voor mij was het topmiddag. Druk, maar niet te druk.
Allemaal actieve koppels.
Koppels van alle leeftijden en formaten.
Leuk om te kijken, gans de middag was er wel ergens actie.
En natuurlijk nog leuker om mee te doen wat ik zeker meer dan genoeg gedaan heb.
Een collega die ik al meerdere keren in clubs was tegen gekomen vond er niet zo veel aan. Terwijl ik een topmiddag had.
ik ga wel een beetje te veel naar clubs denk ik. Kwam een stuk of 5 bekende koppels tegen. Ik ik kan ze niet allemaal plezieren.

Mega gangbang is zeker voor herhaling vatbaar. Waarschijnlijk volgende maand weer, maar dan met een gelegenheidsvriendin.
Gisteren (donderdag) deze club nog eens bezocht als single man.
Ik was het eerst niet van plan, maar aangezien ik de volgende 3 weken niet weg kan omwille van vakantie met de kinderen last minute toch beslist om te gaan.

Thema was de mega gangbang. En ik heb het mij niet beklaagd.
Voor mij was het topmiddag. Druk, maar niet te druk.
Allemaal actieve koppels.
Koppels van alle leeftijden en formaten.
Leuk om te kijken, gans de middag was er wel ergens actie.
En natuurlijk nog leuker om mee te doen wat ik zeker meer dan genoeg gedaan heb.
Een collega die ik al meerdere keren in clubs was tegen gekomen vond er niet zo veel aan. Terwijl ik een topmiddag had.
ik ga wel een beetje te veel naar clubs denk ik. Kwam een stuk of 5 bekende koppels tegen. Ik ik kan ze niet allemaal plezieren.

Mega gangbang is zeker voor herhaling vatbaar. Waarschijnlijk volgende maand weer, maar dan met een gelegenheidsvriendin.
Hi @Kwillem1 maat vragen ze nog steeds aan de deur of je lid bent ? Ongeveer 13 jaar geleden was ik ooit naar deze club geweest met de gangbang dag maar de portier zei alleen voor leden, is dat nog steeds zo ? Zou graag volgende week willen gaan maar als ze nog steeds mensen weigeren schiet het niet op om te gaan mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik bedoelde was, je moet je wel gedragen daar want ze kunnen je weigeren of je 'lidmaatschap' intrekken als je daar reden toe geeft. Forumleden gedragen zich altijd netjes uiteraard :) Ik heb ze idd nooit mensen zien weigeren aan de deur en zeker niet op etnische achtergrond. Ik zou alleen niet met een baldadig groepje vrijgezellen aankomen of onder invloed van drank of drugs bijvoorbeeld..... denk dat je er dan niet inkomt en aangezien het een besloten club is waar een lidmaatschap voor nodig is kunnen ze je op juridische gronden weigeren.. thats all! Ik kom er zelf al 15 jaar , zowel alleen en als stel, en heb heel sporadisch wel mensen zien worden buitengezet, maar dat waren echt excessen...
 
Wat ik bedoelde was, je moet je wel gedragen daar want ze kunnen je weigeren of je 'lidmaatschap' intrekken als je daar reden toe geeft. Forumleden gedragen zich altijd netjes uiteraard :) Ik heb ze idd nooit mensen zien weigeren aan de deur en zeker niet op etnische achtergrond. Ik zou alleen niet met een baldadig groepje vrijgezellen aankomen of onder invloed van drank of drugs bijvoorbeeld..... denk dat je er dan niet inkomt en aangezien het een besloten club is waar een lidmaatschap voor nodig is kunnen ze je op juridische gronden weigeren.. thats all! Ik kom er zelf al 15 jaar , zowel alleen en als stel, en heb heel sporadisch wel mensen zien worden buitengezet, maar dat waren echt excessen...
Eerder had ik hier geplaatst dat ik ongeveer 13 jaar geleden voor het eerst naar deze club was geweest en de portier gelijk al zij alleen voor leden en mij niet binnen liet maar goed zal eens de gok weer wagen 😉
 
Wat ik bedoelde was, je moet je wel gedragen daar want ze kunnen je weigeren of je 'lidmaatschap' intrekken als je daar reden toe geeft. Forumleden gedragen zich altijd netjes uiteraard :) Ik heb ze idd nooit mensen zien weigeren aan de deur en zeker niet op etnische achtergrond. Ik zou alleen niet met een baldadig groepje vrijgezellen aankomen of onder invloed van drank of drugs bijvoorbeeld..... denk dat je er dan niet inkomt en aangezien het een besloten club is waar een lidmaatschap voor nodig is kunnen ze je op juridische gronden weigeren.. thats all! Ik kom er zelf al 15 jaar , zowel alleen en als stel, en heb heel sporadisch wel mensen zien worden buitengezet, maar dat waren echt excessen...
Maat als jij daar al een tijdje kom , denk jij as donderdag of het druk kan zijn ivm vakantie tijd ? Zou best donderdag de proef op de som willen nemen om binnen te raken 😄of met iemand die daar bekend is zoals jij misschien 😊 of iemand anders die daar bekend is lieve mensen iemand ☺️
 
Op de donderdag komen we alleen nog als stel. Het is eigenlijk altijd wel lekker druk en meestal genoeg vrouwen om aan je trekken te komen. Hangt ook een beetje van je type af, verwacht geen hordes geile twintigers, eerder 40+ en 50+ Het helpt ook wel als je een beetje sociaal bent ingesteld
 
Op de donderdag komen we alleen nog als stel. Het is eigenlijk altijd wel lekker druk en meestal genoeg vrouwen om aan je trekken te komen. Hangt ook een beetje van je type af, verwacht geen hordes geile twintigers, eerder 40+ en 50+ Het helpt ook wel als je een beetje sociaal bent ingesteld
Op de donderdag komen we alleen nog als stel. Het is eigenlijk altijd wel lekker druk en meestal genoeg vrouwen om aan je trekken te komen. Hangt ook een beetje van je type af, verwacht geen hordes geile twintigers, eerder 40+ en 50+ Het helpt ook wel als je een beetje sociaal bent ingesteld
Ik ben zelf bijna 49 maar ziet er uit stuk jonger uit , men zegt dat ik een hele mooie man ben , en kwa sociaal zijn ben heel sociaal en respectvol , jammergenoeg hebben veel mensen vooral portiers een voor oordeel over mij als ze mij zien , totdat mensen met mij praten dan beseffen ze dat ze totaal andere beeld hadden en dat is beetje de nadeel over mijn uiterlijk . Denk dat ik aankomend donderdag een gok gaat wagen , heb je misschien een referentie voor mij als ze aan de deur moeilijk gaan lopen doen weer met leden en zo ?
 
Wij overwegen as vrijdag naar Mistique af te reizen, voor het thema "sexy colors in the mix". Iemand ervaring mee, is dat wat?
Gisteren dus afgereisd naar Rucphen, om de Colors in the mix party mee te maken. We kwamen rond dresscode tijd binnen, dus meteen in lingerie.
Party zou uit 3 thema's bestaan, "black eddition", "lover girls" en "gigolo's". 2 van de 3 klopt, we hebben geen lover girls gezien(jammer voor hem). Je zou black eddition en gigolo's ook samen kunnen voegen, de meeste gigolo's waren donker(niks mis mee).

Na eerst wat gegeten te hebben is de dame door een donkere gigolo verwend, wat later bestond een klik met 2 lichtere gigolo's(ook niks mis mee), waar ze paar keer plezier mee heeft gehad.

Al met al een geslaagde avond, alhoewel de aankondiging de lading dus niet helemaal dekt. De poets moest om 2.00 zelfs een paar keer komen vertellen dat we moesten vertrekken, maar ja ze had de smaak te pakken met die 2 witte strikjes.... Special thanks to the witte strikjes Lars en Mike. Op naar de volgende keer.
 
Ik heb er al alle soorten en kleuren mannen en vrouwen gezien. Zeker op de donderdagse mega-gangbang. Ik zou niet aarzelen als ik jou was.
Dankjewel voor je pep bericht @BigBenny waardeer ik ga jij toevallig aanstaande donderdag ? Spreken we af op de parkeerplaats mist jij gaat en wilt natuurlijk , jij had mij bij Eroxx gezien maar toen had ik lang haar je wist nog over mijn heup tas .
 
Ja je kan gewoon naar binnen, hoor. Mogelijk zijn er te veel single mannen binnen en gooien ze er een stop op. Maar dat hebben wij nog nooit meegemaakt. Alle gezindten worden hier toegelaten, mits een beetje fatsoenlijk.
 
Gisteren dus afgereisd naar Rucphen, om de Colors in the mix party mee te maken. We kwamen rond dresscode tijd binnen, dus meteen in lingerie.
Party zou uit 3 thema's bestaan, "black eddition", "lover girls" en "gigolo's". 2 van de 3 klopt, we hebben geen lover girls gezien(jammer voor hem). Je zou black eddition en gigolo's ook samen kunnen voegen, de meeste gigolo's waren donker(niks mis mee).

Na eerst wat gegeten te hebben is de dame door een donkere gigolo verwend, wat later bestond een klik met 2 lichtere gigolo's(ook niks mis mee), waar ze paar keer plezier mee heeft gehad.

Al met al een geslaagde avond, alhoewel de aankondiging de lading dus niet helemaal dekt. De poets moest om 2.00 zelfs een paar keer komen vertellen dat we moesten vertrekken, maar ja ze had de smaak te pakken met die 2 witte strikjes.... Special thanks to the witte strikjes Lars en Mike. Op naar de volgende keer.
Ik ben een relaxte gewoon down to earth ,een Nederlander met een migratie achtergrond , zou jij zo een avond voor mij ook aanraden ? Na jouw ervaring met zo een avond maat ? Mvg Kaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben een relaxte gewoon down to earth ,een Nederlander met een migratie achtergrond , zou jij zo een avond voor mij ook aanraden ? Na jou ervaring met zo een avond maat ? Mvg Kaan
het ligt er nogal aan wat je zoekt, deze avond kom je alleen als stel binnen,
als man alleen beter andere dag mistique of naar eroxx/amai
 
het ligt er nogal aan wat je zoekt, deze avond kom je alleen als stel binnen,
als man alleen beter andere dag mistique of naar eroxx/amai
In Amai ben ik 1x geweest daar deed diegene die achter de kassa stond erg moeilijk , uiteindelijk toch binnen gelaten maar die club vond ik persoonlijk zielloos echt totaal geen zie hebben , als ik keek naar mensen die sex hadden zat totaal geen ziel in joh maar goed dat was natuurlijk mijn ervaring , Eroxx is as vrijdag een thema eerlijk gezegd ben ik onwijs aan het twijfelen donderdag mystique of vrijdag Eroxx !
het ligt er nogal aan wat je zoekt, deze avond kom je alleen als stel binnen,
als man alleen beter andere dag mistique of naar eroxx/amai
 
Gisteren Mystique (mega gangbang) nog eens bezocht met een van mijn FWB. De deze houd van massages en we zijn ook niet verder geraakt dan de massages. 😒
Op zich eigenlijk ook wel eens leuk.
Gelukkig ook enkele keren alleen een rondje gemaakt.
Enkele bekenden tegen gekomen (wel minder dan vorige maand)

Het publiek viel mij wat tegen. Vooral oudere koppels en enkele BBW.
En de knapste dames kregen telkens een sliert mannen achter zich aan.

Een Engelstalige zeer knappe verschijning Bo genaamd had het meeste aandacht. Als zij vertrok zag je een rij van 10 tot 15 man achter haar aan.
Ik stond 2x op een juiste plaats (lees als ik kon haar zeer vlot aanraken) als zij even halt hielden om te kijken of ze wat wilden doen. En werd dan bijna weggedrukt door de sliert. Dat vind ik wat minder. maar zij vond het blijkbaar niet erg om betast te worden door een man of 10. Armen en benen werden overal tussen gedrukt en gewrongen.

Een man tegen gekomen die zich over mijn FWB wou ontfermen waardoor ik nog eens een uurtje alleen weg kon. En zo bij die leuke knappe Engelstalige verschijning geraakt.

De 2de keer heb ik mij wat breder gemaakt en ben ik tot bij haar geraakt en ook lekker in haar en dat had ze wel graag zo iets groter in haar. Als ze al niet klaar is gekomen, dan is ze toch wel heel dicht in de buurt geweest. Het was voor mij wel wat te druk. Toen ik wou opstaan had ik zelfs geen plaats om de cirkel te verlaten.
Ik moest mij tussen naakte rukkende mannen wurmen. Dat was een afknapper.
Mannen maakt aub plaats als er iemand verdwijnt. Dan hebben jullie meer plaats.

Op zich een leuke middag gehad. Massage gegeven en gekregen en een zeer knappe dame geneukt. Ik kom hier nog wel eens terug met mijn FWB.
 
Terug
Bovenaan Onderaan