Club Venus, Hamminkeln (algemeen): nette club, mooie meiden, uitstekende service

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag weer de stoute schoenen aangetrokken en richting Venus gegaan. Was weer een bijzondere dag. Aangekomen
voor het eerst de fruhstuck geprobeerd. Dit was heerlijk, eieren waren goed. En lekker vers brood. Waren ongeveer 10-15 ijsberen en line up waren 14 dames.

Na het ontbijt paar ijsberen tegengekomen die hier voor het eerst waren. Vriendelijke mannen waarvan er 1 een sfeermaker was in positieve zin. Deze ijsbeer bracht de formele sfeer die normaliter heerst onderling tot een leuk babbelgroepje met veel geleuter over van alles en nog wat. Later schoof er nog een ervaren ijsbeer aan bij het gesprek die nog een paar tips gaf.

Maar goed we komen natuurlijk om te neuken. Maya getroffen tijdens het ontbijt maar wij moesten allebei even uitbuiken. Vervolgens een uurtje gekamerd. Dit was wederom fantastische, tot nu toe mijn favoriet. Hierna met de heren de ervaringen uitgewisseld en een lekkere schnitzel besteld.

Alleen toen kwam het minpunt van deze dag. Laat ik duidelijk maken de dames zijn er voor geld te verdienen en de mede ijsberen hoeven zich ook niet te verantwoorden voor hun kamers. Alleen viel het mij wel op dat zowat allen populaire dames ( althans volgens het forum) volgeboekt waren. Nogmaals niks mis mee, maar goed weinig dames aan de bar. Voor een nieuweling bijna onmogelijk om hier tussen te komen. Dames waren dus ook erg afstandelijk. Nogmaals service is top en prijs/kwaliteit maar aan de bar geen enkel animo. Ik weet dat dit gebruikelijk hier is maar goed vind dit wel jammer.

Vond het wel fijn om om lekker aanspraak mt de heren te hebben. slap ouwehoeren over van alles en nog wat. Je moet tenminste toch wat als de dames bezet zijn of wachten op een appointment. Sarah was ook niet erg vriendelijk vroeg of zij tijd had. Maar kreeg een kortaf antwoord en toen ik vroeg of zij later tijd had werd ze heel fel. Wellicht ligt het aan mij want even later zat ze een ijsbeer te pijpen in de relax ruimte. Ach goed nog genoeg dames.

Uiteindelijk nog een kamer gemaakt met Bianca. Prima service maar goed was meer uit geilheid dan dat ik echt een klik had met haar. Maar goed service was prima.

Na een aantal bezoeken denk ik dat ik toch maar een andere club ga bezoeken puur uit nieuwsgierigheid.

Venus is prima goede kwaliteit en schoon. Maar als de dames door bovengenoemde situaties nooit beschikbaar zijn word het wellicht toch tijd voor een andere club. Maar goed dit is mijn persoonlijke mening.
 
Het is heel wisselend Eldoctor. Soms bijna geen dames beschikbaar en soms ruim voldoende. De populaire dames worden vaak lang geboekt door vaste klanten. Dat is het nadeel van een wat kleinere club.

Maar wat mij betreft liever soms weinig dames en allemaal goed dan ruim voldoende dames, maar de meeste lelijk of slechte service. Daardoor wordt bijvoorbeeld GoldenGate nauwelijks meer bezocht.
Clubs waar veel mannen komen zijn AcaGold, Penelope en Sixsens. Daar zijn dus ook veel meer dames. Maar die dames hebben vaak wel wat minder goede service dan in Venus. Babylon heeft net wat meer dames dan Venus met meest goede service. Venus, Sixsens en Babylon zijn premium clubs met uitgebreide wellness en goed eten. AcaGold en Penelope zijn meer budgetclubs (minder wellness, soms dingen kapot, minder schoon) met simpeler, maar verrassend goed eten.
Veel plezier met het ontdekken van andere clubs!
Als je wat vaker naar Venus gaat, dan zul je vanzelf op rustige dagen meer dames leren kennen en dan kom je er op drukke dagen makkelijker tussen als de dames jou graag zien.
 
Het is heel wisselend Eldoctor. Soms bijna geen dames beschikbaar en soms ruim voldoende. De populaire dames worden vaak lang geboekt door vaste klanten. Dat is het nadeel van een wat kleinere club.

Maar wat mij betreft liever soms weinig dames en allemaal goed dan ruim voldoende dames, maar de meeste lelijk of slechte service. Daardoor wordt bijvoorbeeld GoldenGate nauwelijks meer bezocht.
Clubs waar veel mannen komen zijn AcaGold, Penelope en Sixsens. Daar zijn dus ook veel meer dames. Maar die dames hebben vaak wel wat minder goede service dan in Venus. Babylon heeft net wat meer dames dan Venus met meest goede service. Venus, Sixsens en Babylon zijn premium clubs met uitgebreide wellness en goed eten. AcaGold en Penelope zijn meer budgetclubs (minder wellness, soms dingen kapot, minder schoon) met simpeler, maar verrassend goed eten.
Veel plezier met het ontdekken van andere clubs!
Als je wat vaker naar Venus gaat, dan zul je vanzelf op rustige dagen meer dames leren kennen en dan kom je er op drukke dagen makkelijker tussen als de dames jou graag zien.
Klopt! Heb met sommige dames wel een klein bandje opgebouwd. Oa Maya, Amalia ( maar die is weg volgens mij) en de club en service is fantastisch. Is alleen soms beetje balen als het gros continu bezet is. Maar goed de aanhouder wint uiteindelijk. Bedankt voor je tips denk dat ik sixsens maar volgende week even bezoek.
 
Kwam 17 juni onwetend terecht in een Bikini party met bbq - op de aanwezigheidslijst stonden begin vd avond een record aantal van 24 dames.

Veel shows (ook lesbische) in de danskooi, op de bar en op een lounchetafel.
Muziek ging op gegeven moment naar standje distortion - zal volgende keer oordoppen meenemen.

Personeel kwam langs met shotjes en ijsjes.
Dames (en peroneel) hadden de grootste lol met waterpistool gevechten.

Ikzelf had een volle dag met aantal tryouts (de matige kamers heb ik bewust afgesloten zonder klaar te komen).
Emilia, Graciela, Mirela en Katy waren slecht tot redelijk.
Rebecka en Cassandra waren goed tot zeer goed (en saved my day)
 
Ikzelf had een volle dag met aantal tryouts (de matige kamers heb ik bewust afgesloten zonder klaar te komen).
Ik ben niet bekend met deze bedrijven en ben benieuwd wat 'tryouts' inhouden. Ook 'matige kamers bewust afsluiten zonder klaar te komen' begrijp ik niet. Dat je geen hoogtepunt hebt gekregen begrijp ik wel, maar waarom heb je deuren van matige kamers bewust open gelaten?
 
Onlangs voor het eerst hier geweest, eigenlijk sowieso voor het eerst in een sauna club. Het was dus even de kat uit de boom kijken voor mij.
Ik was onder de indruk van hoe netjes het allemaal was en dat er ook redelijk wat leuke dames rondliepen.

Ik kreeg regelmatig een leuke glimlach van de dames als ze langs liepen maar ze hebben mij niet actief aangesproken, dus dat moet je zelf doen denk ik. Daar moest ik wel even aan wennen want vaak zaten ze in groepjes en ik weet niet of het dan gepast is om ze te storen mocht je ergens interesse in hebben.

Na een tijdje had ik wat langer oogcontact met een dame waarna ze naast mij kwam zitten. Met haar uiteindelijk ook een kamer gemaakt die wat langer en duurder uitpakte dan ik eigenlijk gepland had, maar dat is ook een beetje mijn eigen schuld. Wel wou ze meteen mijn nummer hebben en heeft ze me de afgelopen dagen ook al af en toe geappt. Geen idee of dit normaal is.

Na een tijdje kwam een andere dame naar mij toe die ik niet zo aantrekkelijk vond en heb tegen haar aanbod voor een kamer gezegd "misschien later". Later kwam ze dus terug naar mij met een vriendin voor een trio met mij. Ik ben niet zo'n held in nee zeggen dus helaas ben ik met ze mee gegaan. Dit viel een beetje tegen. Ik mocht ze bijvoorbeeld allebei maar 1x neuken en ook was ik nog aan het bijkomen van de vorige kamer dus ik zei al dat klaarkomen waarschijnlijk niet ging lukken. Hier hadden ze geen boodschap aan en het leek wel of mijn pik vlam zou vatten zo hard dat ze er aan trokken. Na 20 minuten heb ik deze kamer maar beëindigd. Nog even gerelaxt en toen ben ik weer huiswaarts gekeerd.

Al met al ben ik wel van plan om nog een keer te gaan en dan proberen een dame naar mijn smaak te benaderen.
 
Wie was dat? Dat is niet discreet van haar. Normaal appen de dames alleen als jij hen benadert …

Ik wil haar niet in verlegenheid brengen dus ik ga haar naam niet delen.
Ik ervaar het namelijk ook niet als vervelend maar ben benieuwd of het vaker voorkomt.
Het is ook niet dat ze vraagt wanneer ik weer langs kom ofzo maar het lijkt meer iets vriendschappelijks.
 
Ik ben aan het twijfelen om maar weer eens richting Venus te gaan. Vorig jaar in de zomer periode was het drama qua verhouding ijsbeer/dames. Ik volg nu al een tijdje de aanwezigheid via de site en dat ziet er goed uit. Maar hoe zit het met het gehalte ijsberen? Wellicht iemand recent nog geweest?
 
Ik ben aan het twijfelen om maar weer eens richting Venus te gaan. Vorig jaar in de zomer periode was het drama qua verhouding ijsbeer/dames. Ik volg nu al een tijdje de aanwezigheid via de site en dat ziet er goed uit. Maar hoe zit het met het gehalte ijsberen? Wellicht iemand recent nog geweest?
De verhouding is nu al weken prima, maar dat is logisch als telkens 15-20 dames werkzaam zijn en er maar 10 tegelijk op de kamer kunnen. Inderdaad was er vorig jaar een periode van 6-10 dames, dan is het even behelpen. De uitloop voor de zomervakantie zal waarschijnlijk dit jaar er ook wel zijn, alleen is het daar nu iets te vroeg voor. Zondag ben ik ook weer van de partij.
 
Ik ben aan het twijfelen om maar weer eens richting Venus te gaan. Vorig jaar in de zomer periode was het drama qua verhouding ijsbeer/dames. Ik volg nu al een tijdje de aanwezigheid via de site en dat ziet er goed uit. Maar hoe zit het met het gehalte ijsberen? Wellicht iemand recent nog geweest?

ja eigenlijk was ik er alleen vandaag. er waren op elk moment ongeveer 10 - 12 dames en ongeveer 8 - 9 heren en kamers waren direct beschikbaar. ik bereikte rond 13.30 uur en vertrok om 19.00 uur omdat ik terug moest reizen naar Rotterdam! alle dames proberen echter aan te dringen op extra's.
 
IF YOU DON'T PAY THE GIRLS

Voordat ik op reis zou gaan, besloot ik om toch nog maar een sauna club bezoekje te doen. Tegen m'n gewoonte moest dit nu wel in het weekend, omdat ik begin van de week erop al zou vertrekken.
Eigenlijk was ik van plan om de hernieuwde Living Room eens te bezoeken. Maar aangezien een klapekster niet kwam opdagen, het eten er nog niet optimaal was, het zwembad nog niet klaar en volgens sommigen de jacuzzi lauw bleef, deden me besluiten om op de 20e van de 5e naar Venus te gaan.

Bijkomstige motivatie was om de zus van Ella eindelijk eens te ontmoeten.
Maar first things first en dat was de entree van 6 tientjes te voldoen. Persoonlijk vind ik die wat aan de hoge kant voor wat de club biedt. Daarentegen zijn de reguliere kamerprijzen die de dames vragen voor de geboden diensten erg schappelijk, ddww...

Na omfrissen en omkleden gauw het ontbijtbuffet plunderen. Die was weer prima gevuld met wat ei, worstjes en bunnyvoer.
Kon in de tuin een beetje van het verlegen zonnetje genieten. De buiten wellness was helaas koud. Voordeeltje was wel dat ik de sauna in de tuin als lokale Mentholcave kon gebruiken voor een dutje.
Grappig was dat er een andere man binnen kwam, die mij zag liggen, en waarschijnlijk dacht dat de sauna warm was. Die kwam even bedrogen uit... Gelukkig was de sauna binnen goed op temperatuur. De jacuzzi had ik in de ochtend ook alvast standje hoger gezet.

Kwa dames was het huis ook goed gevuld. Een paar nieuwe dames en wat van de oude garde. Van de nieuwe garde was Sherry van de partij. De vorige keer was ze net in de ochtend vertrokken voor vakantie. Maar nu was ze weer paraat en dat wisten blijkbaar mee heren, want ze werd goed geboekt. Ik kon er in de middag niet tussenkomen en moest het toen met het jongere exemplaar: Ella. Dat was zeker geen straf, integendeel ze is een favorietje van me.
Even bijgepraat en vervolgens geweldig van elkaar genoten op een kamertje van deze GOSC meid.

Erna gauw nog even bij het brunchbuffet langs, voordat die opgeruimd zou worden.
Na wat wellness rondje in de bar bij te komen, spotte ik daar ineens Cataleya. Dame was beschikbaar, en besloten om nog maar een joker kaart te trekken voor dergelijke zeldzame gelegenheden.
Ook met haar geweldig van elkaar genoten op een kamertje met GOSC service.

Later op de dag Manbijkat gespot en even gezellig beetje bijgepraat.

Erna werd mij geduld eindelijk beloond toen Sherry eindelijk weer vrij in de bar te vinden was. Even erbij zitten en zuslief had al doorgekwekt dat ik interesse had, dus ze had het al zien aankomen. Na een korte kennismaking zetten we deze voort op een kamertje om elkaar nog net ietsjes beter te leren kennen, als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Dat zat wel goed met deze dame. Ik weet niet wie wat heeft geleerd, maar beide zussen geven een Venus waardige service af. We hadden geweldig van elkaar genoten op een kamertje en zeker voor herhaling vatbaar.

Eind van de avond dacht ik nog even rustig in de jacuzzi bij te komen voor de lange rit terug.
Dat werd helaas serieus verstoord door oorverdovende Rammstein kabaal uit de speakers. Wat krijgen we nou, dat past toch helemaal niet bij een SC...?
Ik hoorde ook wat tumult en stak m'n koppie boven het muurtje van de jacuzzi uit en zag hoe in de bar ruimte Sabina vakkundig een hele harde SM show aan het weggeven was. Ze werd flink opgehitst door enkele andere meiden.
Stokken, zwepen, losse hand, van alles passeerde de revue. Manbijtkat kwam met leenliefje Ella ook het spektakel aanschouwen. Ik hield het al gauw voor gezien. Totaal niet mij ding en past imho ook niet in een SC. Dat het eventueel op de kamer gebeurd is 1 ding, maar dat het publiekelijk en zo extreem gebeurde vond ik wat ver gaan. Past wat mij betreft niet bij een erotische sfeer. Aan de andere kant, als het zeer sporadisch gebeurt kan ik er nog mee omgaan.
Denk ik es een keertje in het weekend naar een SC te gaan, krijg je dit gelijk voor je kiezen...

Ik dus op een gegeven ogenblik maar besloten te vertrekken. Niet veel later was de SM show ten einde en kwam de beurs geslagen man, letterlijk vol onder de striemen, blauwe plekken en weet ik het wat, ook de kleedruimte binnen om de financiële beloning voor z'n meesteres te halen. Een paar nieuwe bezoekers waren net binnengekomen om zich om te kleden en waren verwonderd om die 'arme man'.
Ik grapte tegen ze This is what happens when you don't pay the girls here. Enkelen van hen dachten dat ik het serieus meende. Die hielp ik maar gauw uit hun waan.
Hoe dan ook, die klant had kennelijk genoten want hij zei tegen me I'll be back. En dat wil ik best geloven.

Ieder z'n ding denk ik dan maar. Ik had er in elk geval weer een nieuwe ervaring bij...
 
Mooi verhaal. 😊
Wat is GOSC? Ik heb het met de zoekfunctie gezocht, komt vier keer voor op het forum in berichten van jou. SC=saunaclub neem ik aan.
Als je je gaat omkleden in een saunaclub kom je binnen in je kloffie maar wat heb je aan als je de kleedkamer uitkomt? Zwembroek, handdoek? Stel ik ga er ooit heen dan wil ik dat niet verkeerd doen en voor gek lopen tuurlijk 😃
 
Mooi verhaal. 😊
Wat is GOSC? Ik heb het met de zoekfunctie gezocht, komt vier keer voor op het forum in berichten van jou. SC=saunaclub neem ik aan.
Als je je gaat omkleden in een saunaclub kom je binnen in je kloffie maar wat heb je aan als je de kleedkamer uitkomt? Zwembroek, handdoek? Stel ik ga er ooit heen dan wil ik dat niet verkeerd doen en voor gek lopen tuurlijk 😃
In sommige clubs krijg je een badjas en handdoek in andere alleen een grote handdoek
 
De radio speelde op de heenweg het nummer Lay Low van Tiesto wat me op de een of andere manier deed denken aan de kooidansacts van paar weken terug...

Dit keer rustig dagje gedaan met Sherry (OMG die edging handjob) en Anka (goede sex en geweldig gezelschap)
 
In 2019/2020 ben ik een keer of twaalf in Club Venus in Hamminkeln geweest (en hopelijk binnenkort weer). In de loop van 2019 schreef ik mijn eerste algemene recensie over de club, die nog steeds blijkt te kloppen dus ik plaats hem hieronder. Een paar kleine dingen heb ik geactualiseerd. In deze post geef ik dus een algemeen oordeel over de club, over de verschillende dames waarmee ik heb gekamerd plaats ik afzonderlijke recensies, indien ze er nog werkzaam zijn.

Tijdens mijn eerste bezoek aan Venus werd ik meteen aangenaam getroffen door deze club. Het is er niet heel erg groot maar de club is schoon en fraai ingericht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Alle keren was ik er in de middag, zo tussen 12.00 en 16.00 uur. Er waren doorgaans zo'n 8 dames aanwezig. Hun niveau was in visueel opzicht bovengemiddeld: veelal slanke en jonge Roemeense meiden. Het aantal ijsberen is de eerste helft van de middag niet zo groot: ik ben er wel eens geweest met maar 2 of 3 medegasten, maar het waren er ook wel eens 12. 's Middags is het dus (nog) niet druk in de club. Voor ijsberen die de drukke sfeer en het grote aantal dames en ijsberen van bijvoorbeeld Golden Time gewend zijn, is Venus wellicht een tegenvaller. Handig is dat op de website van de club precies te zien is welke dames aanwezig zijn; het overzicht klopt altijd en van de meeste meiden staan er ook foto's bij.

Opvallend is de kooi waarin de dames periodiek een dansje doen. Ik begreep uit de voorgaande berichten dat het regelmatig gebeurt dat twee dames in de kooi een erotische act ten beste geven en er soms ook nog een ijsbeer bijhalen die dan door hen verwend wordt. Dat heb ik helaas 's middags niet mogen zien, laat staan zelf mogen meemaken.

De dames zitten op de loungebanken of aan de bar en zijn gemakkelijk benaderbaar, een vrijblijvend praatje maken kan altijd. In Venus wordt niet opzichtig geanimeerd, maar sommige dames komen wel naast je zitten om een gesprekje met je aan te knopen. Van pushen om naar de kamer te gaan is echter geen sprake, het is geen enkel probleem als je zegt dat je nog even wilt wachten. Ik vond het leuk dat sommige dames mij bij een vervolgbezoek nog kenden en me even kwamen begroeten.

De muziek die gedraaid wordt is hedendaagse dancepop en hiphop, het volume staat behoorlijk hard. De verlichting is nogal gedimd. Omdat er tussen de kamergangen niet zo gek veel te doen, wil ik nog wel eens een krantje lezen, maar dat is bij deze lichtsterkte nauwelijks mogelijk. Op het buitenterras kan dat natuurlijk wel, maar het is nu eenmaal niet altijd mooi weer. Het eten in de kleine eetkamer is niet wereldschokkend maar prima te doen. Vanaf de opening tot ongeveer 14.00 uur is er ontbijt, vanaf 14.00 uur een warme maaltijd met vlees, groente, aardappelen, pasta, enz. Frisdrank en koffie zijn gratis, bier van de tap tot 19.00 uur ook.

Hoofdzaak is natuurlijk het kamergebeuren. Tijdens mijn bezoeken heb ik gekamerd met ruim tien verschillende meiden waarvan sommigen helaas vertrokken zijn (bijvoorbeeld toppers als Alexandra en Deborah). Cataleya, Sabina en Mirela zijn er gelukkig nog.

Het is in Venus geen probleem om het voorspel, of zelfs de hele sessie, op de bank of in de kino te doen. Niet alle dames bieden dat actief aan. Ik heb in ieder geval Sabina en Cataleya diensten zien leveren op de bank. Zelf heb ik het alleen met Mira en Mirela meegemaakt: ze stelden voor om het volledige pakket op de bank te doen. Dat leek me wel opwindend, maar na het pijpen besloot ik toch maar om verder te gaan in de kino.

Ik moet zeggen dat het niveau van de geleverde diensten van de genoemde meiden meer dan voortreffelijk was. Het waren sessies met alles erop en eraan: tongzoenen, uitgebreid pijpen, beffen en diverse standjes. Het (halve) uur wordt goed volgemaakt en eventuele extra's worden netjes van te voren besproken zonder dat de dames het je willen opdringen. Het is duidelijk dat de policy van de club is dat de meiden een goede service moeten leveren. Ook de aftersales zijn prima in orde.

Conclusie: Venus is een nette club met mooie meiden die een uitstekende service bieden, een club waar ik dan ook graag blijf komen. Ik hoop dat ze snel weer open gaan.
Welke website is dit waar je de dames kan zien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan