Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Salon 261 is toch ook meer een kamerverhuurbedrijf dan een privéhuis? Dus zo gek is het volgens mij niet dat elke dame haar eigen prijzen bepaalt.
Salon 261 is uiteindelijk een kamerverhuurbedrijf maar voor de buitenwereld lijkt het net en privehuis, ontvangst door een receptie/gastvrouw waar je ook de afspraak kan maken, vaste prijzen(wat ik ook wel weer apart vind) maar momenteel wel mijn favoriete plekje, echt leuke en knappe meiden, mooie kamers allen met douche sommige met ook een jacuzzi.
Ik ben er afgelopen tijd meerdere keren geweest, sterker nog, ik was er gister nog, 🤣😉 maar ik ben even klaar met recensies schrijven.
De meeste dames zitten wel op kinky dus zijn goed te bereiken via WA.
 
Bij Salon261 hebben de dames ook een eigen 06 nummer op de website staan. Hoef je dus niet voor naar kinky. Voor mij wel jammer dat Alphen aan den Rijn zover reizen is, anders zou ik er wel vaker komen.
 
Ik vind de volgende zin op de website de vreemdste:
"Wegens privacy en discretie wat wij heel belangrijk vinden is het alleen mogelijk om cash te betalen."
Bij Lust was dit weliswaar niet anders, maar je kunt een pinbetaling ook redelijk discreet laten zijn door het een weinigzeggende omschrijving te laten meegeven. Ik houd er in ieder geval niet van om met grote hoeveelheden contant geld rond te lopen en verwacht van een (professioneel) privéhuis dat de mogelijkheid tot betaling met pin altijd aanwezig is. Daarom kwam ik nooit bij Lust en zal ik dus ook niet bij deze opvolger komen.
 
Men schrijft in ieder geval Bella Donna correct. Belladonna is zwaar giftig.

Het probleem is: maar één kamer: "(-) gaat u met haar naar onze luxe kamer met bad (-)"
Nooit van de Amerikaanse zanger Joey Belladonna gehoord ? Al neem ik niet aan dat dat huis naar hem genoemd zal zijn
Ik kwam er vroeger regelmatig (voordat het Lust heette) er zat toen een Thaise massagesalon , een beetje een afgetrapt pand was het toen maar je kon er toen nog gratis parkeren vlak voor de deur
Bovendien was er één dame die weliswaar niet de jongste was maar geweldig kon masseren

Zelf zal ik er niet vaak komen denk ik maar toch goed voor het nageslacht dat hij in ieder geval open blijft , er is al niet zo gek veel meer te beleven op het gebied van privéhuizen in Rotterdam
 
Heeft er iemand ervaring met Amber bij Stoutprive?? Bij het zien van haar foto's ging er bij mij een Amber Alert af🤣

 
Ik vind de volgende zin op de website de vreemdste:
"Wegens privacy en discretie wat wij heel belangrijk vinden is het alleen mogelijk om cash te betalen."
Bij Lust was dit weliswaar niet anders, maar je kunt een pinbetaling ook redelijk discreet laten zijn door het een weinigzeggende omschrijving te laten meegeven. Ik houd er in ieder geval niet van om met grote hoeveelheden contant geld rond te lopen en verwacht van een (professioneel) privéhuis dat de mogelijkheid tot betaling met pin altijd aanwezig is. Daarom kwam ik nooit bij Lust en zal ik dus ook niet bij deze opvolger komen.
Gelukkig is de webpagina ook zwart👀🤣net als het geld.
 
Ja niet de mogelijkheid bieden tot pinnen...vanwege deze drogreden...het staat gelijk aan ervoor kiezen geld mis te lopen en in dit aspect een mindere service te bieden (dvp's zijn pretty much het enige waar ik contact geld aan uit geef; als ik kan pinnen, pin ik...bij evt zelfs...vs van huis gaan met gepast geld, omdat ik het nergens anders voor nodig heb)
 
Mijn favoriete was toch wel Privé Unlimited.
Er werkte daar 2 Hindoestaanse dames en beiden heb ik super veel van genoten.
Gastheer was altijd chill.
Er jammer om te lezen dat ze dicht zijn.

Monty Maison heb toch een ander belevenis. Ene kant is het een samenloop van omstandigheden.
Ben daar 2 x geweest.
Zo zag ik op een profiel van leuke dame van Hindoestaanse afkomst.
Ik had app berichten met haar gedeeld.
Op haar profiel stond dat ze aan rimmen deed.
Ik heb ondervonden dat dit meestal een lokkertje is. Om zeker van te zijn, vroeg ik om een bevestiging en ja die kreeg ik met enthousiasme.
Afspraak gemaakt, aangekomen, gastvriendelijk door de heren ontvangen.
Ik kon in een halletje wachten, maar daar kwam ze. Ik schrok wel eff want ze was veel ouder dan wat er op de profiel stond.
Afijn...the horny devil dat ik dan toch ben, kon ik geen natuurlijk geen nee meer zeggen (ook vanwege de extra handeling).
Maar dit deed ze toch niet. De manier waarop zij protesteerde was Ik al
enorm afgeknapt en hoefde voor mij niet meer (want we hadden hier duidelijk over gecommuniceerd)
Gelukkig was er een blonde Nederlandse dame die mij niet ontevreden de deur uit wilde laten.
Ze heeft heeft helemaal goed gemaakt met mij.

Een andere keer zag een ander Hindoestaanse dame. Ok, ik probeer opnieuw.
Weer bij MM en ga daar kwam ze.
Mooi meid maar niet Hindoestaans, maar antiliaanse. Tis maar dat ze toch lekker maar weer iets wat niet klopt.
Wij hebben heerlijk voorspel gehad.
Kussen, zoenend, pijpen, beffen...standje 69. Er gingen over naar intiem.
Naar paar stoten....nu komt het....bloedde zij!!! Voordat ik uit mijn dromen kwam dat ik 1 of andere King Kong snikkel heb...zei ze: jaaa ik moest ongesteld worden.
En dan nog bedenken waar ik paar minuten geleden met mijn tong geweest van.
Bleeehhhhh!!! Nooit meer terug!
Btw ik kreeg wel mijn geld terug.

Casa Cherda Ben ik vier keer naar binnen geweest.
Eerste 2 x had direct afspraak een dvp en was goed bevallen.
Maar ik wilde een x ervaren hoe de woonkamer sfeer was. Ik las goede ervaringen en dat de dames je benaderen.
Leek mij geil, maar beide keren heb ik dit niet meegemaakt. Ik zat maar op een kruk en na 20 minuten nog steeds geen benadering. Misschien heeft het met mijn uiterlijk te maken. Ik vind dat heel jammer. Toch ben ik nog steeds nieuwsgierig naar.
Vooral dat er nu een nieuwe Hindoestaanse dame er is.
 
Mijn favoriete was toch wel Privé Unlimited.
Er werkte daar 2 Hindoestaanse dames en beiden heb ik super veel van genoten.
Gastheer was altijd chill.
Er jammer om te lezen dat ze dicht zijn.

Monty Maison heb toch een ander belevenis. Ene kant is het een samenloop van omstandigheden.
Ben daar 2 x geweest.
Zo zag ik op een profiel van leuke dame van Hindoestaanse afkomst.
Ik had app berichten met haar gedeeld.
Op haar profiel stond dat ze aan rimmen deed.
Ik heb ondervonden dat dit meestal een lokkertje is. Om zeker van te zijn, vroeg ik om een bevestiging en ja die kreeg ik met enthousiasme.
Afspraak gemaakt, aangekomen, gastvriendelijk door de heren ontvangen.
Ik kon in een halletje wachten, maar daar kwam ze. Ik schrok wel eff want ze was veel ouder dan wat er op de profiel stond.
Afijn...the horny devil dat ik dan toch ben, kon ik geen natuurlijk geen nee meer zeggen (ook vanwege de extra handeling).
Maar dit deed ze toch niet. De manier waarop zij protesteerde was Ik al
enorm afgeknapt en hoefde voor mij niet meer (want we hadden hier duidelijk over gecommuniceerd)
Gelukkig was er een blonde Nederlandse dame die mij niet ontevreden de deur uit wilde laten.
Ze heeft heeft helemaal goed gemaakt met mij.

Een andere keer zag een ander Hindoestaanse dame. Ok, ik probeer opnieuw.
Weer bij MM en ga daar kwam ze.
Mooi meid maar niet Hindoestaans, maar antiliaanse. Tis maar dat ze toch lekker maar weer iets wat niet klopt.
Wij hebben heerlijk voorspel gehad.
Kussen, zoenend, pijpen, beffen...standje 69. Er gingen over naar intiem.
Naar paar stoten....nu komt het....bloedde zij!!! Voordat ik uit mijn dromen kwam dat ik 1 of andere King Kong snikkel heb...zei ze: jaaa ik moest ongesteld worden.
En dan nog bedenken waar ik paar minuten geleden met mijn tong geweest van.
Bleeehhhhh!!! Nooit meer terug!
Btw ik kreeg wel mijn geld terug.

Casa Cherda Ben ik vier keer naar binnen geweest.
Eerste 2 x had direct afspraak een dvp en was goed bevallen.
Maar ik wilde een x ervaren hoe de woonkamer sfeer was. Ik las goede ervaringen en dat de dames je benaderen.
Leek mij geil, maar beide keren heb ik dit niet meegemaakt. Ik zat maar op een kruk en na 20 minuten nog steeds geen benadering. Misschien heeft het met mijn uiterlijk te maken. Ik vind dat heel jammer. Toch ben ik nog steeds nieuwsgierig naar.
Vooral dat er nu een nieuwe Hindoestaanse dame er is.
Hahhaah sorry moet heel erg lachen om het verhaal van het krukje. Maar denk niet dat het aan je uiterlijk ligt maak je niet druk, de dames zijn daar voor het geld niet om alleen mooie mannen te benaderen. Was de Antilliaanse dame bij MM Amana? Ben wel nieuwsgierig naar haar
 
Hahhaah sorry moet heel erg lachen om het verhaal van het krukje. Maar denk niet dat het aan je uiterlijk ligt maak je niet druk, de dames zijn daar voor het geld niet om alleen mooie mannen te benaderen. Was de Antilliaanse dame bij MM Amana? Ben wel nieuwsgierig naar haar
Haha ja kan ook lachwekkend zijn 😜.
Nee is niet Amana (btw wow)
Was ook drie jaar geleden gebeurd.
 
Heeft er iemand ervaring met Amber bij Stoutprive?? Bij het zien van haar foto's ging er bij mij een Amber Alert af🤣

Ik snap deze opmerking totaal niet, eigenlijk. Je ziet alleen maar een vrouw van achteren gefotografeerd. Hoe kun je dan iets zeggen over het uiterlijk? Dus hoezo 'Amber Alert'? Sommige leden hier hebben zulke 'typische' 'grappige' opmerkingen die kant noch wal raken.
 
Nou ik had dus voor vandaag een afspraak staan met Amber. Even gebeld voor de zekerheid of ze aanwezig is… Krijg te horen dat ze met vakantie is, terwijl ze vandaag helemaal volgeboekt is😂. Gastvrouw wist ook niet wanneer ze weer terugkomt.
 
Heeft iemand al ervaring opgedaan bij bella donna? Ik zie dat de website net zo goed wordt bijgehouden als de website van privehuis lust. voordat ik een uur in die auto zit, wil ik toch wel graag weten wat er rondloopt
 
Einde van een tijdperk, zoals al in een ander topic werd vermeld: Dubbeldam82 sluit de deuren.

Hallo lieve mannen,



Na bijna 30 jaar heb ik besloten om ermee te stoppen, ik ga met pensioen.



Ik wil dan ook mijn dank uitspreken voor de klandizie de afgelopen 30 jaar.



Het was soms bloed, zweet en tranen voor mij, maar ook en vooral heel veel plezier beleven met jullie als klant.



Maar, aan alle goede dingen komt een eind en daarom gaan wij dan ook ons rode licht voorgoed doven !



Donderdag 31 Maart 2022 om 21:00 zal de zaak definitief zijn deuren sluiten.



Het gaat jullie allemaal goed, en nogmaals dank voor jullie komst in al die jaren !!



Liefs, Patricia



PS. Zodra de dames een nieuw plekje hebben gevonden, zal ik hier melden wie en waar ze te vinden zijn.

____________________



Isa is vanaf 25 April

bij Diane-Secret in Den-Haag te vinden

tel: 070-3476318

website: https://www.ds-girls.nl

Dit bericht stond op de site. Isa heeft dus een nieuw plekje gevonden, voor de fans.

Wel jammer, was altijd een prima adres voor alle ellende rond corona begon. Al zat de neergang er toen misschien al een beetje in vergeleken met de periode daarvoor.
 
Vraag me toch af in hoeverre Belladonna al echt 'up & running' is. Vorige week was ik er twee keer in de buurt en was toch wel nieuwsgierig, maar beide keren brandde er geen licht in het raampje met het open-sign. Ook twee keer aangebeld, maar de deur werd niet geopend. De eerste keer was het redelijk vroeg, 11.00 uur 's ochtends, dus dat was misschien té vroeg. Al zou het volgens de openingstijden op de site wel moeten kunnen. De tweede keer was het rond 13.30 uur, maar ook niks.

Iemand anders al wel een keer binnen geweest?
 
Ze is hier, vandaag aanwezig ook. Foutje van de website
Monica nu je daar toch bent. Zou je aub tegen de planner of degene die over de site gaat willen zeggen dat het een grote rotzooi is op de site? Vaak komt de aanwezigheid van de dames niet overeen met de aanwezigheid zoals die op de site staat. Heel vervelend om elke keer te moeten appen of bellen om te vragen wie er zijn. Neem een voorbeeld aan DSgirls.
 
Hi, de persoon (gastvrouw) wie de dagen online plant werkt op ma/di en zet de agenda online wat de dames hebben doorgegeven. Helaas wordt er soms afgezegd en klopt die dan niet meer. Ze werkt niet elke dag om het dagelijks aan te passen. Maar eventjes bellen lijkt mij een kleine moeite, niet? 😁
 
Hi, de persoon (gastvrouw) wie de dagen online plant werkt op ma/di en zet de agenda online wat de dames hebben doorgegeven. Helaas wordt er soms afgezegd en klopt die dan niet meer. Ze werkt niet elke dag om het dagelijks aan te passen. Maar eventjes bellen lijkt mij een kleine moeite, niet? 😁
Een website kan je ook op afstand aanpassen, daarvoor hoef je niet per se fysiek aanwezig te zijn op locatie. Jammer dat zo primair iets als het up to date houden van de agenda niet beter geprioriteerd wordt. Immers daarvoor heb je een online agenda!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van mening dat een privehuis de agenda up to date moet hebben als er met een agenda wordt gewerkt. Daarnaast wordt de agenda wel aangepast op de andere dagen maar niet goed. Zo wordt een nieuwe dame wel gelijk opgenomen in de agenda. Het gaat dus om pioriteiten stellen. Kleine wijzigingen zijn nog acceptabel door afzeggingen. Maar als een agenda structureel totaal niet klopt, dan maakt iemand er een soepje van. Afijn, deze topic gaat over Meryem en niet de slechte planning van MM die vaker is besproken. Zeg niks meer hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan