Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Privehuizen en agenda beheer...vaker wel dan niet een totale ramp...zowel kwa welke dames wel/niet aanwezig zijn, als het afspraak maken en van hun kant uit nakomen. Bij veel te veel van die huizen heeft het eigenlijk totaal geen zin om een afspraak te maken; lijkt erop dat 'ze' gewoon alle dames die niet bezig zijn laten opdraven bij de voorstel rondjes(?). Ik heb iig meer 'zal ze er wel zijn' stress bij een privehuis dan een willekeurige thuisontvangst dame; wat best de wereld op zijn kop is natuurlijk.

Dat je een 'sorry' krijgt als jou geplande date gewoon aan iemand anders wordt gekoppeld is al bovengemiddeld ime. Maar we hebben ook andere dames beschikbaar hoor je dan. Right, laat (alleen) die zich dan voorstellen aan die man die 5 minuten voor een gemaakte afspraak komt...zou je zeggen, maar zo simpel werkt het id praktijk vaak niet helaas. De enige dames die ik evt nog bij privehuizen bezoek, zijn diegene die zelf een werktelefoon hebben en afspraken deels zelf plannen. Hoe prijs je jezelf uit de markt 101.
 
Privehuizen en agenda beheer...vaker wel dan niet een totale ramp...zowel kwa welke dames wel/niet aanwezig zijn, als het afspraak maken en van hun kant uit nakomen. Bij veel te veel van die huizen heeft het eigenlijk totaal geen zin om een afspraak te maken; lijkt erop dat 'ze' gewoon alle dames die niet bezig zijn laten opdraven bij de voorstel rondjes(?). Ik heb iig meer 'zal ze er wel zijn' stress bij een privehuis dan een willekeurige thuisontvangst dame; wat best de wereld op zijn kop is natuurlijk.

Dat je een 'sorry' krijgt als jou geplande date gewoon aan iemand anders wordt gekoppeld is al bovengemiddeld ime. Maar we hebben ook andere dames beschikbaar hoor je dan. Right, laat (alleen) die zich dan voorstellen aan die man die 5 minuten voor een gemaakte afspraak komt...zou je zeggen, maar zo simpel werkt het id praktijk vaak niet helaas. De enige dames die ik evt nog bij privehuizen bezoek, zijn diegene die zelf een werktelefoon hebben en afspraken deels zelf plannen. Hoe prijs je jezelf uit de markt 101.
Herkenbaar. Ik had het bij MM meerdere malen meegemaakt. Soms werken er bij privehuizen zulke vreemde gastvrouwen…
 
Maar gastvrouw Claudia bij MM is echt top, eerlijk is eerlijk. Raffelt telefoongesprekken niet af, neemt de tijd, luistert goed, denkt met je mee, en de afspraken kloppen altijd, en ze is ook heel vriendelijk.
 
Dan hebben we echt met een andere Claudia (dat is die Poolse toch?) te maken want ik vond haar heel warrig overkomen en de afspraken klopten nooit. Ik was op het laatst echt heel boos geworden omdat voor de zoveelste keer een afspraak verkeerd was gemaakt. Maargoed misschien heb je mazzel.
 
Ik ben altijd zo benieuwd naar wat voor geluk ik heb, en wat voor pech jullie hebben. Ik ben regelmatig te vinden bij MM en tot nu toe nooit gezeur betr afspraken. Bellen, die en die zijn er tegen die en die tijd, ja oke, prima genoteerd. En nooit gezeik eigenlijk, al 2 jaar.
 
Ik bel op de dag van de afspraak voordat ik van huis ga nog om te checken of het meisje is binnen gekomen en vermeld dan dit zeker te moeten weten ivm reistijd. Daar is altijd begrip voor, en ik weet zeker dat ik niet voor niks ga. Toch is het wel eens gebeurd dat tussen mijn belletje en aankomst het meisje zelf naar huis is gegaan, maar dat is overmacht. Als ik onverhoopt later ben, ook al is het maar 5 minuten, bel ik altijd om dit te laten weten, of als ik helemaal niet kan komen, ruim tevoren (zodra ze open gaan). Dat wordt ook gewaardeerd en ze weten iig dat wanneer ik een afspraak boek, ik ook echt kom.
 
Ik bel op de dag van de afspraak voordat ik van huis ga nog om te checken of het meisje is binnen gekomen en vermeld dan dit zeker te moeten weten ivm reistijd. Daar is altijd begrip voor, en ik weet zeker dat ik niet voor niks ga. Toch is het wel eens gebeurd dat tussen mijn belletje en aankomst het meisje zelf naar huis is gegaan, maar dat is overmacht. Als ik onverhoopt later ben, ook al is het maar 5 minuten, bel ik altijd om dit te laten weten, of als ik helemaal niet kan komen, ruim tevoren (zodra ze open gaan). Dat wordt ook gewaardeerd en ze weten iig dat wanneer ik een afspraak boek, ik ook echt kom.
Ook daar valt niet altijd op te vertrouwen en dat weet ik uit ervaring.
Zoals je stelt, betreft dat dan soms wel overmacht, maar het betreft vooral nog steeds laksheid vanuit MM.

Bij MM heb ik dergelijke zaken al veel te vaak meegemaakt, waardoor ik daar niet meer naar toe ga en dat hebeen zowel MM als de dames aldaar aan zichzelf te danken.
 
Ik heb geen issue met MM. Zou wel liggen op mijn lelijke uiterlijk maar klasse gedrag waarschijnlijk 😉 Gewoon prima huis, goede afspraken. Als ze douche heb id kamer dan is het helemaal perfect.
 
Vervelend hoe het gehaast van een privehuis een fijne date met een dame ruïneert, omdat ze helemaal op spanning staat tegen het einde. Eerst gewoon fijn de tijd genomen met voorgaande dates, en nu ondertussen na klachten van het privehuis is ze bang zelfs maar een minuut te laat eruit te zijn... Het is niet alsof je nou weinig geld betaald...
 
Vervelend hoe het gehaast van een privehuis een fijne date met een dame ruïneert, omdat ze helemaal op spanning staat tegen het einde. Eerst gewoon fijn de tijd genomen met voorgaande dates, en nu ondertussen na klachten van het privehuis is ze bang zelfs maar een minuut te laat eruit te zijn... Het is niet alsof je nou weinig geld betaald...
welke privehuis?
 
Zijn er mensen die privehuizen met leuk aanbod van oost-europese dames kennen of dames kunnen aanraden. Villa weizigt lijkt me een goeie maar ik vroeg me af of er nog zijn?
 
Die site had de laatste week (of misschien langer) al verschillende bijzonderheden. Van alle dames verdwenen naar alle dames van het afgelopen jaar aanwezig.
Sinds voor het weekend werken naast het ontbreken van de agenda ook niet alle links.

Toen ik vroeg naar het ontbreken van de agenda werd me verteld dat de site in onderhoud was en eraan gewerkt werd.
Als je het mij vraagt werkt er een hobbyist aan of wordt er in ieder geval bezuinigd op een behoorlijke beheerder. Een beetje webbeheerder of bedrijf had ondertussen minstens een werkende back-up draaiende of zelfs een compleet nieuwe wel werkende basis staan.
 
WAARSCHUWING SUGAR & ECSTACY

Midden a eind Januari contact opgenomen met Sugar & Ecstacy in Rotterdam voor kamerverhuur want dir boden ze aan op de site. Na stevige onderhandelingen toch tot een afspraak gekomen qua prijs.

Toen een afspraak gemaakt om kennis te maken want het is voor mij ongeveer 2,5 enkele reis met OV. 3 uur voor de afspraak plaats zou vinden werd ineens afgemeld want het zou toch niet mogen van de gemeente etc.

Vrij geirriteerd was ik vanwege de late afzegging maar goed, beter voor ik ben vertrokken dan als ik al was vertrokken.

2 februari toch weer een berichtje gehad dat ze het had opgelost en toch kamers mocht verhuren. Hier heb ik even over nagedacht, na een vervelende ervaring ervoor, en op 12 februari toch maar een berichtje gestuurd dat ik toch wel interesse had.

Alles goed en wel en ben gisteren langsgeweest. Toen bleek de eigenaresse er zelf niet te zijn want ze was een prive afspraak vergeten. Toch door de andere gastvrouw rondgeleid, geinformeerd en wat dingen besproken. Na met de eigenaresse te hebben gesproken aan de telefoon, afgesproken dat de komen 5 a 6 weken ik op vaste dagen en tijden dezelfde kamer kom huren.

Hierop heb ik spullen besteld (condooms, glijmiddel, speeltjes etc), hotels geboekt zodat ik kon overnachten en oppas geregeld voor de hond. Mijn profiel aangepast en alles voor mezelf op orde gemaakt zodat alles duidelijk was.

Krijg ik net een telefoontje dat het alsnog niet doorgaat want haar boekhouder vind het toch geen slim idee vanwege de belastingdienst etc. Ze vond het wel heel lullig maar was altijd welkom als dame via opting-in (dus alle zelfstandigheid kwijt). Mooi niet dus, heb niet voor niets een KvK.

Al met al zou ik dus als dame echt ver weg blijven van deze balletent gezien er zo waardeloos word omgegaan met je. Als wandelaar moet je je afvragen of je wel naar een tent wil gaan die dames zo behandeld.
 
Ja maar dit is wel weer helemaal het andere uiterste.

FYI : de site van Maison Monty is vernieuwd en er is weer een agenda.

Klein verbeterpuntje :
de dagen staan alfabetisch gesorteerd : Alles Dinsdag Donderdag Maandag Nieuw etc .

En blijkbaar niet heel dynamisch : Yasmina staat onder "vakantie" , onder "Terug" en onder (oa) "Woensdag"
Ik denk dat de dames (altijd) onder hun "vaste" dag staan .
 
Terug
Bovenaan Onderaan