Algemeen Cock cage/kuisheidskooi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2x per week er even uit om te wassen. Dag en nacht aan....
OK. Wat ik me afvraag (en dit is een serieuze vraag): is dat ding goed schoon te houden?
Ik zie niet hoe het mogelijk is om te plassen zonder hem van binnen nat te maken.
En als je niet na het plassen een douche bij de hand hebt om hem door te spoelen is dat niet schoon te krijgen. Lijkt mij. 🤷‍♂️
Voor mij een reden om langdurig dragen tot het rijk der fantasie te beperken.

(Tot kortdurend dragen is het ook nog niet gekomen overigens ... komt nog wel een keer. De fascinatie van de openingspost is een beetje weggeëbd.)

OK. Wat ik me afvraag (en dit is een serieuze vraag): is dat ding goed schoon te houden?
Ik zie niet hoe het mogelijk is om te plassen zonder hem van binnen nat te maken.
En als je niet na het plassen een douche bij de hand hebt om hem door te spoelen is dat niet schoon te krijgen. Lijkt mij. 🤷‍♂️
Voor mij een reden om langdurig dragen tot het rijk der fantasie te beperken.

(Tot kortdurend dragen is het ook nog niet gekomen overigens ... komt nog wel een keer. De fascinatie van de openingspost is een beetje weggeëbd.)
Dat is, zowel in rubber cage als in metaal, perfect proper te houden. Bad of douche. Alleen moet je nadien met haardroger alles droog blazen in/rond de kooi zodat er geen water achter blijft.

Dank voor de informatie @DaBart . Mijn dagelijks leven ziet er niet zo uit dat ik elke keer als ik ga plassen een bad of douche en een haardroger bij de hand heb. Dus voor mij zou het niet realistisch zijn om langere tijd zo'n ding te dragen.

Dank voor de informatie @DaBart . Mijn dagelijks leven ziet er niet zo uit dat ik elke keer als ik ga plassen een bad of douche en een haardroger bij de hand heb. Dus voor mij zou het niet realistisch zijn om langere tijd zo'n ding te dragen.
Tsja... je moet wel wat over hebben voor je pleziertjes natuurlijk...
Anders blijven we gewoon allemaal voor de buis zitten!

Terug
Bovenaan Onderaan