Recensie Coco (Poolse), Lipstick Prive, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AngeloSalvatore

Vaste klant
106
14/10/21
191
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
lovelyprive.nl
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deel 8. Coco, coco di rasta

Al een weekje stond Coco geprent in mijn geheugen toen ik belde naar Lipstick Prive en haar naam te horen kreeg. Een dame die zich Coco noemde kon bijna niet anders dan goed zijn.

Vandaag had ik eerst een afspraak gemaakt met Nicole, maar haalde de tijd net niet en kon nog net Coco kiezen.

Coco is een volslanke Poolse dame met blond haar met een leuk karakter en houdt ervan om gezellig te praten.

Op de kamer bleek ze zich zeer comfortabel te voelen en begon me meteen te zoenen waarna ze met haar tong probeerde te zoenen en aan mijn lippen beet en zoog.

Pijpen deed ze ontzettend goed maar wat me totaal verraste was dat ze opeens aan mijn ballen begon te likken en zoog ze aan mijn ballen als een stofzuiger waarbij ze niet van ophouden wist.

Ze kwam me berijden als een Amazone en hijgde er op los.

In doggy ging ze compleet los en begon ze te grijpen naar de kussens en gooide er zelfs eentje aan de kant terwijl ze hevig kreunde toen ik haar kont stevig vastgreep om haar even goed te bewerken met mijn drilboor.

In missio heb ik het afgemaakt maar niet voordat ik haar even een goede hamersessie had bezorgd die ze niet snel meer zou vergeten en waar ze het na de daad nog over had en niet anders kon dan erom lachen. Ze veegde het zweet van haar hoofd en sprak nog met me en gaf me wat kusjes op mijn mond en begon met me te spelen.

Een echte topdame waar ik zeer zeker nog bij terug zal komen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan