Crash na een top date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WIngman

Newbie
19
20/06/25
22
8
(disclaimer) Deze post is deels "therapeutisch" want waar kan je het anders kwijt dan bij een groep mensen die dezelfde activiteiten delen.

Ik had eerder deze week een echte top date en ben sindsdien erg moody - zo erg dat ik het niet voor mn partner kan verbergen.

Langs de ene kant wil ik zo veel mogelijk het moment terug ervaren in m'n gedachten, maar langs de andere kant ook weer liefst zo snel mogelijk vergeten - de dagelijkse sleur met was, plas, en werk staan immers in schril contrast met wat ik als écht genieten heb ervaren.

Nog andere wandelaars in deze situatie? Hoe gaan jullie d'r mee om?

(disclaimer) Deze post is deels "therapeutisch" want waar kan je het anders kwijt dan bij een groep mensen die dezelfde activiteiten delen.

Ik had eerder deze week een echte top date en ben sindsdien erg moody - zo erg dat ik het niet voor mn partner kan verbergen.

Langs de ene kant wil ik zo veel mogelijk het moment terug ervaren in m'n gedachten, maar langs de andere kant ook weer liefst zo snel mogelijk vergeten - de dagelijkse sleur met was, plas, en werk staan immers in schril contrast met wat ik als écht genieten heb ervaren.

Persoonlijk loop ik net erg gelukkig en ontladen na een topdate.
Maar om je toch te helpen, na enkele bezoeken zwakt dat gevoel af en merk je dat ze een draaiboek uitoefenen en dergelijke meer.
Trouwens gevoelens zijn wat ze zijn, kijk als een observator naar jouw eigen gevoelens en probeer eruit te halen welke les je hieruit wil trekken.

Ja dat ken ik wel, hoewel ik het niet zozeer moody als wel melancholisch zou noemen. Het is denk ik FOMO - het idee "beter dan dat wordt het nooit meer, wat is het punt nog". Wordt wel beter met meer ervaring merk ik, want hoe geil en fantastisch iets ook was, er komen nog meer van dat soort momenten. Maar daarvoor moet je eerst regelmatig terug unieke en mind blowing ervaringen hebben. Chin up, het verlangen naar terug naar dat moment te gaan slijt na een paar weken en wordt vervangen door een testosterongedreven zoektocht naar de volgende keer. En zo kom je terecht in dat andere topic over "wanneer ben je verslaafd' :)

Ik ben vrij makkelijk in "de knop omzetten"

Tijdens een afspraak (echt goede afspraak) is het echt een topdate en komt het fijne (verliefde) gevoel vanzelf, en dat zie ik als topdame als ze dat voor elkaar krijgt.

Zodra de tijd erop zit, en ik de deur achter mijn dichttrek, dan geeft die "klik" van het dichtklikken van de deur meteen weer het besef dat de realiteit weer het dagelijkse leven betreft.

Alleen op die manier blijf je niet onnodig lang hangen in een mooie illusie / mooie ervaring

Ben voorzichtig jonge , voor je het weet heb je ellende thuis , en is het dat waard ? Want in elke relatie zitten pieken en dalen , natuurlijk heb je nu iets beleefd wat heerlijk en fantastisch is , maar dat hoeft niet telkens te zijn , ga ook weer eens naar een andere dame en kijk wat je dan voelt , misschien is het wel je geilheid op dat moment , denk goed na hoe je hier mee omgaat : ik ben ook verliefd geweest op een leuke mooie dame , ze was lief en aardig heerlijke sex , en ze deed niks raars om mij naar haar toe te laten komen , nee het lag aan mij ik was hotel de botel van haar , het geld op dat moment kon mij niks schelen , als ik maar weer naar haar toe kon , ik werd er thuis ook niet gezelliger op , ben toen na gaan denken wat ik heb , en ben niet meer naar haar toe gegaan , heeft nog best lang geduurd eer ze uit mijn hoofd was , als het misschien van 2 kanten gekomen was had ik waarschijnlijk door gegaan , ze was mijn droom toen , heb haar niks verweten het lag bij mij .

Besef je altijd (hoe lastig het soms met bepaalde top dames ook is) dat het transactioneel is. Neem afstand als dat dit crashgevoel aanhoud bij een zelfde dame. Als het een persoonlijk probleem is werk eraan en zoek hulp.
Om met een knipoog af te sluiten:
Ik stel mij de dames ook voor in het dagelijks leven in hun gewone kleding zonder make-up,lingerie, met ontploft kapsel in een trainingspak. Dat het voor de rest ook mensen zijn met hun dagelijkse problemen en emoties

Heerlijk dat gevoel van een 'high' te ervaren tijdens en ook nog na een date. Dat zijn voor mij wel de top momentjes. Maar pas er ook mee op, het is niet de realiteit. Al weer wat langer geleden had ik ook even de beentjes niet op de grond. Dame vaak in mijn gedachten, 'zo maar' appen ook (vanuit mij). Heb afstand gepakt, wissel de dames af nu. Voor mij is dit een stuk beter zo, maar ze mogen me nog altijd knettergek maken tijdens een date :love: zorg ik erna dat ik terug op aarde kom ;)

Ja, heel herkenbaar. Ik kan best snel verliefd worden en als ik een date heb gehad wat gewoon super geil was en aan alle kanten klikte, dan ben ik verkocht. Dan wil ik zo snel mogelijk weer bij haar zijn en heb ik het gevoel dat zij de ware is.

Heel vervelend dat gevoel, zeker als je elkaar niet weer op korte termijn kunt zien. Aan de ene kant zijn het echt de mooiste herinneringen, en denk graag terug aan bepaalde dates, aan de andere kant zijn de gevoelens wel heftig.

Let wel, ik zou het niet graag willen missen.

Hoe ik om ga na een topdate? Lekker vol gas naar de volgende en daarna weer naar de volgende, etcetera. Beginnende verliefdheidsgevoelens neuk ik gewoon ervan af bij een van mijn vele andere vaste toppers. Ik trap er in ieder geval niet meer in; gaat al jaren prima zo. 😛😝😜🤪

Terug
Bovenaan Onderaan