cup a of aa borstjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja zeker maaaaarrrrrrr wel 18+ geen rare gekkigheid waar je je hele leven verder spijt van krijgt maar meiden van 19-20 met kleine bosten zijn wel sexy om naar te kijken 👀 maar er zijn er ook van die leeftijd die een flinke voorgevel hebben en mag ik ook graag naar kijken .maar mijn voorkeur gaat toch uit van meiden tegen de 30 jaar hebben meer uitstraling op sexueel gebied vind ik ,en die zie ik ook graag met kleine borsten en dan met een strak shirtje aan waar lekker die tepels doorheen priemen 🥰🤭
 
Ja zeker maaaaarrrrrrr wel 18+ geen rare gekkigheid waar je je hele leven verder spijt van krijgt maar meiden van 19-20 met kleine bosten zijn wel sexy om naar te kijken 👀 maar er zijn er ook van die leeftijd die een flinke voorgevel hebben en mag ik ook graag naar kijken .maar mijn voorkeur gaat toch uit van meiden tegen de 30 jaar hebben meer uitstraling op sexueel gebied vind ik ,en die zie ik ook graag met kleine borsten en dan met een strak shirtje aan waar lekker die tepels doorheen priemen 🥰🤭
oke duidelijk
 
Alsof deze (vieze) associatie niet al genoeg gemaakt wordt. Beledigend voor zowel mannen als klein behepte vrouwen. Overigens komen zulke onderzoeken altijd uit de sociale wetenschappen, dat is geen 'harde' wetenschap. Zo zijn er ook 'onderzoeken' waaruit naar voren komt dat rijke mannen van kleine borsten houden en arme mannen van grote; of dat mannen van kleine borsten houden als hun moeder die ook had etc.

Ik vind dat zulke onzin, ik kan daar niks mee.
 
ik las in een vooraanstand wetenschappelijk blad
dat mannen met een kleine cup voorliefde eerder geneigd zijn tot jonge meisjes
mee eens of juist niet?
Lijkt me onzin. Eerder andersom. Mannen met een voorliefde voor jonge meisjes zullen voornamelijk voor kleine cupmaten gaan...

Dit zegt dus niets over mannen met een voorliefde voor kleinere borsten.
 
Lijkt me onzin. Eerder andersom. Mannen met een voorliefde voor jonge meisjes zullen voornamelijk voor kleine cupmaten gaan...

Dit zegt dus niets over mannen met een voorliefde voor kleinere borsten.
dat denk ik dus ook!
Maar mijn ervaring is dat meiden met kleine borsten beter/geiler zijn in bed!!
En toch..cowgirl met een stel grote borsten voor je......
 
ik las in een vooraanstand wetenschappelijk blad
Geef dan ook een bronvermelding. Ik wil wel weten wat voor onderzoeksmethode en welke data gebruikt is. De wetenschappelijke onderbouwing dus.

Er is genoeg "onderzoek" dat niet verder komt dan "deze 3 Twitter posts hebben samen 1000 likes" tegenwoordig...
 
dat denk ik dus ook!
Maar mijn ervaring is dat meiden met kleine borsten beter/geiler zijn in bed!!
En toch..cowgirl met een stel grote borsten voor je......
Ik vind juist cowgirl heel geil als een meid heel kleine borsten heeft. Hoe die eruit zien als ze op en neer gaat... hypnotiserend vind ik dat. Ook op film mag ik dat graag zien.
 
Mij maakt het allemaal niet uit, zolang ze maar 18+ zijn is elke borstgrootte welkom, tenzij misschien de H+ cups die totaal niet in verhouding staan met het lichaam.

Ik kan zowel genieten van een AA als van een F, wat zegt dat dan over mij? Dat ik zowel op jonge grietjes als op cougars val? Op zich klopt dat wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan