Dame anaal die echt schoon zijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sjaakjaak

Wandelaar
91
19/09/21
66
9
Ben op zoek naar vrouwen die het anaal doen maar wel:
- Zijn echt schoon (moeten dus een spoeling hebben gedaan)
- Vinden het zelf ook lekker of belankrijker laten je gewoon 10 minuten of meer je gang gaan met verschillende standjes.
- Niet ouder dan 40 en ook niet dik.

Een paar ie hier aan voldoen zijn:
- Bianca, Amsterdam
- Jenny, Woerden
- Harley, Overloon
- Rebeka, Hasselt

Het gebeurt maar al te vaak dat de dame niet spoelt en hoopt dat je al na een paar min komt. Zie dit vaak bij zuid Amerikaanse met uitzondering van Brazilian. Bij oost Europese heb ik betere ervaringen
 
- Olysya, Rotterdam
- Bianca, Amsterdam
- Camelia, Den Haag
- Andreaa, Den Haag

Ik vergeet er vast nog een paar maar die zet ik er later wel bij.....deze zijn schoon gespoeld en klaar voor langdurig gebruik....
 
Helemaal zonder risico is het natuurlijk niet als je in haar poepertje wil. Het kan altijd een bruinwerker opleveren, ook als ze gespoeld heeft. Risico van het vak, zullen we maar denken. ;)
 
Helemaal zonder risico is het natuurlijk niet als je in haar poepertje wil. Het kan altijd een bruinwerker opleveren, ook als ze gespoeld heeft. Risico van het vak, zullen we maar denken. ;)
Uiteraard, maar als je hem er nog nauwelijks in hebt en ze beginnen al met "come baby come" weet je al voldoende. Jenny in Woerden bijv geeft aan dat ze het niet doet als ze niet zeker is of ze wel schoon kan zijn.
 
Het gebeurt maar al te vaak dat de dame niet spoelt en hoopt dat je al na een paar min komt. Zie dit vaak bij zuid Amerikaanse met uitzondering van Brazilian. Bij oost Europese heb ik betere ervaringen
vind het juist wel iets kinky's hebben als het een beetje bruin wordt, bij welke heb je die ervaring gehad?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan