Dame die geniet van anaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DildoBaggins

Stamgast
699
29/10/21
1.389
19
Als verwend liefhebber van het achterste deel van een dame, probeer ik zo nu en dan een meid die anaal aanbiedt. Het is echter vaak wel een dingetje en kan me goed voorstellen dat de meeste dames het erbij doen omdat het een extra cent opbrengt, maar dat ze het liever niet doen. Alle begrip daarvoor natuurlijk….

Wie kent er dvp('s) die echt geniet van anale sex? En het niet als een "moetje" ziet.

Ik kende er een paar, maar die zijn helaas niet meer in het vak.

Liefst in Brabant😊
 
Laatst bewerkt:
Voor mij eigenlijk dezelfde zoektocht, maar dan omgeving Leiden/Den Haag.

in 2019 eens bij Jeena in Lisse geweest, die leek het zelf ook wel te waarderen, maar zij is helaas gestopt.
 
Je link werkt niet, helaas. Heb je een naam/beschrijving?
Dame heet Debby en ontvangt in Ommen. Volgens de omschrijving in haar advertentie doet ze alles. Staat op SJ. Zowel met als zonder condoom.
Heb geprobeerd afspraak te maken, reageerde redelijk vlot. Alleen konden we geen datum en tijd vinden die ons beide uitkwam.
 
Dame heet Debby en ontvangt in Ommen. Volgens de omschrijving in haar advertentie doet ze alles. Staat op SJ. Zowel met als zonder condoom.
Heb geprobeerd afspraak te maken, reageerde redelijk vlot. Alleen konden we geen datum en tijd vinden die ons beide is al
Dame heet Debby en ontvangt in Ommen. Volgens de omschrijving in haar advertentie doet ze alles. Staat op SJ. Zowel met als zonder condoom.
Heb geprobeerd afspraak te maken, reageerde redelijk vlot. Alleen konden we geen datum en tijd vinden die ons beide uitkwam.
Is al iemand bij haar geweest? Is ze knap?
 
Dame ziet er waanzinnig lekker uit!
Wat heb je betaald als ik vragen mag?
Doet ze aan tongzoenen? En je mocht haar toch wel beffen hoop ik? Staat zo'n uitroeptekentje bij op Red Lights.
Is verplaatst naar een andere topic: https://www.girlsreview.nl/threads/luiza-gent.21809/#post-373355

Maar nog steeds Brussel.
Volgens mij had ik 150 betaald.
Je kan haar het beste zelf vragen. (De uitroep tekens zijn een standaard gezondheids risico melding op redlights)
 
Deze dame is echt een liefhebber van anale sex en zij vindt het ook heerlijk om de man een uitgebreide rimjob te geven. Het probleem is alleen dat haar adv al een tijdje niet online is en dat mijn whatsapp berichten ook niet worden bezorgd. Ik hoop echt dat ze één dezer dagen weer opduikt…
 
Nou, dat er véél mannen z'n die interesse hebben in anaal seks en dat er weinig vrouwen zijn die het niet willen/niet lekker vinden/die bang zijn/uit principe of om welke redenen dan ook.
Voor mij persoonlijk is het bangheid.
 
Leuk zo'n bericht, maar wat hebben we eraan?
Je hebt helemaal gelijk. Was vergeten de link te plakken. Sorry…

 
Als verwend liefhebber van het achterste deel van een dame, probeer ik zo nu en dan een meid die anaal aanbiedt. Het is echter vaak wel een dingetje en kan me goed voorstellen dat de meeste dames het erbij doen omdat het een extra cent opbrengt, maar dat ze het liever niet doen. Alle begrip daarvoor natuurlijk….

Wie kent er dvp('s) die echt geniet van anale sex? En het niet als een "moetje" ziet.

Ik kende er een paar, maar die zijn helaas niet meer in het vak.

Liefst in Brabant😊
Daphne Temse
 
Staat ze op Kinky??
dit al bekeken?

 
Terug
Bovenaan Onderaan