Recensie Bella, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willy Walker

Newbie
15
04/03/22
47
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7562046-bella#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net zoals een aantal andere hier op het forum trokken Bella's fotos al een tijdje mijn aandacht. Uiteindelijk heb ik de proef maar op de som genomen. Omdat ik in het begin nogal wat twijfels had vroeg ik of ze eerst een videocall wilde doen, wat zij prima vond. Op basis van de videocall kon ik constateren dat het de dame van de foto's is en ben ik op pad gegaan.

Bella ontvangt momenteel in Amsterdam West aan een drukke straat. In de straat zelf zijn geen parkeermogelijkheden. Je kan wel in de omgeving parkeren maar dan ga je denk ik wel de hoofdprijs betalen. Verder is het op de locatie wel even zoeken naar haar huis. De hoofdingang is makkelijk te vinden maar daarna moet je nog een stukje lopen om bij haar eigen appartement te komen.

Eenmaal binnen was ik blij met wat ik aantrof, de foto's op Kinky geven een goed beeld van wat je kunt verwachten: het is een dame van begin tot midden 20 met een uitstekend lichaam en kleine tietjes. Verder heeft ze een mooi gezicht en een lieve lach.

Er is mogelijkheid om te douchen en de badkamer zelf is prima. Ook zijn er volop schone handdoeken aanwezig. Terug op de kamer begint ze gelijk met zoenen en hebben we elkaars lichaam verwend. Ze was in het begin wel een beetje onrustig. Ik denk dat dit komt omdat ze nog wat onwennig is, ze komt niet over als een dame die dit werk al jaren doet. Gelukkig laat ze zich goed leiden, waardoor je zelf sturing kunt geven aan de date. Nadat we elkaar staand hebben verkend heb ik haar op het bed gelegd en zijn we elkaar verder gaan verkennen. Terwijl ik haar befte werd ze goed nat, maar maakte ze weinig geluid. Je moet dus op basis van haar lichamelijke reacties beoordelen of ze ervan geniet. Ik heb dit overigens veel liever dan al dat nep gekreun van veel dames. Toch miste ik wel wat passie vanuit haar kant. Bij veel andere dames lukt het me vaak om door ze te beffen wat losser te krijgen, maar zij leek zich erg in te houden. Ik kreeg bij haar ook het gevoel dat ze dit werk vooral uit geldnoodzaak doet en het lastig vind om ervan te genieten. Alhoewel ze erg haar best doet om je waar voor je geld te geven was dit wel een minpunt voor mij. Het enige moment waarop ze echt een beetje los leek te komen was toen we begonnen met intiem. Ze leek daar erg van te genieten en klemde zich helemaal om mij heen. Ook drukte ze mij helemaal tegen haar aan, wat erg geil was. Dit was ook een van de weinig momenten waarbij ze zachtjes begon te kreunen.

De eerste keer was ik in haar mond klaargekomen, wat inbegrepen is in de prijs. Daarna hebben we even samen op bed gelegen en zijn we vrij snel verder gegaan met ronde twee. Deze keer wilde ik haar neuken. Ze heeft een mooie poes, maar helaas is ze niet erg strak van onder waardoor ik moeite had met klaarkomen. Dit was wel jammer, want bij zo'n meid hoop je toch dat ze nog lekker strak is van onder. Om mij toch voor een tweede keer klaar te laten komen begon ze mij weer te pijpen en af te trekken. Ze deed dit erg wild waardoor het op een gegeven moment pijn begon te doen, wat toch wel een minpuntje is. De eerste keer dat ze mij klaarpijpte deed ze het overigens een stuk beter. Ook het zoenen vind ik lastig te beoordelen, want ze zoent best goed en sensueel, waarbij ze haar lippen goed gebruikt. Echter gebruikt ze haar tong heel minimaal. Tot slot is het vrij lastig communiceren en moet je geen uitgebreide gesprekken verwachten. Ze is namelijk van Braziliaanse afkomst en spreekt amper een woord Engels.

Al met al vind ik het lastig beoordelen of ik nog een keer terugga. Aan de ene kant is ze erg mooi, lief en doet ze haar best. Maar toch miste ik een beetje de passie vanuit haar kant. Voor 200 euro krijg je overigens wel waar voor je geld in verhouding tot vele andere dames momenteel. Volgens mij is alles in haar profiel, behalve anaal, inclusief.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan