Dame met grote schaamlippen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Werkelijk grote kutlippen met een klitpiercing

Werkelijk grote kutlippen met een klitpiercing
Daar is dan ook alles mee gezegd.
Foto's kloppen 100%
Enkel uit op geld, zeer passief.
Speciale humor waar ik wel mee om kan, maar niet ten koste van de sfeer.
Piercing was niet meer aanwezig.
Als liefhebben van grote lippen, heb ik deze toch laten passeren gezien de geur en de hygiëne.

Ik heb haar bezocht. Pijpen was niet meer dan aanraken met de lippen. Bij 69 ging ze zo zitten, dat je nergens bij kon. (Misschien ook beter, nu ik het commentaar over geur heb gelezen). Bij het missionaris standje ging ze met de knieën omhoog zitten, zodat je bijna nergens bij kon. Omdat knieën niet zo lekker aanvoelen gevraagd of het anders kon. Toen ging ze met haar rug tegen de muur zitten, zodat je onder een hoek van 90 graden naar binnen moest. Ik ben geen atleet, dus daarom maar gevraagd voor cim. Dat kon. Maar opnieuw alleen wat aanraken met de lippen. Dus uiteindelijk zelf maar op eigen handbediening over geschakeld. Ieder moment dat zij vermoedde dat het kon gebeuren kreeg ik een duw, waarbij ik naar achteren stuiterde. Kortom, het was een volledige flop.
Toen ik met de pogingen stopte, ging ze meteen telefoneren. Ze moest om die tijd altijd haar dochter bellen vertelde ze.
In het verleden heeft zij het land rond gereisd voor anaal zonder condoom. (Zie het bare-forum) Dat doet zij nu niet meer. Waarschijnlijk heeft zij een keer wat opgelopen, dat erg ongewenst was.

Terug
Bovenaan Onderaan