Dame werd kwaad dat ik haar niet wou beffen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk, ik was er niet bij, maar als ik tussen de regels door lees, zijn haar dates bij jou voor haar anders dan de bam-en-erover dates die ze met anderen doet. Ze ziet het intussen als een 'GFE', en tja daar zitten voor- en nadelen aan voor jou... Als ze er mentaal niet op ingesteld is dat ze 'snel' (of na 2 uur 'snel' is, is open voor discussie) geneukt gaat worden, dan wil ze misschien eerst wat meer voorspel. Of een uur masseren 'voorspel' is hangt er van af, ik heb er in mijn burgerrelaties ook wel gehad die bijna in slaap vielen na sommige soorten massages, en waar 'sex' begon na de massage.

Anyway mijn punt is dat ik jou standpunt wel snap, maar dat je toch ook wel moet inzien dat je na zoveel dates van zo lang in een andere situatie zit als haar korte afspraak klanten. Dus het heeft geen zin om jezelf met anderen te vergelijken. Mij lijkt het dat je je moet afvragen: ga ik dezelfde belevenis bij een ander vinden? Als je denkt van wel, vergeet deze dan. Als je denkt van niet, kan je je over je trots heen zetten en haar vragen of je nog een 'gewone' klant voor haar bent. Als dat niet zo is, moet je met elkaar beslissen of je met de nieuwe situatie verder kan. Als ze zegt van wel, ja dan moet ze met een andere mindset naar jullie dates blijven komen en moet je afspreken dat jullie zakelijker blijven. Maar tussen de regels lees ik toch in je post dat je dat ook niet wil...

Iig, ik denk wel dat je je niet moet laten leiden door je emotie en je trots. Bekijk het wat nuchterder om niet het kind met het badwater weg te gooien.

Succes.
 
"Ik betaal, dus ik bepaal" klopt, maar tegelijkertijd ook weer niet. Er is ook nog zoiets als fatsoen en normale omgang tussen mensen onderling.

Stel: ik huur een behanger in met een zwarte huidskleur en ik loop de hele dag in huis racistische grappen te maken, dan neemt niemand hem toch kwalijk als hij zijn spullen pakt en vertrekt?
Mijns inziens is dat met sekswerk hetzelfde: als door mijn gedrag een dame zich oncomfortabel voelt, dan kan ze daar haar conclusies aan verbinden.
Het enige verschil is dat die grens bij sekswerk veel persoonlijker en minder duidelijk te stellen is
 
Dus je hebt een date met een dame die er schijnbaar zelf ook echt van geniet, en dan is het voor u teveel om haar ook te verwennen en op te geilen alvorens te neuken.

Mag ik eerlijk zeggen wat ik denk? You're a fucking idiot.. 🙄
Ik vind het tof he dat de dame vindt dat ik haar goed kan verwennen, fijn compliment. Maar ik mag toch zelf kiezen wat we doen tijdens de seksdate waar ik voor betaal?

En om het heel cru te zeggen: wat interesseert mij het dat ze er schijnbaar echt van geniet?

Precies of elke wandelaar hier neukt enkel sekswerkers die staan te springen om door hen geneukt te worden.
 
Ze wordt kwaad en smeekt/eist dat ik haar bef omdat dat voor haar ook veel beter voelt. Ik zeg dat ik het snap, maar ze kan me niet verplichten om haar te beffen. Ze zegt dat ik haar niet kan verplichten om te neuken. Ik zeg jawel, daar heb ik letterlijk voor betaald.
Ik proef hier een 'ik bepaal wat er gebeurt' in. Ja, jij bent degene die betaalt, maar een date is zoveel leuker als je een beetje op elkaar afgestemd bent en het verwennen van twee kanten komt. Dan moet je soms rekening houden met hoe een ander in elkaar zit. Ik denk eigenlijk dat je uiteindelijk veel fijner geneukt had, als je naar haar geluisterd had. Niets is fijner dan seks met een dame die er ook van geniet. Als je daar dan een opoffering voor moet moet doen, door iets te doen waar je niet zo'n zin in hebt, so be it.
Ik zie hier een soort eenrichtingsverkeer. Sorry, maar zo wil ik niet zijn in mijn bejegening naar de dames toe.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het tof he dat de dame vindt dat ik haar goed kan verwennen, fijn compliment. Maar ik mag toch zelf kiezen wat we doen tijdens de seksdate waar ik voor betaal?

En om het heel cru te zeggen: wat interesseert mij het dat ze er schijnbaar echt van geniet?

Precies of elke wandelaar hier neukt enkel sekswerkers die staan te springen om door hen geneukt te worden.
Ik geloof je niet zo. Als het allemaal niet uit maakt wie je doet en of ze ervan geniet. Waarom nodig je haar dan herhaaldelijk uit, bestel je sushi, wil je haar masseren en wil je niet iemand anders maar ben je zo van je stuk dat je je hier ontzettend kwaad maakt?
Ik denk dat je ego gekrenkt is en je jezelf dit nu wijs wil maken.
 
Ik vind het allemaal een tikkeltje overdreven van mevrouw 700 euro.
Geen enkele date met vaste cliënten gaat v a tot z hetzelfde. Soms doe je het 1 wel en de volgende keer niet. Zo krijg je ook geen sleur!
Ik weet niet hoelang meneer precies een befbeurt geeft, maar elke minuut is voor haar niets hoeven doen. Enkel beetje kreunen of zo.
Zulke dates wil ik elke dag wel!! Eerst 2u bijna niets doen en dan seksen en daarna geen idee. Als je puur kijkt hoeveel seks je echt krijgt in die 4 uur dan denk ik dat je misschien maar 1 uur overhoudt? Duur grapje dan 🤔 en prima verdienste voor haar.

Maar daar kiest iemand voor 😉

Deze sekswerker zou ik voortaan maar links laten liggen, mits jullie het natuurlijk kunnen uitpraten ( zonder betaling ). Maar denk dat jullie verstandhouding teveel schade op heeft gelopen..

Suc6!
 
En om het heel cru te zeggen: wat interesseert mij het dat ze er schijnbaar echt van geniet?
Als ik dit lees, denk ik niet dat wij ooit op één lijn komen. Maar goed, ik zal mijn standpunt uitleggen.
Ten eerste: jij wilt dat je werk leuk is, neem ik aan. Waarom gun je het dan een DVP niet? Ten tweede: niets gaat boven echt wederkerige seks. Het is ook vor jezelf uiteindelijk veel fijner. Maar misschien moet je een bepaalde sociale mindset hebben om dat te begrijpen.
Ten derde: respect, respect en nog 100x respect voor een beroepsgroep die zulk belangrijk -ik zou zeggen: vitaal- werk verricht. Probeer dat eens op te brengen ipv de dames als een soort betaalde seksslavin te zien.
 
Als jij denkt dat elke dame dat jij bezocht hebt er echt van genoot wordt het tijd om wakker te worden.
Waar ik Boobslover gelijk in moet geven, is dat als ik jouw verhaal zo lees, ik de indruk krijg dat de DvP in kwestie er wel echt van genoot.
 
Als jij denkt dat elke dame dat jij bezocht hebt er echt van genoot wordt het tijd om wakker te worden.
Nope. Dat was niet zo. Dat weet ik wel zeker. Maar ik ben de laatste jaren bewust op zoek gegaan naar dames die wel genieten. Plus ook aan mijn eigen houding gewerkt. Belangstelling tonen, haar liefdevol aanraken, vragen wat ze lekker vindt. Dat soort dingen. Ik heb nu een leuke kring opgebouwd. Dat heeft tijd nodig.
 
@Roba is het ook wel met je eens.
Ik ben het volstrekt met je eens, en eerlijk gezegd verbaas ik mij om de reacties, en met name die van @Mila, onbegrijpelijk.
Sja zelf een keer meegemaakt, dame gaf op de kamer aan dat ze toch geen seks met me wilde (ze wilde geen reden geven), gastvrouw wilde geen geld terug geven want ik was wel met de dame op de kamer geweest. Sind die tijd ben ik erg allergisch voor "je betaalt voor de tijd" en "seks is niet gegarandeerd".
 
Als je 1 minuut na aankomst direct je broek wil afdoen en je paal erin schuiven, en ze dat weigert kan ik begrijpen.

Maar als een sushi-maaltijd en 40 minuten massage nog altijd niet genoeg is om als sekswerker in de mood te komen...

Je hebt haar Pavlov-gewijs geconditioneerd dat een date bij jullie altijd een bepaalde structuur heeft en nu je er plots van afwijkt en ze denkt dat ze niet gebeft gaat worden snapt ze dat niet.

Andere en betere dames zou ik zeggen
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof je niet zo. Als het allemaal niet uit maakt wie je doet en of ze ervan geniet. Waarom nodig je haar dan herhaaldelijk uit, bestel je sushi, wil je haar masseren en wil je niet iemand anders maar ben je zo van je stuk dat je je hier ontzettend kwaad maakt?
Ik denk dat je ego gekrenkt is en je jezelf dit nu wijs wil maken.
Ik ben gewoon van nature iemand die graag wat trager gaat en enorm sensueel is. Ik kan echt genieten van een trage date, zowel met sekswerkers als andere dames die ik niet betaal. Als de date dan van 19u-23u is, dan bestel ik gewoon even wat eten, da's net zo gezellig.

Ik vind het ook oprecht leuk om een vrouw erotisch te masseren en op zoek te gaan naar haar gevoelige plekjes en daar mee te spelen. Maar hoewel het natuurlijk een heel leuke bonus is dat zij hier van geniet, is de motivatie wel degelijk gewoon egoistisch. Zie het als mijn kink. Als mijn kink/fetish was om haar vast te binden, dan was ik op zoek gegaan naar een dame dat daar van genoot.

Ik zie nog andere dames (die ik ook masseer) en ben niet van plan om deze nog te zien.

't Is zoals ik eerder zei, ik kwam hier met een oprechte vraag, en nu is m'n ego inderdaad half gekrenkt en vind ik het fascinerend om dit allemaal te lezen
 
Nope. Dat was niet zo. Dat weet ik wel zeker. Maar ik ben de laatste jaren bewust op zoek gegaan naar dames die wel genieten. Plus ook aan mijn eigen houding gewerkt. Belangstelling tonen, haar liefdevol aanraken, vragen wat ze lekker vindt. Dat soort dingen. Ik heb nu een leuke kring opgebouwd. Dat heeft tijd nodig.
En... dat is de inspanning meer dan waard! Kan ik je verzekeren!
 
Ik ben gewoon van nature iemand die graag wat trager gaat en enorm sensueel is. Ik kan echt genieten van een trage date, zowel met sekswerkers als andere dames die ik niet betaal. Als de date dan van 19u-23u is, dan bestel ik gewoon even wat eten, da's net zo gezellig.

Ik vind het ook oprecht leuk om een vrouw erotisch te masseren en op zoek te gaan naar haar gevoelige plekjes en daar mee te spelen. Maar hoewel het natuurlijk een heel leuke bonus is dat zij hier van geniet, is de motivatie wel degelijk gewoon egoistisch. Zie het als mijn kink. Als mijn kink/fetish was om haar vast te binden, dan was ik op zoek gegaan naar een dame dat daar van genoot.

Ik zie nog andere dames (die ik ook masseer) en ben niet van plan om deze nog te zien.

't Is zoals ik eerder zei, ik kwam hier met een oprechte vraag, en nu is m'n ego inderdaad half gekrenkt en vind ik het fascinerend om dit allemaal te lezen
Nu... daar kan ik ook best inkomen hoor! Uiteindelijk ben ik ook egoïstisch in bed: Ik wil gewoon waanzinnig geile sex!

Maar... om daar te geraken... maak je haar best eerst botergeil... want anders lukt dat nooit! En... dat hele proces van lang en uitgebreid voorspel... dat ons beiden zo geil maakt... Geweldig man! Daar wil ik echt wel voor werken in bed. Dus ook bij betaalsex!

En dan... Grrrrrrr! Lusten & driften!

PS: dat idee van sushi werkt dus ook erg goed!
 
Nu... daar kan ik ook best inkomen hoor! Uiteindelijk ben ik ook egoïstisch in bed: Ik wil gewoon waanzinnig geile sex!

Maar... om daar te geraken... maak je haar best eerst botergeil... want anders lukt dat nooit! En... dat hele proces van lang en uitgebreid voorspel... dat ons beiden zo geil maakt... Geweldig man! Daar wil ik echt wel voor werken in bed. Dus ook bij betaalsex!

En dan... Grrrrrrr! Lusten & driften!

PS: dat idee van sushi werkt dus ook erg goed!
Je hebt gelijk bij de basis, alleen kiest een klant natuurlijk nog altijd zelf hoe hij zijn tijd invult bij de sekswerker. Dit alles natuurlijk in overleg, maar als het binnen de mogelijkheden blijft kiest een betalende partij natuurlijk hoe of wat. Het is idd leuker als men allebei kan genieten en of klaarkomen maar in weze is het genot van diegenedie betaald prioritair aan de andere. Als de dvp deze klant dan niet meer wil zien of vice versa is dat dan ook een
keuze
Ze had zijn geld kunnen teruggeven ook of een deel daarvan.

Ik vind het allemaal een tikkeltje overdreven van mevrouw 700 euro.
Geen enkele date met vaste cliënten gaat v a tot z hetzelfde. Soms doe je het 1 wel en de volgende keer niet. Zo krijg je ook geen sleur!
Ik weet niet hoelang meneer precies een befbeurt geeft, maar elke minuut is voor haar niets hoeven doen. Enkel beetje kreunen of zo.
Zulke dates wil ik elke dag wel!! Eerst 2u bijna niets doen en dan seksen en daarna geen idee. Als je puur kijkt hoeveel seks je echt krijgt in die 4 uur dan denk ik dat je misschien maar 1 uur overhoudt? Duur grapje dan 🤔 en prima verdienste voor haar.

Maar daar kiest iemand voor 😉

Deze sekswerker zou ik voortaan maar links laten liggen, mits jullie het natuurlijk kunnen uitpraten ( zonder betaling ). Maar denk dat jullie verstandhouding teveel schade op heeft gelopen..

Suc6!
Spijkers met heeeeele grote koppen
En leuk dat een dvp ook zo denkt over dat soort collega's. Verzieken heel het wereldje zo.
 
Hier zitten toch een aantal zieke geesten tussen.

betaalde sex of gratis sex.
Nee is nee.

grenzen verleggen en het randje opzoeken tijdens sex dat mag. Maar genoeg is genoeg.

ik ben geen van van BDSM.
maar ook daar is respect voor elkaar het allerbelangrijkste. De 'slaaf' geeft aan wat er kan en de 'meester' respecteert dat. Daarom word er een 'stopwoord' afgesproken. Wordt dat uitgesproken dan stopt het.

in uw geval is/was dat 'neen' en 'ik wil nog niet geneukt' worden.

Zo simpel is dat en al de rest is bijzaak.

al je antwoorden geven vooral aan dat je beschikt over een bekrompen geest als je vindt dat het moet kunnen 'want ik heb er voor betaald'.

en al de anderen die ook nog maar een beetje vinden dat hij een punt heeft...even zieke geesten.
 
Als klant ben je niet verplicht om de dame te laten genieten, zo simpel is dat. Dat sommigen het lekker vinden, nooit overslaan etc. is leuk en aardig maar uiteindelijk is een sekswerker een persoon die een dienst verleent. Daarnaast heeft ze 2 uur de tijd gehad en mag ze best dankbaar zijn voor een massage, eten en lekker kletsen. Ik vind een hoop mensen best subjectief hier.

Deze dame gewoon links laten liggen. Als je een date had gepland van 2 uur zonder eten, massage en volop seks, was het waarschijnlijk anders gelopen. Er zijn helaas dvp's die dingen denken te mogen eisen als je ze iets meer aandacht geeft dan gemiddeld.
 
Hier zitten toch een aantal zieke geesten tussen.

betaalde sex of gratis sex.
Nee is nee.

grenzen verleggen en het randje opzoeken tijdens sex dat mag. Maar genoeg is genoeg.

ik ben geen van van BDSM.
maar ook daar is respect voor elkaar het allerbelangrijkste. De 'slaaf' geeft aan wat er kan en de 'meester' respecteert dat. Daarom word er een 'stopwoord' afgesproken. Wordt dat uitgesproken dan stopt het.

in uw geval is/was dat 'neen' en 'ik wil nog niet geneukt' worden.

Zo simpel is dat en al de rest is bijzaak.

al je antwoorden geven vooral aan dat je beschikt over een bekrompen geest als je vindt dat het moet kunnen 'want ik heb er voor betaald'.

en al de anderen die ook nog maar een beetje vinden dat hij een punt heeft...even zieke geesten.
Dus betalen voor een seksuele dienstverlening en vervolgens met een kluitje in het riet gestuurd worden is ok?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan