Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMinnie was al een geilzak toen ze 25 was , verdient een plekje in de Hall Off Fame van de hoerenlopersvakbond.Klopt, maar niet alle dames hebben een topic, vermoed ik. Zoals dat op hookers voorheen veel meer het geval was.
Ik weet dat Tsjechische Eva er nog zit en die kleine Colombiaanse. Dames als Minnie en Remona zijn al enkele jaren geleden gestopt, helaas.
Dora is nog steeds actief. Ze werkt dagelijks door de week.In Den Haag in de Doubletstraat zat jarenlang Dora. Zou me niet verbazen als ze nog steeds actief is.
@Martinkokkie ik kom uit omgeving denbosch en heb voorkeur na 67 65 + hoe kom ik in contact met de dameIk ga regelmatig op bezoek bij een vrouwtje van 67 die ontvangt bij de Toekan omgeving Den Bosch. Vraagt een vergoeding maar er is veel mogelijk bij haar. Dus oudere vrouwen kunnen ook wel lekker zijn. Ze pijpt met cd, tongen, beffen. Kijkt niet op de tijd.
Hoe kom ik in contact met haar ik kom uit omgeving denboschIk ga regelmatig op bezoek bij een vrouwtje van 67 die ontvangt bij de Toekan omgeving Den Bosch. Vraagt een vergoeding maar er is veel mogelijk bij haar. Dus oudere vrouwen kunnen ook wel lekker zijn. Ze pijpt met cd, tongen, beffen. Kijkt niet op de tijd.
Nee adverteert niet meer. Alleen vaste gasten kennen haar nummer@Martinkokkie Heeft zij ergens een advertentie?
Koenxxx
Dame alleen bereikbaar telefonisch. Neemt geen nieuwe meer aan.@Martinkokkie ik kom uit omgeving denbosch en heb voorkeur na 67 65 + hoe kom ik in contact met de dame
Dat gebeurt vaker met rijpere dames dat zij geen nieuwe klanten meer aannemen.Nee adverteert niet meer. Alleen vaste gasten kennen haar nummer
Dame alleen bereikbaar telefonisch. Neemt geen nieuwe meer aan.
Schiet me opeens naar binnen , in de ONS in Amsterdam zit Baps die is denk ik wel 75 onderhand. Zit wel een dingetje aan want het is een trans met een kut die is geproduceerd in Marokko een jaartje of 50 geleden.Hallo! Ik ben 51 en nog nooit in mijn leven met een vrouw naar bed geweest die ouder is dan ik… ik ben op zoek naar oudere dames, liefst 65+. Heeft iemand goede ervaringen of een goed adresje voor me?
Wat zijn haar werktijden?Schiet me opeens naar binnen , in de ONS in Amsterdam zit Baps die is denk ik wel 75 onderhand. Zit wel een dingetje aan want het is een trans met een kut die is geproduceerd in Marokko een jaartje of 50 geleden.
Niet mijn ding maar het is wel 75 en als je niet zou weten dat het een trans is en je bent opzoek naar een vrouw van die leeftijd dan ziet het er nog geil uit.
Let op de juiste schrijfwijze, het is Marianne die adverteerde als Belledejour.Marjan uit Luik
Adverteert als Belle dus Jour.
Mooie dame en geweldige sex...
Zou misschien wel willen, maar wel 1 op 1.ik haar nog eens willen zien vrijen met een andere man..
Laat je ons weten of het gelukt is?Let op de juiste schrijfwijze, het is Marianne die adverteerde als Belledejour.
Haar laatste advertenties dateerden van 11 april dit jaar, maar sinds enkele dagen zijn alle advertenties weg.
Ik denk dat ze wel eens gestopt zou kunnen zijn. Ik ga haar eerstdaags nog eens proberen te contacteren.
Gezien het lang niet meer vernieuwen van de adverentie en nu volledig weg, en gezien haar rijpere leeftijd is de kans toch wel groot dat ze gestopt zou zijn. Maar inderdaad geen zekerheid.Laat je ons weten of het gelukt is?
Waarom zou zij niet gewoon vakantie fieren?
Enkele jaren geleden geweest, maar ik vond het niks!!https://www.kinky.nl/advertenties/558724-ana ik zou zeggen probeer Ana
Waarom niet?Enkele jaren geleden geweest, maar ik vond het niks!!
Intussen, na lang niks meer gezien te hebben van Marianne is er opnieuw een advertentie van haar verschenen. Ik heb ze momenteel nog niet gecontacteerd omdat ik deze week andere vergelijkbare plannen heb. Maar het verschijnen van nieuwe advertenties stemt me in ieder geval vrolijk.Laat je ons weten of het gelukt is?
Waarom zou zij niet gewoon vakantie fieren?
Geen tongzoenen en probeert je zo snel mogelijk weg te werken . Stond snel weer buiten. Nooit meer!!!Waarom niet?
Kan je meer toelichting geven?