Dames 60 plus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laatst bewerkt door een moderator:
In Brussel, is er Ilona, 63 j.o. Zij heeft lang achter een raam van Brussel gewerkt.

Op Youppie dot Net heeft ze goede reviews.

Dit vind ik heel erg , ga ervan uit dat het fake is

Het zou me niet verbazen als het echt is... De groep (oudere) mensen die tegenwoordig de eindjes niet meer aan elkaar kan knopen stijgt enorm.. :-(

Het zou me niet verbazen als het echt is... De groep (oudere) mensen die tegenwoordig de eindjes niet meer aan elkaar kan knopen stijgt enorm.. :-(
Zeker, dat was ook mijn gevoel. En dan is het diep triest. Er zijn maar zeer weinig dames die dit werk als hobby doen. De foto's en mooie praatjes kloppen meestal niet met de werkelijkheid, die veelal onthutsend is voor degene die er niet meteen boven opduikt, doch even een praatje maakt.

Misschien iets voor Limburgers of mannen die bereid zijn een beetje verder te wandelen...

Belle de Jour alias Mary/Maryanne in Luik is 74 en heeft een soort monumentstatus bij onze Waalse broeders. Ik heb er een jaar of tien geleden wel eens aan gedacht om deze GILF te bezoeken, maar het is er nooit van gekomen.
Mary is franstalig, maar ik meen wel eens gelezen te hebben dat ze een mondje Vlaams spreekt (?). Of toch genoeg om ook tevreden Vlaamse klanten te hebben. Al denk ik dat vooral haar sexdrive daar voor iets tussen zit.
Ik heb ze dus nooit zelf ontmoet, maar ze staat/stond heeft wel degelijk op mijn radar, ik heb veel uitermate positieve recenties van haar gelezen, vooral op youppie, maar ik meen ook vroeger op hookers.
Eén ervaren klant wist daar ook te melden dat de meeste foto's op QR een vijftal jaren oud zouden zijn. Er zijn er echter ook bij met een datum van 2022.)

Fijne realistische foto's, trouwens. Mary voelt zich overduidelijk prima in haar blootje voor de lens. 😋

(edit- ik denk err nu ineens aan dat ze ook op nzc een thread heeft.)
Ik (65+) bezoek Marianne nog een paar keer per jaar en ben nog steeds heel tevreden over onze samenkomsten. En haar sexdrive heeft daar zeker wat mee te doen dat ze nog vrij populair is. Voor zij die een rijpere dame weten te waarderen kan ik Marianne zeker aanbevelen.
Alleen twijfel ik er een beetje aan of ze wel Nederlands spreekt. Waarschijnlijk wel een beetje, maar ik vermoed dat het toch niet al teveel zal zijn. Echt weten doe ik het niet want ik ken voldoende Frans om onze conversatie in die taal te houden.
Hoe oud haar foto's zijn? Geen echt idee, maar zeker goed genoeg om een goede indruk van haar te krijgen.

Je had een paar jaar geleden nog een rijpe dame die actief was in West Friesland! Marleen wil graag was haar pagina! Verder had je ook nog een mooie volle dame die een kamertje huurde in de buurt van oudendijk nabij Avenhorn! Iemand nog een idee of deze dames nog aktief zijn?

Terug
Bovenaan Onderaan