Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja tot op heden nog geen reactie gehad, van andere leden gehoord dat ze ook geen reactie hebben gehad. Dus het begint steeds meer op fake te lijken.
 
Ik had vandaag een afspraak met Sanne, maar helaas ging die niet door; moest helaas op het laatste moment afzeggen omdat ik voor een noodgeval terug werd gebeld naar werk... Zelden zo gebaald :cautious:

Sanne komt betrouwbaar, slim, en lief over. Ze is wel erg aan de prijs en ze is terughoudend met het delen van foto's van zichzelf.

Volgende keer beter!
 
Heb een aantal Rijswijk dames mogen meemaken met wisselend succes de afgelopen tijd en altijd op zoek naar de ideale DT en keelneuk ervaring.

Gisteren een dame ontmoet omgeving Utrecht die met stip binnenkomt in de Top 3: Sanne. Een slanke 21 jarige studente van 1m70.

Vooraf met haar gecommuniceerd dat ik op zoek was naar een Hookup Hotshots/Hoby Buchanon ervaring, en daar had ze exact de juiste kleding voor uitgezocht en over-the-top makeup, zoals de dames in Hookup Hotshots dat ook hebben.

De dame houdt er enorm van om te worden geneukt in haar keel, ze kan 'm zonder moeite volledig verslinden. Lekker lang doorgaan over de rand van het bed, zonder genade, alles was nat van de kwijl en zweet. Natuurlijk alles netjes doorgeslikt. Wat nog verder op het menu stond: rimmen, spugen, faceslapping, choking. Tel daarbij op dat ze ook enorm van anaal houdt (ook hier: zonder genade) en je kunt je voorstellen hoe het was ;) Bizar wild.

Heb twee uur met haar afgesproken, en je betaalt wel de hoofdprijs (bijv niet vergelijkbaar met wat Jessy nu vraagt).
Hoeveel vraagt Sanne eigenlijk? Een all inclusive prijs of per handeling € ?
 
Ik had vandaag een afspraak met Sanne, maar helaas ging die niet door; moest helaas op het laatste moment afzeggen omdat ik voor een noodgeval terug werd gebeld naar werk... Zelden zo gebaald :cautious:

Sanne komt betrouwbaar, slim, en lief over. Ze is wel erg aan de prijs en ze is terughoudend met het delen van foto's van zichzelf.

Volgende keer beter!
Voor 400 euro per uur ga ik ook hopen dat mijn werkgever gaat bellen voor Noodgeval.
Anders bel ik mijn werkgever wel dat ik ow ben naar werk voor noodgeval.
 
Afgelopen week bij Thila, SKW Villa tinto.

Leuke meid van begin 20, nam spontaan mijn piemel tot aan mijn zak in haar mond, geen idee hoe ze die wegwerkte. Daarna overgegaan naar keelneuken, iets dat niet mijn speciale aandacht heeft, maar was wel geil om eens te doen. Ze begon er zelf mee, de geile dondersteen.
 
Afgelopen week bij Thila, SKW Villa tinto.

Leuke meid van begin 20, nam spontaan mijn piemel tot aan mijn zak in haar mond, geen idee hoe ze die wegwerkte. Daarna overgegaan naar keelneuken, iets dat niet mijn speciale aandacht heeft, maar was wel geil om eens te doen. Ze begon er zelf mee, de geile dondersteen.
Waar kan ik meer info over haar vinden?
 
Je kunt haar vinden in het Schipperskwartier, Villa Tinto. Afgelopen week zat ze op nr 27, maar haar ook gezien op nr 21. Dames wisselen nog wel eens van kamer in dit pand.
In het SKW forum kun je meer info over haar vinden (recensie)
 
Terug
Bovenaan Onderaan