Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb een aantal Rijswijk dames mogen meemaken met wisselend succes de afgelopen tijd en altijd op zoek naar de ideale DT en keelneuk ervaring.

Gisteren een dame ontmoet omgeving Utrecht die met stip binnenkomt in de Top 3: Sanne. Een slanke 21 jarige studente van 1m70.

Vooraf met haar gecommuniceerd dat ik op zoek was naar een Hookup Hotshots/Hoby Buchanon ervaring, en daar had ze exact de juiste kleding voor uitgezocht en over-the-top makeup, zoals de dames in Hookup Hotshots dat ook hebben.

De dame houdt er enorm van om te worden geneukt in haar keel, ze kan 'm zonder moeite volledig verslinden. Lekker lang doorgaan over de rand van het bed, zonder genade, alles was nat van de kwijl en zweet. Natuurlijk alles netjes doorgeslikt. Wat nog verder op het menu stond: rimmen, spugen, faceslapping, choking. Tel daarbij op dat ze ook enorm van anaal houdt (ook hier: zonder genade) en je kunt je voorstellen hoe het was ;) Bizar wild.

Heb twee uur met haar afgesproken, en je betaalt wel de hoofdprijs (bijv niet vergelijkbaar met wat Jessy nu vraagt).
Het gaat om deze Sanne (post 620).
 
Zijn er al mannen die al een date hebben gehad met Sanne? Ik kwam bijna tot een datum tot dat zij ineens verdween en ik me nu afvraag als ze legitiem is.

Want hoor verder ook geen nieuwe ervaringen van medewandelaars over haar.
Nou heb haar vorige week ook gemaild en kreeg einde week een mail terug, met de vraag wat ik precies zocht :D heb het haar keurig aangegeven, maar vervolgens hoor ik 0,0 niks meer:eek:
 
Ahh oké
Zelf geen ervaring mee, maar ik weet via via dat ze wel "echt" is.
Of je de moeite wilt doen om door de selectie heen te komen is verder aan jullie haha
Oh super, dat is geruststellend voor de rest.

Heb nu zelf een date gepland met een studente van 24 die kickt om keel geneukt te worden. Als dat wat wordt en ze staat open voor nieuwe contacten laat ik het weten.

(Zij adv zelf niet)
 
Sanne vraagt €400 voor een uur. Wat er allemaal mogelijk is weet ik nog steeds niet, hoe ze er uit ziet geen idee. Na de 1e mail waarin erg weinig info stond heb ik gevraagd naar wat meer info. Nooit meer reactie op gehad. Als ze geen moeite wil doen heb ik geen interesse meer. Dat had ik toch al niet meer toen ik de prijs zag.
 
Over het gebrek aan moeite doen begrijp ik je wel maar zij zal waarschijnlijk een hele aanwas aan mailtjes ontvangen waardoor contact houden met iedereen lastig wordt.

En dat bedrag vind ik zelf niet erg om te besteden als zij echt goed is in wat zij aanbiedt. De meid waarmee ik binnenkort mee ga afspreken betaal ik €300 voor alleen het keelneuken zelf
 
Afgelopen week bij Thila, SKW Villa tinto.

Leuke meid van begin 20, nam spontaan mijn piemel tot aan mijn zak in haar mond, geen idee hoe ze die wegwerkte. Daarna overgegaan naar keelneuken, iets dat niet mijn speciale aandacht heeft, maar was wel geil om eens te doen. Ze begon er zelf mee, de geile dondersteen.
Hoe ziet Thila eruit en was het avondshift?
 
Ze is door 1 iemand bezocht die daarna nooit meer op iets anders heeft gereageerd. Dat zorgt nou niet echt voor heel veel vertrouwen.
Ik heb ergens de komende weken een afspraak. Ze woont 10/20 kilometer bij mij vandaan. Dus soort van om de hoek.
Als het zin heeft zal ik (hier) een korte reply plaatsen.
 
@Joost45 Thila staat sinds enkele weken in het SKW, ze zit in VT maar heeft nog geen vaste kamer dus kan wisselen. Ze zit er voor zover ik weet alleen in de avond/nacht.
Ze is begin 20, normaal postuur, lang zwart haar, geen plakplaatjes etc, en meestal een beetje achterin de kamer, alsof ze bang is recht voor het raam te staan, zoekt ook niet echt contact met de wandelaars.
 
Ik zou zelf ook nimmer een vergoeding van 300-400 euro per uur gaan betalen voor een date maar zolang dergelijke bedragen betaald worden kan ik deze jonge meiden geen ongelijk geven.... want waarom voor 50 of 100 als je er ook dergelijke bedragen mee kunt verdienen.

Wel jammer dat er meteen toch een grote groep uitgesloten wordt om te daten met dit soort pareltjes want niet iedereen met een modaal of normaal salaris is gelijk een armoede zaaier of tokkie.

Maar zo werkt het nou eenmaal. Hopelijk komen degene die haar willen daten nog in die gelegenheid.

L82.
 
Ik denk dat we het over dezelfde hebben, maar ze noemde zichzelf sara in de emails. Maar ik heb oo hoog catharijne in hotel afgesproken voor een uurtje. Was 300 euro voor uurtje keelneuken, wat ze zeker goed kan. Na eerste keer frist ze zich op en gaat voor tweede ronde. Ik heb we foto van haar, evt pm
 
Ik zou zelf ook nimmer een vergoeding van 300-400 euro per uur gaan betalen voor een date maar zolang dergelijke bedragen betaald worden (...)

Wel jammer dat er meteen toch een grote groep uitgesloten wordt om te daten met dit soort pareltjes want niet iedereen met een modaal of normaal salaris is gelijk een armoede zaaier of

L82.
Lijkt me redelijk standaard marktwerking. Het alternatief is dat de overheid keelneuksters gaat subsidiëren. Of laten we maar meteen staats keelneukmeisjes instellen op communistische leest, waar iedereen gratis gebruik van kan maken, betaald uit het collectief ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan