Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat we het over dezelfde hebben, maar ze noemde zichzelf sara in de emails. Maar ik heb oo hoog catharijne in hotel afgesproken voor een uurtje. Was 300 euro voor uurtje keelneuken, wat ze zeker goed kan. Na eerste keer frist ze zich op en gaat voor tweede ronde. Ik heb we foto van haar, evt pm
Mag je altijd sturen en in welke regio ze ontvangt
 
Ik zou zelf ook nimmer een vergoeding van 300-400 euro per uur gaan betalen voor een date maar zolang dergelijke bedragen betaald worden kan ik deze jonge meiden geen ongelijk geven.... want waarom voor 50 of 100 als je er ook dergelijke bedragen mee kunt verdienen.

Wel jammer dat er meteen toch een grote groep uitgesloten wordt om te daten met dit soort pareltjes want niet iedereen met een modaal of normaal salaris is gelijk een armoede zaaier of tokkie.

Maar zo werkt het nou eenmaal. Hopelijk komen degene die haar willen daten nog in die gelegenheid.

L82.

Dit is natuurlijk een klein beetje alsof je zegt dat er een grote groep wordt uitgesloten om een handgemaakt pak te hebben. Met een modaal salaris is het best best te betalen -- of het een verstandige uitgave is is een tweede.

Keelneuken is natuurlijk een niche en voor vrouwen niet de meest comfortabele manier om seks te hebben, dus ik begrijp best dat dames er meer voor vragen. Het vraagt ook enige planning en coordinatie qua etenstijden. Volgens mij is het ook niet iets wat je meer dan een a twee keer per week moet doen in verband met keelpijn, dus in die zin is het niet meer dan logisch dat het allemaal wat meer kost. Van wat ik gehoord heb zijn er ook veel totale idioten die van dit soort hardere seks houden, dus er zit misschien ook een soort van risicovergoeding in.

(Neemt niet weg dat ik het ook jammer vind, als het meer in de range 100-200 euro zou zitten zou ik denk ik veel vaker gaan -- misschien wordt keelneuken ooit meer 'mainstream')
 
De manier waarop het nu elke keer lijkt te gaan is niet optimaal; Iemand meldt zich met een geweldige ervaring, deelt de gegevens, en de dame wordt vervolgens overspoeld met mails. Dat stimuleert alleen maar dat meiden extra selectief zijn en meer gaan vragen.

Om dit tegen te gaan stel ik voor dat iedereen alle contactgegevens van keelneuksters aan mij doorstuurt, waarna ik de gegevens langzaam over iedereen zal distribueren om te voorkomen dat er meiden overspoeld worden met berichten ;)

(Maar iets serieuzer, ik weet het niet maar misschien is er een betere manier om dit aan te pakken)
 
De manier waarop het nu elke keer lijkt te gaan is niet optimaal; Iemand meldt zich met een geweldige ervaring, deelt de gegevens, en de dame wordt vervolgens overspoeld met mails. Dat stimuleert alleen maar dat meiden extra selectief zijn en meer gaan vragen.

Om dit tegen te gaan stel ik voor dat iedereen alle contactgegevens van keelneuksters aan mij doorstuurt, waarna ik de gegevens langzaam over iedereen zal distribueren om te voorkomen dat er meiden overspoeld worden met berichten ;)

(Maar iets serieuzer, ik weet het niet maar misschien is er een betere manier om dit aan te pakken)
Ik doe wel de voorselectie voor je
 
Ze is door 1 iemand bezocht die daarna nooit meer op iets anders heeft gereageerd. Dat zorgt nou niet echt voor heel veel vertrouwen.
Ben vooral druk geweest met wandelaars die via een PM contactgegevens hebben gevraagd, en meer vragen hadden. Ik stop daar nu trouwens mee- het blijft binnenstromen. Sanne zondag nog even gesproken. Inderdaad een overvloed aan reacties. Ze is niet-professioneel en gaf bij mij aan dat ze afspreekt als ze daar behoefte aan heeft en geil is. Overigens: als met Sara wordt bedoeld de 23(?)-jarige studente die 300 euro vroeg voor een uurtje keelneuken: die is wel degelijk nog actief, heb haar een week of 7 geleden nog ontmoet in Amsterdam voor een uurtje keelneuken. Dat was toen overigens 500 euro geworden (mijn fout, ze was inactief en wilde haar overtuigen om het weer eens te doen). Later toen ik nog eens vroeg om 2 uur was het overigens >1200 euro geworden. Niet gedaan natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ben vooral druk geweest met wandelaars die via een PM contactgegevens hebben gevraagd, en meer vragen hadden. Ik stop daar nu trouwens mee- het blijft binnenstromen. Sanne zondag nog even gesproken. Inderdaad een overvloed aan reacties. Ze is niet-professioneel en gaf bij mij aan dat ze afspreekt als ze daar behoefte aan heeft en geil is. Overigens: als met Sara wordt bedoeld de 23(?)-jarige studente die 300 euro vroeg voor een uurtje keelneuken: die is wel degelijk nog actief, heb haar een week of 7 geleden nog ontmoet in Amsterdam voor een uurtje keelneuken. Dat was toen overigens 500 euro geworden (mijn fout, ze was inactief en wilde haar overtuigen om het weer eens te doen). Later toen ik nog eens vroeg om 2 uur met ook reguliere sex was het overigens 1250 euro geworden. Niet gedaan natuurlijk.
Nou zou sara ook nog wel es willen ontmoeten, betaalde haar toen ook voor 3 uurtjes 900, maar dat is nu dus meer geworden :eek: heb haar toen ook geneukt, vond dat niet heel geweldig moet ik zeggen
 
Ben vooral druk geweest met wandelaars die via een PM contactgegevens hebben gevraagd, en meer vragen hadden. Ik stop daar nu trouwens mee- het blijft binnenstromen. Sanne zondag nog even gesproken. Inderdaad een overvloed aan reacties. Ze is niet-professioneel en gaf bij mij aan dat ze afspreekt als ze daar behoefte aan heeft en geil is. Overigens: als met Sara wordt bedoeld de 23(?)-jarige studente die 300 euro vroeg voor een uurtje keelneuken: die is wel degelijk nog actief, heb haar een week of 7 geleden nog ontmoet in Amsterdam voor een uurtje keelneuken. Dat was toen overigens 500 euro geworden (mijn fout, ze was inactief en wilde haar overtuigen om het weer eens te doen). Later toen ik nog eens vroeg om 2 uur was het overigens >1200 euro geworden. Niet gedaan natuurlijk.
Nou zou sara ook nog wel es willen ontmoeten, betaalde haar toen ook voor 3 uurtjes 900, maar dat is nu dus meer geworden :eek: heb haar toen ook geneukt, vond dat niet heel geweldig moet ik zeggen
Wel gaaf dat jullie dit kunnen en willen betalen.

Wellicht een subtopic starten voor Deepthroatdames voor armoedzaaiers :) misschien maak ik kans.

Of ben ik verwend door de rijswijkse dames :(
 
Als ik lees wat mannen over hebben voor een date dan vraag ik me af: verdien ik dan zo weinig met 2800 netto of heeft de rest er gewoon schijt aan om halve maandsalarissen te betalen aan dates?

Ben het er wel mee eens dat deze dames qua uiterlijk, leeftijd en diensten uniek in de markt zijn hoor maar aan de andere kant: als iedereen zou stoppen dergelijke vergoedingen te betalen passen ook deze dames de prijzen wel aan.

Maar we leven gelukkig in een vrij en kapitalistisch land dus iedereen mag zelf bepalen wat hij/zij vraagt en geeft maar zelfs al zou ik 5000 netto verdienen zou ik nog niet dergelijke bedragen betalen (denk ik).

Beetje off topic misschien maar vroeg het me gewoon af.

L82.
 
Als ik lees wat mannen over hebben voor een date dan vraag ik me af: verdien ik dan zo weinig met 2800 netto of heeft de rest er gewoon schijt aan om halve maandsalarissen te betalen aan dates?

Gewoon geen aanbod of bereidheid zoveel te betalen is teveel geworden. Ik weet dat het 3-5 jaar geleden niet zo gek liep:
  • Layla was 50/80 euro en dat was top (kwartier/half uur)
  • Pearl in Amsterdam was 100/150 (half/heel) en daar konden ook weinig aan toppen
Meen ook dat deze dames veel regelmatiger adverteerde waardoor het niet zo gek liep met de prijzen. Denk dat er veel problemen met ontvangstruimtes zijn, maar dat is misschien mijn indruk.
 
Op het oog (foto's) mooie dame, die Sanne. Ik kwam wel door de selectie heen, maar een eerste date die minimaal 2 uur moet duren a 800,- is voor mij teveel van het goede. Zelf gaf Sanne aan geen idee te hebben van wat gangbare prijzen zijn. Daarnaast ook merkwaardig dat MarkS erg druk is met contactgegevens delen, maar dat nog geen enkele man heeft toegehapt EN een recensie heeft geplaatst. Omdat ze op vakantie is even? Omdat ze selectief is? Omdat weinigen 800,- over hebben voor een date? We'll see...
 
Ik denk nog altijd met weemoed terug aan de keren dat ik Pearl in Amsterdam heb mogen bezoeken. De beste ervaring op DVP vlak in mijn leven. Deepthroaten en anaal zoals niemand dat kon. En ook nog op een hele prettige, speelse en relaxte manier.
Ik hoop nog steeds dat ze draad ooit weer gaat oppakken.
Heb nog een aantal uitstapjes gemaakt naar anderen maar niemand heeft Pearl nog kunnen evenaren....
Ben dus ook nog steeds op zoek en lees met volle aandacht mee op dit forum..
 
Als ik lees wat mannen over hebben voor een date dan vraag ik me af: verdien ik dan zo weinig met 2800 netto of heeft de rest er gewoon schijt aan om halve maandsalarissen te betalen aan dates?

Ben het er wel mee eens dat deze dames qua uiterlijk, leeftijd en diensten uniek in de markt zijn hoor maar aan de andere kant: als iedereen zou stoppen dergelijke vergoedingen te betalen passen ook deze dames de prijzen wel aan.

Maar we leven gelukkig in een vrij en kapitalistisch land dus iedereen mag zelf bepalen wat hij/zij vraagt en geeft maar zelfs al zou ik 5000 netto verdienen zou ik nog niet dergelijke bedragen betalen (denk ik).

Beetje off topic misschien maar vroeg het me gewoon af.

L82.
Het zijn af en toe belachelijke bedragen, en vaak is het de date zeker niet waard..
Toch, al zou geld geen probleem zijn dan zou ik iedere avond een nieuwe Kinky meid liggen prikken..
Maar helaas, dat kan bruin niet trekken, niet fysiek en niet financieel.
 
Ik denk nog altijd met weemoed terug aan de keren dat ik Pearl in Amsterdam heb mogen bezoeken. De beste ervaring op DVP vlak in mijn leven. Deepthroaten en anaal zoals niemand dat kon. En ook nog op een hele prettige, speelse en relaxte manier.
Ik hoop nog steeds dat ze draad ooit weer gaat oppakken.
Heb nog een aantal uitstapjes gemaakt naar anderen maar niemand heeft Pearl nog kunnen evenaren....
Ben dus ook nog steeds op zoek en lees met volle aandacht mee op dit forum..
Ja echt, Pearle en de Braziliaanse Luna waren uniek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan