Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Belofte maakt schuld.

De date met Sanne was… onbetaalbaar lekker.
Echt alles passeert bij haar de revue. Wil je ook alles dan zul je twee uur moeten boeken.

Haar DT is echt ongekend. Voor het eerst echt zooo diep, en zoals Mark S. schreef, knetternat. En echt tot aan de wortel. En dat is bij mij wel een redelijk groot stuk.
Haar gezicht en mond, het druipt allemaal van het speeksel. Keelneuken to the max.
Gezicht over de rand van de bank en dan de grens opzoeken. Die er niet blijkt te zijn.
Ze geniet er intens van, deze slanke, ranke en stijlvolle verschijning.
Ze komt zelf ook, en hoe.
Deze dame is Ă©Ă©n grote aanrader.

Alleen doet ze dit echt zeer sporadisch, dus haar nu mailen en dan denken dat je deze week nog bij haar in bed ligt, no way.
Diegene die het wel lukt om een afspraak te maken, heel veel plezier.
Categorie Sara, maar als ik heel eerlijk ben… dan nog net iets beter. 👌
Heb je een link van haar ad?
 
Belofte maakt schuld.

De date met Sanne was… onbetaalbaar lekker.
Echt alles passeert bij haar de revue. Wil je ook alles dan zul je twee uur moeten boeken.

Haar DT is echt ongekend. Voor het eerst echt zooo diep, en zoals Mark S. schreef, knetternat. En echt tot aan de wortel. En dat is bij mij wel een redelijk groot stuk.
Haar gezicht en mond, het druipt allemaal van het speeksel. Keelneuken to the max.
Gezicht over de rand van de bank en dan de grens opzoeken. Die er niet blijkt te zijn.
Ze geniet er intens van, deze slanke, ranke en stijlvolle verschijning.
Ze komt zelf ook, en hoe.
Deze dame is Ă©Ă©n grote aanrader.

Alleen doet ze dit echt zeer sporadisch, dus haar nu mailen en dan denken dat je deze week nog bij haar in bed ligt, no way.
Diegene die het wel lukt om een afspraak te maken, heel veel plezier.
Categorie Sara, maar als ik heel eerlijk ben… dan nog net iets beter. 👌
Wow oké dit laat mijn spider-tingelingen op hol slaan, een waardige opvolger van Kyra waarbij geen grenzen zijn. Blij voor je dat een afspraak is gelukt 🥂
 
Belofte maakt schuld.

De date met Sanne was… onbetaalbaar lekker.
Echt alles passeert bij haar de revue. Wil je ook alles dan zul je twee uur moeten boeken.

Haar DT is echt ongekend. Voor het eerst echt zooo diep, en zoals Mark S. schreef, knetternat. En echt tot aan de wortel. En dat is bij mij wel een redelijk groot stuk.
Haar gezicht en mond, het druipt allemaal van het speeksel. Keelneuken to the max.
Gezicht over de rand van de bank en dan de grens opzoeken. Die er niet blijkt te zijn.
Ze geniet er intens van, deze slanke, ranke en stijlvolle verschijning.
Ze komt zelf ook, en hoe.
Deze dame is Ă©Ă©n grote aanrader.

Alleen doet ze dit echt zeer sporadisch, dus haar nu mailen en dan denken dat je deze week nog bij haar in bed ligt, no way.
Diegene die het wel lukt om een afspraak te maken, heel veel plezier.
Categorie Sara, maar als ik heel eerlijk ben… dan nog net iets beter. 👌
Leuk dat je een goede ervaring had. (y)

Hoeveel had je uiteindelijk betaald?
 
Iemand ervaring met haar?

Kan in principe met haar afspreken. Staat in haar advertentie dat ze deepthroat/ gagged en in mond laat komen en zegt het ook. In plaats van 100 All in betaal ik 80 voor 30 minuten pzc. Heb ook gezegd dat ik verlang naar veel speeksel.
 
In het verleden ook een vaste dvp gehad, Johanna uit Tiel, een Antilliaanse van 21/22 met iets overgewicht die zelden adverteert maar ook wel eens op Tagged is te vinden. Voor mij was ze niet duur (30 voor 20 of 30 minuten) Soms betaalde ik iets meer. Pijpt goed met veel speeksel en heeft wel de skills om diep te gaan als ze zin heeft . Slikt alles lekker door ook. Eerder besproken Amy uit Rotterdam kwam ik ook tegen op Tagged vermoed ik, zeg het maar

 
Topervaring bij Kim die we nog uit Rdam kennen maar nu al jaren in Eindhoven (en ff Waalre) zit. Geil ding met tattoos.

Uurtje all-in incl. stevig keelneuken en zaadslikken 150. Plus 55 voor kamer want ze ontvangt in LoveHotel Ehv, dus 205.


Zie dat de link het weer doet en het is inderdaad de Kim die ik ken uit Rotterdam.
Zie helaas de optie klaarkomen in mond en sperma slikken er niet tussen staan.
Dat het een lekkere geile meid is is een ding wat zeker is.
 
Zie dat de link het weer doet en het is inderdaad de Kim die ik ken uit Rotterdam.
Zie helaas de optie klaarkomen in mond en sperma slikken er niet tussen staan.
Dat het een lekkere geile meid is is een ding wat zeker is.
Ja viel me ook op. Maar ze doet het wel. Ik vroeg daar wel vooraf al om in het app contact.
 
Laatst bewerkt:
Belofte maakt schuld.

De date met Sanne was… onbetaalbaar lekker.
Echt alles passeert bij haar de revue. Wil je ook alles dan zul je twee uur moeten boeken.

Haar DT is echt ongekend. Voor het eerst echt zooo diep, en zoals Mark S. schreef, knetternat. En echt tot aan de wortel. En dat is bij mij wel een redelijk groot stuk.
Haar gezicht en mond, het druipt allemaal van het speeksel. Keelneuken to the max.
Gezicht over de rand van de bank en dan de grens opzoeken. Die er niet blijkt te zijn.
Ze geniet er intens van, deze slanke, ranke en stijlvolle verschijning.
Ze komt zelf ook, en hoe.
Deze dame is Ă©Ă©n grote aanrader.

Alleen doet ze dit echt zeer sporadisch, dus haar nu mailen en dan denken dat je deze week nog bij haar in bed ligt, no way.
Diegene die het wel lukt om een afspraak te maken, heel veel plezier.
Categorie Sara, maar als ik heel eerlijk ben… dan nog net iets beter. 👌
@flodg dat klinkt allemaal erg hoopvol.
Concreet; 400 pu all incl of rekent ze nog andere extra's ?
"in control "meisje of onderdanig ?
Hoe knap zou je haar gezicht kunnen noemen op een schaal van 1 tot 10 ?
Ik begrijp dat het een lot uit de loterij gaat zijn om met haar af te kunnen spreken, maar als je eenmaal mailcontact hebt, hoe is ze dan in de communicatie ? Vage adhd achtige afspraak vergeten want er zat een wolk voor de zon en ik vind et niet nodig om even fatsoenlijk af te melden, of betrouwbaar en fatsoenlijk qua afspreken. Als ik 800 voor 2 uurtjes ga betalen, dan hoop ik op dat laatste.lol
 
All in maar met 1 uur kan niet alles, dus dan moet je 2 uur boeken. Ik vind haar knap, verzorgd, naturel, echt.
Control gaat over en weer: gelijkwaardig dus.
Normaal contact, normaal afspreken, normale vrouw. 🙏
 
Gezien Sara On topic is hier even een bijdrage. Zoals sommigen hier vorige zomer een facefuck date gehad, afspraak ging per mail daarna verdwenen van de radar. Ik kreeg een paar maanden geleden via via haar nummer en uiteindelijk weten af te spreken. Ze gaf aan geen korte dates meer te doen en graag ook focust op de andere Holes naast haar keel. Dus maar voor All-in gegaan en geen spijt van gehad
Wat kan die meid toch enthousiast en ijverig slobberen en altijd met pretoogjes. Extreem nat en extreem diep. Het is een unieke combi van looks, skills en brains. Anaal kan ze ook goed hebben bleek. Het is even droevig geweest in keelneukland de laatste tijden, dit begint er weer op te lijken.
 
Laatst bewerkt:
Gezien Sara On topic is hier even een bijdrage. Zoals sommigen hier vorige zomer een facefuck date gehad, afspraak ging per mail daarna verdwenen van de radar. Ik kreeg een paar maanden geleden via via haar nummer en uiteindelijk weten af te spreken. Ze gaf aan geen korte dates meer te doen en graag ook focust op de andere Holes naast haar keel. Dus maar voor All-in gegaan en geen spijt van gehad
Wat kan die meid toch enthousiast en ijverig slobberen en altijd met pretoogjes. Extreem nat en extreem diep. Het is een unieke combi van looks, skills en brains. Anaal kan ze ook goed hebben bleek. Het is even droevig geweest in keelneukland de laatste tijden, dit begint er weer op te lijken.

Over welke Sara gaat het hier ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan