Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze reageert niet op mijn mail maar een jaar geleden heb ik echt een fantastische blowjob gehad toen ze alleen adverteerde onder de naam Tess (Naarden) terwijl ze ontving in Bussum. Ze ziet er mooi slank uit. Ik betaalde toen 150 voor 45 minuten maar ze keek niet op de klok . Ze wilde me nog een keer laten klaarkomen maar de eerste sessie was echt killing haha. Ik had en heb nog steeds haar kik maar ze reageert niet meer terwijl haar kik nog wel actief is.
 
Jewel hoor, die is totaal verknipt en vertoonde de laatste keer tijdens mijn app contact met haar, heel erg vreemd gedrag, ik had haar aangegeven nog te willen daten, dit was akkoord, maar ze wilde wel 1000 euri voor twee uurtjes! Nou heb haar veel succes gewenst voor haar toekomst, dit slaat nergens meer op, dat je dit gaat vragen:eek: voor mij niet meer, is niet in verhouding
Oef. dat klinkt niet best. hopen dat het goed komt met haar.
 
In een ander draadje werd Inessa besproken
Geprobeerd contact aan te leggen maar helaas ontvangt ze alleen "pure white dutch". Succes aan de andere heren x
 
Inderdaad. Haar met tussenpozen nog een paar berichtjes gestuurd. Normaal wel responsief maar al lange tijd niets.
Jammer !! Erg lekker !
Ze vroeg mij de laatste keer 1000 euro voor twee uurtjes, heb er veel succes gewenst, ze is overigens behoorlijk van t padje af, als je t mij vraagt, op zich wel zonde, maar ja, zo gaat dat met die meiden (y)
 
Die Amy & Eva heb ik ook op de radar. Momenteel hebben ze vakantiestop.
Wist trouwens niet dat ze voorheen op het bekende (voor mij overigens alleen van horen zeggen) adres in Rijswijk werkten, maar dat belooft wel wat. Alleen is de advertentie zelf meestal in 1e persoon enkelvoud en ook maar 1 dame op de foto. Maar ik hou "ze" in de gaten als de advertentie weer online is.
Duurt best lang die vakantiestop of ben ik nu heel ongeduldig ;-)
 
Klopt, hun advertentie laat nog op zich wachten. De WhatsApp is wel actief, maar zonder profielpic.

Ik vraag me overigens af of dit "blonde Eva" en Amy van de Gangbangclub van Michel zijn? Dan zijn ze daar misschien de laatste tijd wat drukker mee.
 
Klopt, hun advertentie laat nog op zich wachten. De WhatsApp is wel actief, maar zonder profielpic.

Ik vraag me overigens af of dit "blonde Eva" en Amy van de Gangbangclub van Michel zijn? Dan zijn ze daar misschien de laatste tijd wat drukker mee.
Zowel Amy als Eva zaten voorheen bij P... in Zoetermeer. Waren ook onderdeel van de Gangbangfeestjes ja.
 
Rijswijk is niet meer als vroeger toen Kyra, michelle enzvrt er waren.
Naomi, raadt ik niet aan, doet het wellicht met tegenzin.
Erika, kan wel goed deepthroaten, keelneuken. Lekker sloppy en slijm. Is een aanrader. Figuur is minder aantrekkelijk. Gok rond de 45 jaar
Kelly, leuke jonge meid. Kan ook wel lekker deepthroaten, minder sloppy en slijm. Is voor het oog ook leuk om te zien.
Stella, 1x geweest maar zij kon niet deepthroaten. Wellicht heeft ze nu wel wat ervaring, maar ben na die 1e keer niet meer teruggegaan.

Conclusie, als je nooit bent geweest,
Voor de deepthroat sessie raad ik erika aan.
Wil je een jonge dame, raad ik Kelly aan.

Ps, ik ben op zoek naar deepthroat sessie de kaliber van Kyra, Dani, Jessy en Michelle.

Wie o wie
 
Rijswijk is niet meer als vroeger toen Kyra, michelle enzvrt er waren.
Naomi, raadt ik niet aan, doet het wellicht met tegenzin.
Erika, kan wel goed deepthroaten, keelneuken. Lekker sloppy en slijm. Is een aanrader. Figuur is minder aantrekkelijk. Gok rond de 45 jaar
Kelly, leuke jonge meid. Kan ook wel lekker deepthroaten, minder sloppy en slijm. Is voor het oog ook leuk om te zien.
Stella, 1x geweest maar zij kon niet deepthroaten. Wellicht heeft ze nu wel wat ervaring, maar ben na die 1e keer niet meer teruggegaan.

Conclusie, als je nooit bent geweest,
Voor de deepthroat sessie raad ik erika aan.
Wil je een jonge dame, raad ik Kelly aan.

Ps, ik ben op zoek naar deepthroat sessie de kaliber van Kyra, Dani, Jessy en Michelle.

Wie o wie
Is dit DE Kyra? https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/schattig-buurmeisje-wil-neuken-zoenen-app-mij_7796995
 
Terug
Bovenaan Onderaan