Dames met dubbele advertenties en verschillende namen..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het gaat lekker vandaag, nog eentje met een dubbele agenda.


heeft eerst in Breda gezeten..
recensies waren op Hookers niet best..
 
heeft eerst in Breda gezeten..
recensies waren op Hookers niet best..
Nu ik achteraf even goed op de grijze harde schijf zoek kom ik de dame ook wel weer tegen, en inderdaad, was toen als een zoutzak en helemaal geen eigen inbreng of actie, alles te veel. Waarom weet ik het nog, was gvd 100 mtr van mijn voordeur vandaag, en moest even contoleren of er werkelijk gehoerd word in mijn omgeving, en ja er wordt gehoerd. o_O
 
Hier zijn er weer twee van een dame , met dank aan @Robtopdrop & @Krelis


 
Tjonge, er zijn er wel veel met een dubbele advertentie, hier is er weer eentje, of eigenlijk twee ;)

Wat me opvalt ook meteen een paar verschil in leeftijd, welke klopt nu eigenlijk, denk dat die van Kinky het meest in de buurt komt, aan het koppie te zien toch al wel + 30 volgens mij.


 
Nou ja, het gaat over dames met meerdere advertenties met verschillende namen.
Beide advertenties hebben de naam Yasmin.
Of het 100% om dezelfde dame gaat weet ik trouwens niet want volgens mij niet dezelfde foto's.
In beide advertenties staat wel een rode bank.
 
deze staat er ook al een jaar (of langer)schaamteloos op..
gewoon nog dezelfde dekbedovertrek gebruiken ook op foto's..
en der 1 tweelingzus
volgens mij is ze van de beroemd/beruchte tent Club Nicole..
lekkere fles champagne erbij van 300 de fles..die bij de Sligro een tientje kost..
sinds Corona ontvangt deze dame(s) volgens mij elders..of misschien ook niet?
ze heeft in totaal al 4 roepnamen..dus..who cares..
 
Deze in Rotterdam heeft er twee. Aarrdig dame maar met extra corona gewicht.


 
Zit ik mijn tijd weer vol te maken op een of andere ranzige site , kom ik deze weer tegen.
volgens mijn dezelfde. ooit bezocht.

Zijn nog zeker twee advertenties met andere namen, staan nu natuurlijk niet on-line.


 
Flinke champignon ...Bassie...die heeft niet achteraan gestaan met uitdelen.?
Tja, ik ben er als een op bezoek geweest, nu twee jaar geleden, had ze net haar tieten gekocht, pleisters van de operatie zaten er nog aan aan de onderkant, was net aangekomen in NL en ging even flink los door de neusgaten, en dan afspreken met een hitsige wandelaar, dat gaat niet goed komen, 2 afspraken in een week, eerste afspraak wat trekken en pijpen, tweede neuken vanuit mijn punt, en Bassie ging er in de opgeilfase zo erin, en dat hebben we maar zo gelaten, dus opletten met deze. De champignon niet stijf gezien, vermoedelijk lag de oorzaak van iets wat de neusgaten ingezogen wordt. Wel een knappe verschijning op zich
 



Of een van de twee echt is, geen idee.
 
Ik ken haar toevallig hoewel ik nooit van haar diensten gebruik heb gemaakt. Geen idee waarom de foto's wat ongelukkig ogen maar in werkelijkheid is zij beeldschoon en vriendelijk.
Beter hoor als het slecht genomen foto's zijn. Misschien verkeerde camera opstelling. Ik vind haar er wel leuk uit zien hoor. Lijkt me een heel aardige vrouw.
 
Ik heb er weer eentje gevonden, twijfelde lang , maar na goed zoeken toch de overeenkomst gevonden op de foto's , het ene profiel is van voor de grotere blauwdrukken, met zal van later tijdstip zijn, dus meest actueel.




 
Deze in Rotterdam heeft er twee. Aarrdig dame maar met extra corona gewicht.


En met verschillende prijzen, dus voor de prijsbewuste.
 
Na wat speurwerk ,( nou het valt wel erg op ) weer een dubbele gevonden, de overeenkomsten zijn zo gevonden,
Had een date met een ander, en deze komt te voorschijn, dus twee dames in een huis met 4 advertenties, zie post 55.



 
En natuurlijk deze nog. Aaliyah/Catelya


 
En natuurlijk deze nog. Aaliyah/Catelya


Gaat wel heel erg vlug van cup maat aa naar d :ROFLMAO:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan