Dames met dubbele advertenties en verschillende namen..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat zou DVP's toch drijven om er dubbele advertenties op na te houden (zal wel een ander/booker achter zitten o.i.d.)?
M.i. heeft dat totaal geen nut, zeker niet als je pontificaal met je gezicht op de foto staat zoals deze Denise/Chanel. Bovendien, tattoo's zijn ook altijd goed vergelijkingsmateriaal en dat geldt in dit geval zeker met die vele specifieke en extreem grote tattoo's.

Overigens vraag ik me weleens af wat sommigen bezielt om zichzelf dermate toe te takelen, ook deze Denise/Chanel betreft gewoonweg één wandelende tattoo en dat zijn niet zomaar wat plakplaatjes o.i.d.
Op zich is er niets mis mee en eenieder moet dat zelf weten, ik heb zelf ook één kleine tattoo. Echter, om jezelf zo te beschadigen/vol te kliederen als deze dame gaat m.i. wel erg ver, net zoals dat sommigen hun complete hoofd vol kliederen...:eek:🙈
Bij mij staan er bijvoorbeeld geen tattoos op de foto's, echter in mijn tekst staat dit wel vermeld.

Ik heb daarin tegen ook 4 advertenties (2 sexdates = 1 gsm nummer en 2 massage adds = 1 gsm nummer)

Is voor mij overzichtelijker met inplannen 🙈

Weet niet of je er wat aan hebt maar goed, thats my motive ☺️
 
Bij mij staan er bijvoorbeeld geen tattoos op de foto's, echter in mijn tekst staat dit wel vermeld.

Ik heb daarin tegen ook 4 advertenties (2 sexdates = 1 gsm nummer en 2 massage adds = 1 gsm nummer)

Is voor mij overzichtelijker met inplannen 🙈

Weet niet of je er wat aan hebt maar goed, thats my motive ☺️
Ik denk dat het ook vooral bij jou is dat jij geen aanbetaling direct vraagt en geen gestolen foto's gebruikt.
Ook heb jij niet tientalle advertenties in hetzelfde staan, dus zit wel verschil in bij jou
 
Zal ik je gelijk uit de droom helpen
Dat doet ze dus niet..
Pijpen zonder wel, maar dan houd het feestje ver op..
Ze vinken zo maar wat aan, als ze een advertentie in elkaar beunen..
Komt altijd wel 1 of andere sukkel op af.. En dan is het of bingo, of ze gaan onverrichter zaken weer weg..
Daarom is het verstandig om via de app naar de mogelijkheden te vragen en zelfs dan is het afwachten of ze die handelingen gaan doen. Wat ik vaak doe als ik bij de dame ben is haar nog een keer vragen of ze die handelingen doet als ze nee zegt of moeilijk kijkt ben ik weg. Wel eerst vragen voordat je haar het geld overhandigd hebt anders is je geld weg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan