Dames met dubbele advertenties en verschillende namen..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We hadden nog wat tijd over, en de speurneus maar weer eens opgezet ipv de clowns neus, en heb er weer eentje met twee advertenties


En Selma heet in de knip/plak tekst ^^^^^^ zomaar weer Lary . een beetje vreemd , maar wel lekker. Ik zou bij Vanessa gaan voor een half uurtje, scheelt je weer een tientje. 70 en 70 = 150 ;)

 
Sara en Annabella uit je advertenties hebben mijn aandacht gevonden. Ben je bij beide/dezelfde geweest en kan je iets vertellen over je ervaring? De fotos verschillen soms best wel bij die twee
 
Nicole / Chanel


 
Alexa / Anya:

Inna / Sellyne:
 
Hier ook een dame met 2 advertenties.


 
Hier ook een dame met 2 advertenties.


Wat zou DVP's toch drijven om er dubbele advertenties op na te houden (zal wel een ander/booker achter zitten o.i.d.)?
M.i. heeft dat totaal geen nut, zeker niet als je pontificaal met je gezicht op de foto staat zoals deze Denise/Chanel. Bovendien, tattoo's zijn ook altijd goed vergelijkingsmateriaal en dat geldt in dit geval zeker met die vele specifieke en extreem grote tattoo's.

Overigens vraag ik me weleens af wat sommigen bezielt om zichzelf dermate toe te takelen, ook deze Denise/Chanel betreft gewoonweg één wandelende tattoo en dat zijn niet zomaar wat plakplaatjes o.i.d.
Op zich is er niets mis mee en eenieder moet dat zelf weten, ik heb zelf ook één kleine tattoo. Echter, om jezelf zo te beschadigen/vol te kliederen als deze dame gaat m.i. wel erg ver, net zoals dat sommigen hun complete hoofd vol kliederen...:eek:🙈
 
Is gewoon misleiding. Er gaan bij mij gelijk alarmbellen af als een dvp met meerdere profielen adverteert. 9 van de 10 keer gaat het om een tmm.

De goede dames hoeven niet eens actief te adverteren hooguit hun (enkele) advertentie online te zetten. Klanten weten hun vanzelf wel te vinden.
 
Iets in je advertentie zetten wat niet klopt is nooit handig en idd vervelend. Maar het hebben van meerdere advertenties is toch opzich niet slecht? Je moet als dame ergens beginnen je hebt niet gelijk veel vatse klanten die weten dat jij betrouwbaar en goed bent. Dus net zo als elke andere ondernemer moet je klanten zien te werfen. Meerdere advertenties trekken meer aandacht. Of de ene schrijf je gericht op de ene doelgroep de andere gericht op een andere doelgroep. Dat is toch gewoon goede marketing.
Kan me er ook iets bij voorstellen dat ze meerdere namen gebruiken om zo minder op te vallen bij de politie. Neem aan dat we allemaal weten dat onze name sowiso nep zijn. Dus wat is er erg aan 2 verschillende namen?
 
Op zich niks mis mee natuurlijk.
Ik heb gemerkt dat een aantal dames hier in den Haag ook verschillende advertenties hebben.. althans, ze leiden allemaal naar hetzelfde adres waarvan ik zeker weet dat er maar 2 dames zaten. Merk ook aan de manier van reageren dat er verschillende planners de Whtasapp bedienen.

Misschien dat de dames de planner met bijbehorende advertentie wel gewoon inhuren. Foto's waren ook vaak niet van de betreffende dames.
 
Nou..
Als ik bij mij op locatie zoek.. Kom ik een dame tegen waar ik wel 200€ op zou willen stukslaan..
Als ik dan verder zoek op Kinky kom ik haar dus gewoon tegen (had al een gevoel)
Bij een privehuis
Met dezelfde foto's
Met een andere naam
Nu zit de dame 'hier' ook bij een privehuis.. Ik ken hun manier van adverteren.. Ik ken het huis.. En ook de werkwijze..
Namelijk.. Je belt vtv voor haar.. Ofdat de dame aanwezig is..
En jawel.. Je kunt gewoon komen..
Je voelt hem al.. Zo gauw je de deur knop nog vast hebt, komen ze aan met 'ja Jessica (o.i.d),is ziek geworden'..
Nou is Jessica voor het gemak een mooie jonge 20er met alles op de juiste plek etc..
En dan komen ze aan met ' Gaby is er wel.. Ook een leuke meid'..
En dat is dan een negerin van 45/50 jaar..
Dat is gewoon een mens voor de gek houden, misleiding,
Je gaat voor een BMW weg, en ter plaatse komen, ze met een Opel corsa aanzetten..
'ja maar dit rijd ook fijn hoor'..
Zoiets hoort niet.. Is niet netjes..
En uiteindelijk nog funest voor zichzelf ook nog..
Want ik zet daar nooooit geen voet meer binnen.. Nog niet gratis..
Is me overigens al meer gebeurt daar.. Deden ze 5 jaar geleden ook al..
 
Wat is daar in de maling nemen aan? (Los van al het foto's gebruiken die niet van haar zijn of oplichten op andere manieren. Want dat is niet waar dit topic over gaat.) Wat is er erg aan dat jij zit te scrollen en denkt Melissa is leuk en iets later ooh Lara is ook leuk en deze de zelfde dames blijken te zijn?

We weten toch ook dat er heel veel producten in de winkel liggen onder verschillende merk-namen terwel ze een de zelfde product van de zelfde leverancier zijn.
 
Laatst bewerkt:
Nee.. Dat ze willens en wetens adverteren met een dame.. Die niet eens bij hun werkt.. Maar dik 100 kilometer verder..
Dubbele advertenties in dezelfde regio boeit me verder ook niet.. Dat zie ik na al die jaren binnen 5 seconden
En anders wel in de manier van (app) contact
Ze lokken je ergens naar toe, all jacked up and ready to go.. En dan is het mooi nep..
 
Lorena / Anastasia:


Ik zeg toch meestal tmm-en doen dit:

Dubbele advertenties vervuilen advertentieruimte, kost waardevolle kijk-, scroll- en kliktijd en zijn irritant.
 
Sinds kort verschijnen er advertenties waarbij geen naam wordt gebruikt - doet zich voor als een buitenlandse dame maar tekst is relatief goed geschreven. Tot ik zojuist zag dat dezelfde vrouw afgebeeld wordt in twee verschillende advertenties, met twee verschillende locaties, met twee verschillende telefoonnummers. In de ene advertentie afkomstig van Spanje en in de andere advertentie afkomstig van Frankrijk.



Ik zet dit maar hier even in de hoop dat niemand in deze val loopt.
 
Berichtje van eerder dit jaar:

Blijkbaar acteert SJ soms, maar niet (pro) actief.
Dat kan beter.
Klopt afgelopen winter hebben we er toen genoeg onderschept.
Ik heb ook heel veel bedreigingen gehad toen ik ze confronteerde ermee
 
Vervelende elementen blijven we toch houden, het zou goed zijn als ze minder in de anonimiteit zouden kunnen blijven, dan denken ze wel twee keer na.
Kans bestaat dat ze niet eens in Nederland zitten, zoals vele Yahooboys in Afrika zitten.
Het blijft gissen, maar de kakkerlakken zijn nu een stuk minder actief als afgelopen jaar merk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan