Recensie Ioana, Alkmaar (voorheen Tilburg) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DildoBaggins

Stamgast
700
29/10/21
1.393
18
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/5068199-ioana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Korte recensie: kut met peren…..

Voor degene die meer willen weten, kunnen doorlezen….

Baggins was weer eens een geile bui en dan heb je altijd de pech dat mijn vaste adresjes niet kunnen…. Dus op zoek en al snel kwam ik deze schoonheid tegen. Heerlijke foto's, type milf, mooie rondingen, vriendelijk gezicht. Normaal ga ik niet snel naar een buitenlandse dame, maar kleine Baggins had zijn zinnen al duidelijk gemaakt.
Contact ging vlot via WA, goed Engels, even beeldbellen waardoor ik helemaal dacht: wauw! Dit gaat een leuk uurtje worden…
Daar aangekomen deed ze open in een een slobberkloffie…. Toen had ik al zoiets: had even voor die prijs iets leuks aangetrokken…. Maar goed….Wij mee naar boven, betaald en uitgekleed…. Toen was madam ineens een stuk minder vriendelijk toen de centen binnen waren…..
En begon ze ook nog eens met het gez**k met hygiënische doekjes…. Meteen condoom erom, want pijpen zonder: daar moest ze niks van hebben (Stond overigens wel in de advertentie)…..
Daar bleef het echter niet bij….ik mocht maar een beetje aan haar (veel te harde en lelijke) neptieten komen en ook aan haar Kutje was allemaal maar moeilijk moeilijk….. ik ben maar niet over anaal begonnen
toen kwam het glijmiddel erbij om in haar gortdroge kutje te mogen….. tijdens het neuken droogde ze gewoon op!!!!
Ik was denk ik binnen 35min buiten, maar had geen zin meer om ruzie over geld te maken…

Mijn mening: wegblijven, of je wilt een veel te dure slechte ruk date hebben….
 
Laatst bewerkt:
Ze is weer in Tilburg…. Met beide advertenties:



Wegblijven is mijn advies
 
He jammer. Ik zie dat ze nu in Alkmaar is. Leek me wel een leuke vrouw. Zijn er nog andere wandelaars die ervaring met haar hebben?
Ik ben er helaas ook ingelopen. Leek mij wel een leuke MILF, maar toen er voor het uurtje betaald was, sloeg de sfeer direct om. "So what you nog payed for, is the standard package". FF mijn prak gedeponeerd en snel weer vertrokken toen het gif er uit was. denk een kwartiertje binnen geweest, toen had ik het wel gezien.
 
Het is een schitterende vrouw… maar haar diensten zijn echt slecht

Ik ben er helaas ook ingelopen. Leek mij wel een leuke MILF, maar toen er voor het uurtje betaald was, sloeg de sfeer direct om. "So what you nog payed for, is the standard package". FF mijn prak gedeponeerd en snel weer vertrokken toen het gif er uit was. denk een kwartiertje binnen geweest, toen had ik het wel gezien.
Daarom dacht ik ook meer aan een half uur max. Maar het is dus meer haar persoonlijkheid als ik het zo lees. Ik bedenk me nog twee keer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan