Recensie Daniela, Den Haag, Hunsestraat Rose Passage k4 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HaagseB

Wandelaar
49
23/08/21
349
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mensen die me herkennen van "het andere forum" weten dat ik een liefhebber ben van sexfeestjes, en eigenlijk nauwelijks 1-op-1 doe. Op de één of andere manier trekt me dat minder, maar af en toe begint er toch iets te kriebelen en zeker nu ik op loopafstand van de Geleen- en Hunsestraat woon, door mijn collega's al mijn "buurvrouwen" genoemd, loop ik er zo af en toe doorheen. Zo ook vanavond, en mijn oog viel op een prachtige jonge dame, met een lekkere zwarte body en hold-ups tot haar dijen, die me glimlachend aankeek en vriendelijk begroette. Oké, dat doen al die meiden, maar bij haar leek er een vonkje over te springen. Ik ben een tweede, derde en zelfs vierde keer langs gewandeld, en besloot toen naar huis te gaan. Nee, begrijp me niet verkeerd, ik kwam van mijn werk en ging even snel naar huis om te douchen, me om te kleden en fris en fruitig weer voor haar raam op te duiken. Het viel haar op dat ik er weer was, én dat ik me had omgekleed. Was ze blij mee, een frisse klant is een goede klant!

Niet veel later lag ik op het bed en deden we dat waarvoor ik gekomen was. Ik had een klein beetje meer betaald en mocht daarom even heerlijk proeven van haar vers gewassen kutje, terwijl ze me heerlijk pijpte. Daarna klom ze bovenop me, maar met dat lekkere lijfje en stuiterende tietjes voor mijn gezicht wist ik dat dit niet lang ging duren. Dus door naar doggy en het daar, enigszins tot mijn verbazing, stevig afgemaakt. Handen op die lekkere billetjes en gas! Daarna opgefrist en nog heel even nagepraat. Toen was het feestje alweer over en kon ik door naar huis.

Een leuke, frisse, puur natuur, jonge meid. Het verbaasde me dat er nog geen recensie over haar was!
 
Ben een tijd geleden bij haar geweest, tijdens een lockdown. Was prima maar daar was ook alles mee gezegd. Geen enthausiasme, duidelijk aan het afwerken. Kijkt je niet aan, dus niet echt een bijzondere ervaring.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9648670-daniela
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gister bij haar geweest. Dame ziet er goed uit, is schoon, heeft naar eigen zeggen een groot aanbod (alles behalve sex zonder).

Gekozen voor standaard pakket, bij haar aan het raam is dat wel een half uur a 100 euro. Ze babbelt leuk, pijpen is prima, je mag overal aanzitten, neuken is ook prima maar op de een of andere manier was het niet echt inspirerend.

Voor nu wel okee maar niet spannend. Ga het toch binnenkort nog een keer met haar proberen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben afgelopen week ook bij Daniëla geweest in die passage achter het raam. Was niet zo zeer opzoek naar seks, maar meer naar even fysiek contact met een vrouw. Daniëla zag er schattig uit met haar bril, zwarte body en zwarte kousen. Ben er een paar keer voorbij gelopen, voordat ik de knoop doorhakte. Voor een half uurtje van haar tijd moest ik 100 euro neerleggen.

Daniëla is een kleine dame met een heerlijk figuur met een voortreffelijke kont. Alleen maar een beetje kroelen bij haar zat er niet in, want ze deed al snel een condoom om mijn pik om me te pijpen. Ik heb haar daarna gevraagd om standje 69 te doen, zodat ik een uitzicht had op haar kutje en kont. Terwijl ik haar billen uit elkaar trok zag ik haar kontgaatje al lekker openstaan. Ik heb haar daarna gevraagd om op haar rug te gaan liggen, zodat ik haar kon beffen. Nog wat kusjes gegeven aan de binnenkant van haar dij, maar toen ik richting haar voetjes kwam zei ze dat ze daar niet van hield. Daarna weer verder met haar poesje dan. Op een gegeven moment vroeg ze of ik wilde klaarkomen of nog een half uurtje langer wilde blijven, aangezien de tijd al bijna voorbij was. Klaarkomen hoefde voor mij niet en een half uurtje extra heb ik ook afgeslagen. Toen ik me omkleedde ging ze haar kutje wassen bij het bidet, wat ik er toch wel geil uit vond zien.

Herhalingskans: Ik zou zeggen niet zo groot, maar wel aanwezig. Nu ik haar advertentie heb gezien verbaas ik me wat ze allemaal aanbiedt, wat een kleine geile donder is ze. Er staan dingen op haar lijstje die mij wel aanspreken, maar het is best een forse prijs die ze er voor vraagt. Gezien mijn ervaring een paar dagen later met een andere dvp die mij heel erg is bevallen zou ik liever weer met deze dame afspreken. Dat ik Daniëla niet meer zou bezoeken ligt dan meer aan mij, dan aan haar.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lange tijd weer eens de gezellige straten van denhaag bezocht en tot me verbazing was daniela weer terug. Ze stond al op me lijstje maar was ineens verdwenen dus zag dit als een teken van hogerehand.

Ff voor info aan het deurtje gestaan en naar binne. Ze is een lieve meid die geen seconde stilte laat vallen. Ff opfrissen en op bed plaatsgenomen begon ze met strelen en beetje trekwerk toen de condoom en lippen er omheen, wat een zuigkracht heeft ze zeg na een tijdje zuigen voelde ik het komen dus snel door naar doggy zodat ik dat heerlijke kontje nog ff kon zien bewegen.

Was leuk en goed maar niet echt speciaal waardoor ik snel terug zou gaan. Wel een toppertje alles rustig aan en lekker sociaal👌
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan