Recensie Dariana, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

piet.paraat

Newbie
9
19/03/23
11
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7980220-dariana
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een tijd veel gelezen te hebben en te hebben geprofiteerd van de reviews van anderen, nu toch eens tijd om een eigen review te plaatsen.

Afgelopen week langs geweest bij deze jongedame in Amsterdam. Omdat ze op haar advertentie 'intiem' niet aangevinkt had, twijfelde ik eerst of ze alleen massages aanbood, maar na contact via de app bleek het toch full service te zijn. Afspraak maken via de app ging soepel.

Bij aankomst was het even zoeken naar het juiste huisnummer, maar de juiste deur toch gevonden. De dame in kwestie was een hele vriendelijke jonge meid, knap gezicht met donkerbruin haar en bescheiden schattige borstjes.
Voor het geld had ik eigenlijk verwacht dat het snelle seks zou zijn, maar het was echt een gfe ervaring, inclusief zoenen, pzc en seks meerdere standjes.

De ontvangstlocatie is een kleine nette woonruimte, met mogelijkheid tot douchen voor en achteraf.

Was echt een van de betere bezoeken die ik in een tijd heb afgelegd. Enige nadeel was dat ik haar niet mee naar huis kon nemen. :D
 
Is het wel dezelfde dame? Ik ben een beetje achterdochtig, omdat het telefoonnummer op de advertentie veranderd is en er op de Whatsapp bio een Roemeense tekst staat, maar ze is niet Roemeens?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7980220-dariana
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De foto op haar Whatsap lijkt mij wel echt. De fotos op kinky wss ook, maar je ziet weinig.

Prima bezoek.
- Speelse dame.
- Gefocust op je laten komen, vind het niet erg om je even goed vast te pakken etc. en probeert je goed op te geilen.
Dat neemt wel mee dat je bijvoorbeeld ook gewoon in der mondje mag stoten.

CIM volgens mij niet toegestaan.

Bij 50 vluggertje is het normaal pmc.
Door een foutje kreeg ik pzc.

Na wat pzc op me rug, gingen we voor Misio, rubbertje erbij, begint ze verder te zuigen voor ze deze om doet. Voor mij een uitnodiging om er even in te stoten uiteraard.

30 min en langer is PZC inclusief.
Bij 45 min of langer mag je twee hoogtepunten.

Bij het vluggertje mocht ik haar zoenen en beffen, vingeren niet.
Van geen van drie gebruik gemaakt.
Ik kwam voor n snelle dump.

Was me prima bevallen.

Body en gezicht zijn wel aantrekkelijk.
Echter niet helemaal mijn type.

Ze komt uit oekr/mold.

Volgens mij is videocall vrijwel verplicht wanneer je geen profielfoto hebt, dus je kunt haar probleemloos even bekijken.

Engels is gebrekkig, maar goed genoeg voor de wensen.

Ze heeft het wel druk, continue de telefoon gloeiend. Wassen voor en na heb ik niks van meegekregen. Waren de vochtige doekjes.
Verder in het appartement ontvangt nog iemand, ik begreep ene Elisa, maar die naam kon ik niet vinden.

Parkeren kun je het beste in een garage doen, de straat staat overal vol.

Verder de ontvangstlocatie is een opgemaakt bed.

Via app wordt je begeleid en deuren gaan open zonder aan te bellen.

Als ik het goed begrijp gaat ze ergens tussen 14 en 16 dec weer naar huis.

Puntje van aandacht is wel dat ik een paar dagen van tevoren vroeg waar ze ontvangt en gaf toen aan dat ik een andere keer kom.
Deze berichten van een paar dagen voor het bezoek stonden nog gewoon in haar telefoon.
Voor mij en 2e nr niet zon probleem.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan