Recensie Denise, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WTF

Vaste klant
187
11/06/22
333
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1344645-denise
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zag een mooie dame op Kinky staan; Denise. Een meisje met van die bedroom eyes. App gestuurd met de vraag of ik kon langskomen. Ze wil graag een foto zien van je gezicht. Dat doet ik via Whatsapp en stel dan in dat ze 'm eenmalig kan bekijken. Ik was welkom. Vervolgens kreeg ik het adres van een hotel aan de oostelijke kant van Amsterdam met de mededeling dat haar vriendin me in de hal zou ophalen. Bij aankomst een app gestuurd en ik werd opgehaald door haar vriendin; een prachtig blondje. Gelukkig werd ik opgehaald, want in dit hotel verdwaal je snel. Ze wees me op haar kamerdeur en ging vervolgens een andere kant op. De vriendin spreekt overigens wel goed Engels met een Oost-Europees accent.

Bij de kamer werd er open gedaan door het meisje van de foto's. In het echt vind ik haar mooier. Ze was gekleed in een mooi lichtblauw setje. Het is een mooie girl next door met een prachtig lijf. Volgens haar advertentie is ze 29, maar ze oogt eerder begin 20. Het enige minpuntje is dat ze wat moeizaam Engels spreekt. Echter ze doet haar best en uiteindelijk kom je er wel uit. Ze vraagt je of je even wil douchen als je bij haar op de kamer bent.

Op bed zoent ze waarbij ze ook haar tong gebruikt. Ze geeft een zeer uitgebreide en goede blowjob, is gewillig tijdens de seks, lijkt er zelf ook van te genieten en neemt de tijd. Ik raad je doggystyle waarbij je uitzicht hebt op haar prachtige kont. Ze stimuleert haar clitje ook continue met haar vingers. Na de daad heb ik haar gemasseerd en zij mij. Vervolgens weer een uitgebreide blowjob en een heerlijk orgasme. Ze gaf aan dat ze zelf ook was klaargekomen, dus heb ook nog wat voor haar kunnen betekenen. Ze maakt het uur gewoon vol. Ik kon rustig douchen na afloop en heb vervolgens afscheid genomen. Door het doolhof van gangen stond ik uiteindelijk 10 minuten later buiten. Ze gaf aan dat ze de komende dagen naar een ander hotel in Amsterdam gaat.

Ik kan haar iedereen aanbevelen. Ze doet wat ze belooft. Heeft geen intiem bij haar mogelijkheden staan, maar ze doet het zeker. En vol overtuiging! Dit is zeker een aanrader.
 
Zij was al eerder in NL, onder een andere naam en advertentienummer. Was toen op "uitnodiging" van een vriendin die hier al ontving...geen idee meer wie dat was of wat haar naam eerst was. Doet er ook niet toe, maar dan had het kunnen worden samengevoegd.

Mooie recensie!
 
Recent haar opgezocht, leuke meid, slank en vriendelijk. Zou haar willen aanraden, maar … zij kan niet goed omgaan met wat groter geschapen mannen (pijn). Nu ben ik zeker niet overdreven groot geschapen, iets boven gemiddeld denk ik, dus hou hier wel rekening mee als je haar overweegt.
 
Can I ad my experiences to this conversation?I visited Denise two days ago. I was attracted by her beautiful photo's and stylish ad. Contact was quickly made and Denise asked to send a photo first. The fact that she takes care to know beforehand who will be coming I found greatly reassuring. She receives in a nice room in a hotel and she is definitely the beautiful girl from the photo's. A sensitive, caring lady it was a one of a kind encounter that I will not forget. Dear Denise, thanks!
P.S. We had sex in different positions, which was great, and to react to @FafGM, Denise seemed fine with any.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan