Daten tijdens een hittegolf

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het moet wel heeeeeel erg warm worden wil kleine Johny dienstweigeren. Maar wandelen is een teamsport. Als een van de actoren het niet naar z'n zin heeft, bv vanwege de hitte, is niet meer zo leuk.
De dame van vanochtend stond al een tijdje droog, dus had die zweet partij er wel voor over. (Johny is wat lui aangelegd en laat het zware werk graag over aan anderen.)
 
In Lingen dat naast Nordhorn ligt was 41°C gemeten bij een meetstation en daarmee een van de warmste plaatsen in Duitsland, dus je kunt wel zeggen dat het warm was. Toch een hele geslaagde date gehad vanmiddag, ondanks de airco was het warm, maar eigenlijk heb ik geen last gehad van de warmte.
 
Blij dat ik geen afspraken heb volgende week met dat warme weer 😅
Sterkte aan allen die het er toch op wagen. Veel water drinken eh 😋
alcoholist-water.gif
 
of je eigen laten verwennen lekker gaan liggen en laat de dame het werk doen
nee toch..... Persoonlijk verkies ik liever een dame die zich wat onderdanig opstelt. Op bepaalde momenten mag ze gerust even de bovenhand nemen maar overall wil ik haar wel domineren. Gewoon gaan liggen en afwachten is niks voor mij. Ik ga graag op ontdekking, al voelend, ruikend en proevend..
Als een meid je zo aankijkt met ogen van, laat me alle hoeken zien, daar kan niks tegenop.
 
nee toch..... Persoonlijk verkies ik liever een dame die zich wat onderdanig opstelt. Op bepaalde momenten mag ze gerust even de bovenhand nemen maar overall wil ik haar wel domineren. Gewoon gaan liggen en afwachten is niks voor mij. Ik ga graag op ontdekking, al voelend, ruikend en proevend..
Als een meid je zo aankijkt met ogen van, laat me alle hoeken zien, daar kan niks tegenop.
Wil je meisje geen buitendate doen ? Picknickmandje mee. Oh wacht , je werkt niet in de horeca.
 
Wil je meisje geen buitendate doen ? Picknickmandje mee. Oh wacht , je werkt niet in de horeca.
Eten neem ik altijd mee de liefde gaat door de maag 🤷🏼‍♂. Dat eten neemt ze wel mee naar huis hoor. Tijdens de date neem ik wel een doosje aardbeien mee om te snoepen te samen met een glaasje champagne 🥂 een goed begin van een mooie date 😍
 
Eind juli toen het gesloten was nog n cardate gedaan daarachter bij Trianon op de parking. Anderhalf uur (!) gestaan met Vlaamse ebony studente. Zo goed is zij.Er kwam niemand hoor.
Vond dat ook prima .Volg keer wel weer binnen zei ze.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan