Daten tijdens een hittegolf

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn "vaste" dame is er weer, sinds ik haar in januari voor het eerst (was de eerste keer dat ze daar kwam) heb bezocht in het privéhuis heb ik niemand anders bezocht dit jaar. Dus ik heb een afspraak gemaakt voor dinsdag 😅 Gelukkig hebben ze daar airco.
Dat zal zeker goed komen. Gewoon genieten want elke dag kan je laatste dag zijn 🤷🏼‍♂️.
 
Zeker, nu gebeurd dat op mijn leeftijd echt nog heel weinig. Ach één rondje lukt sowieso wel, of er meer in het vat zit is even afwachten. Gelukkig is er meer dan neuken.
Idd ik wandel ook niet enkel voor te neuken hoor. Ik ga voor het GFE. Ik date dan nog wel beperkt maar met die dame in kwestie is het altijd zeer leuk en fijn. 😍 Zolang het aangenaam blijft voor ons beide kijk ik telkens weer uit naar een nieuwe afspraak.
 
Ik vraag of ze haar golden shower in de diepvries steekt en dat we vervolgens gewoon lekker dirty doen. Afhankelijk van de lengte van de date sluit je dan af met een koele drank of met een gouden frisco....
 
Elk bordeelsoort zou een verplichting moeten hebben om in elke kamer een airco te hebben. Het is namelijk afschuwelijk als alle dames die voor jou werken + hun cliënten met 30+ temperaturen hun dates moeten doen en de uitbater niet eens komt kijken hoe iedereen dood gaat vd hitte. Een ventilator heb je met de aankomende temperaturen geen ruk aan overigens...
 
Mijn date gaat morgen ook gewoon door….
Tenminste nog geen afzegging…..
Daarnaast is het met een thaise en een braziliaanse.
Die zijn wel wat gewend toch?!
Qua temperatuur.
Het rondje salsa, meringue en samba slaan we maar over!
 
Als jullie wandelen met deze temperaturen trekken jullie dan een korte broek aan of gewoon een lange?

Ben van plan om vandaag even te gaan maar ik twijfel of een korte broek wel netjes is.
De komende dagen wordt het wel heel erg warm.
Als ik jou was zou ik een korte broek aantrekken. En zonder pijpen is goedkoper😏
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond de eerste buitendate van de planning gedaan met 1 van mijn vaste meiden, een blonde kapster uit Tilburg.
Mooi en zeer rustig plekje gevonden in de bossen van Goirle ( op een breed pad) en lekker op het XL strandlaken. Genoten van de sex en de stilte van de zomernacht.

De bodem is altijd wel hard en de dame was bang van de enkele vleermuis die voorbijkwam. Verder ging t heerlijk.

zeker een aanrader zo iets als je geschikte dame kent.

De grootste " thrill " kwam echter op de terugweg toen er bij Breda een spookrijder met 130 rakelings op 5 meter langsscheerde . Ook dat weer overleefd!
Een avond om niet te vergeten.
Geniet van het mooie weer vandaag en morgen allen.
 
Ik bezocht in het verleden eens een dame bij erg warme temperaturen en begon op haar te zweten toen ik op haar lag en was eigenlijk een beetje beschaamd en daarom bezoek ik geen dames meer tijdens de hitte, sorry voor de dames maar ik kan sowieso al niet goed tegen hitte.
Sluit me hierbij aan.
Kan slecht tegen de hitte en zweet extreem snel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan