Daten tijdens een hittegolf

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan er ook van genieten, als je je missionaris boven op ligt, en je even laten zakken, met full contact met de dame, en je dan zelf los moeten duwen , je zit als het ware dan vastgeplakt, ik vind dat wel iets hebben, kan mezelf wel voorstellen dat de dvp er niets mee heeft, jammer dan. :rolleyes:
 
Natuurlijk fris je jezelf even op bij aankomst, maar dat doe ik nu ook al. En lang leve de airco. Bij een flinke work-out loopt zelf hartje winter het zweet over mijn rug. Dan is een airco echt onmisbaar
Ik vind douchen bij aankomst altijd zo een mood killer. Als die deur open gaat pak ik haar meestal direct op, benen rond men lichaam en zoenen maar. Als je dat allemaal on hold moet zetten om je lul te gaan wassen,das ook maar sneu. Ik douche me gewoon voor vertrek thuis.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind douchen bij aankomst altijd zo een mood killer. Als die deur open gaat pak ik haar meestal direct op, benen rond men lichaam en zoenen maar. Als je dat allemaal moet on hold zetten om je lul te gaan wassen,das ook maar sneu. Ik douche me gewoon voor vertrek thuis.
Vertrek meedtal uit het werk en moet nog een klein uurtje toeten. Airco of niet in de auto, opfrissen doe ik altijd. Hoeft geen volle douchebeurt te zijn hè.
 
Waarom niet beginnen op de kamer eerst een lekker lauw badje om in de stemming te geraken daarna laat het avontuur maar beginnen en mocht te warm zijn in de kamer alles open zetten en het avontuur verder zijn gang laten gaan op het balkon van de kamer 😍 heerlijk buiten sex met een frisse bries dat maakt het helemaal af voor mij
 
Hoe meer zon en hoe warmer weer, hoe meer goesting en dat is doorlopend op zulke dagen. Eerste zonnige lentedag en 't is al prijs.
Maar 'k heb eigenlijk zo goed als altijd goesting.
 
Ook altijd veel zin bij warm en zonnig weer. Komt door de kortgerokte girls in the streets.
Maar als ik dan terecht kom in een kamer zonder airco, bak ik er niet veel van .
Ik verdraag alleen een heet kutje, een hete kamer is nefast voor de feestvreugde bij mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan