De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien heeft Lisa er gewoon negatieve ervaring mee gehad...

Mijn ervaring is dat juist degene met veel centen heel anders in het leven staan dan degene met minder centen.

Hoevaak ik niet mee heb gemaakt dat mannen met een minder budget je een fooi geven of iets voor je meenemen is niet meer te tellen. Maar degene die wel een hoop te besteden hebben nemen niets mee, geven geen fooi en dingen vaak af op de prijs.
Maar Lisa zegt dat 25% van haar klanten van de lage segment goed zijn en de resterende 75% slecht zijn. Deze statistieken kloppen gewoon niet en daarmee scheert ze een hele groep wandelaars over één kam. Als deze statistieken kloppen dan waren de meeste dvp's allang gestopt met deze baan want geen enkele dvp wil slecht behandeld worden.
 
Laatst bewerkt:
Maar Lisa zegt dat 25% van haar klanten van de lage segment goed zijn en de resterende 75% slecht zijn. Deze statistieken kloppen gewoon niet en daarmee scheert ze een hele groep wandelaars over één kam. Als deze statistieken kloppen dan waren de meeste dvp's allang gestopt met deze baan want geen enkele dvp wil slecht behandeld worden.

Heb jij nou echt niks anders te doen dan blijven jank-zakken over;

A , Lisa

B, alles wat in jou ogen te duur is

C, alles wat met extra betalen te maken heeft .

Kijk gewoon eens zelf naar de laatste 10 pagina's van jou eigen berichten .

Lijkt er sterk op dat een of andere stoornis jou goed te pakken heeft .


💋
 
Heb jij nou echt niks anders te doen dan blijven jank-zakken over;

A , Lisa

B, alles wat in jou ogen te duur is

C, alles wat met extra betalen te maken heeft .

Kijk gewoon eens zelf naar de laatste 10 pagina's van jou eigen berichten .

Lijkt er sterk op dat een of andere stoornis jou goed te pakken heeft .


💋
Heb je niets anders te doen dan mij lastig te vallen met je kansloze berichten, ga een paar recensies schrijven voeg je tenminste hier iets toe fanboy!

En dit is een prijzen topic als je het niet kunt aanzien dat er over de prijzen wordt gepraat kun je altijd ervoor kiezen om een andere topic te zoeken en deze topic op negeer te zetten.
 
Laatst bewerkt:
En vertel je ze dan ook heel trots: Ik ben een moderator op girlsreview?

Great Ape Zoo GIF
Waarom zou ik. Jij zou zeker korting vragen :rolleyes:
Wat een pech dat wij elkaar nog nooit ontmoet hebben. Maar de afstand is wel een dingetje, sommige vinden 15 minuten rijden al te veel.
Ik was wel langs gekomen hoor :giggle:

Ik zou slimmer zijn voor een gratis beurt verwijder ik al je slechte reviews 😉😂
Verbaasd mij niks :rolleyes:
Zeg moppies... laten we allemaal heel gewoon weer eens aardig doen tegen elkaar. Er is al genoeg gelazer in de wereld..
In deze tijd is dat zeer lastig voor vele helaas.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan