De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nogmaals kater ga recensies schrijven voeg je tenminst iets toe. En verander ook gelijk je naam. want Iemand die het lef niet heeft om een negatieve recensie te schrijven hoort zich geen kater te noemen daarvoor heb je ballen nodig. 😉🤣🤣
bij ons zeggen ze altijd na een aantal pliskes, de kater komt altijd later :p
 
Als je het nu nog niet snapt qua prijs , dan ben je echt dom.

Maar het is wel een verklaring natuurlijk.

Ofwel sommige zijn gratis naar school geweest en anderen voor niks ..........


🤣🤣🤣
Je zou bijna denken dat die betreffende persoon lid is van de zelfbenoemde "pech generatie" die hebben ook nooit het besef gehad dat geld lenen geld kost.
Aan de andere kant lopen de niveaus van rekenen al jaren terug.
Dus zo wonderlijk is het niet.
Laatste wat ik hierover zeg: als je berichten moet verwijderen om je gelijk te halen zijn je argumenten bij voorbaat al niet goed anders zou je dat niet doen. Imo

Dat gezegd hebbende: allebei stop met jullie discussie doe dat lekker in een dm :)
Dan kunnen wij weer verder discussie voeren over de prijzen.
Wij blij, de dames blij, jullie blij
Win win win 😃😃😃
 
Nogmaals kater ga recensies schrijven voeg je tenminst iets toe. En verander ook gelijk je naam. want Iemand die het lef niet heeft om een negatieve recensie te schrijven hoort zich geen kater te noemen daarvoor heb je ballen nodig.🤣🤣

Je kan blijven mekkeren .

Als jij onjuiste info neerzet over n dame dan spreek ik jou daar op aan.

Dat je eigen berichten verwijderd / veranderd om daar mee weg te komen moet je zelf weten .

Sommige dingen moet je eerst snappen om ze te kunnen begrijpen.
 
Je kan blijven mekkeren .

Als jij onjuiste info neerzet over n dame dan spreek ik jou daar op aan.

Dat je eigen berichten verwijderd / veranderd om daar mee weg te komen moet je zelf weten .

Sommige dingen moet je eerst snappen om ze te kunnen begrijpen.
Ik las toch echt 275 euro anders zeg ik het natuurlijk niet. Blijkbaar heb jij het weer verwijderd en toen begon jouw gemekker dat ik niet kon rekenen. En die hele Lisa boeit mij niet heb haar advertentie nooit bekeken ken haar exacte prijs ook niet. Maar aangezien zij geen lage prijzen hanteert omdat ze vond dat ze door bepaalde klanten anders werd behandeld en liever rijke klanten heeft moest ik daar even op reageren. Want zij zegt dat arme klanten vaak slecht zijn en rijke klanten niet wat natuurlijk onzin is. Zij kiest voor de rijkere klanten omdat ze haar meer betalen, het gaat dus puur om geld bij haar maar geef dat dan toe inplaats van onzin uit te kramen dat arme klanten slecht zijn.
 
Ik las toch echt 275 euro anders zeg ik het natuurlijk niet. Blijkbaar heb jij het weer verwijderd en toen begon jouw gemekker dat ik niet kon rekenen. En die hele Lisa boeit mij niet heb haar advertentie nooit bekeken ken haar exacte prijs ook niet. Maar aangezien zij geen lage prijzen hanteert omdat ze vond dat ze door bepaalde klanten anders werd behandeld en liever rijke klanten heeft moest ik daar even op reageren. Want zij zegt dat arme klanten vaak slecht zijn en rijke klanten niet wat natuurlijk onzin is. Zij kiest voor de rijkere klanten omdat ze haar meer betalen, het gaat dus puur om geld bij haar maar geef dat dan toe inplaats van onzin uit te kramen dat arme klanten slecht zijn.

Voor de duidelijkheid, ik zelf heb het nooit over haar prijs gehad hier.

Wil niet zeggen dat ik de prijs niet weet.

Had je gewoon de moeite genomen op haar site te kijken , dan had je beter geweten .

Blijft over dat jij door gewoon verkeerde aannames/duimzuigerij een dame negatief wegzet.

Ik vind dat ongepast , zeker omdat wij hier van onder een nick-name aanwezig zijn . De dame die het aangaat gebruikt gewoon haar eigen naam .
 
Ik vind dat ongepast , zeker omdat wij hier van onder een nick-name aanwezig zijn . De dame die het aangaat gebruikt gewoon haar eigen naam .

Fout... een artiestennaam. De meeste sekswerkers werken niet onder hun eigen naam. Mijn eigen naam is 100% meer sexy dan mijn artiestennaam 😄
 
Wij zijn hier toch iets meer incognito, en dan is het makkelijk om negatief te doen .

Dat klopt, dat is op heel internet het geval. Het is vrij makkelijk om negatief te zijn en personen aan te vallen als je een anoniempje bent.

Als sekswerker zijnde probeer ik wel om zo min mogelijk negatief te reageren, want dat kan heel verkeerd uitpakken qua verdiensten. Als je een grote bek geeft, vinden sommige dat hilarisch en 'spontaan', maar anderen zal het juist tegen de borst stuiten. Dit forum heeft nou 1x meer lezers dan reageerders, waarvan die eerste mij juist benaderen. Dus je kijkt wel 10x uit om niet brutaal en negatief over te komen 😉
 
Fout... een artiestennaam. De meeste sekswerkers werken niet onder hun eigen naam. Mijn eigen naam is 100% meer sexy dan mijn artiestennaam 😄
Was dit de inspiratie voor je artiestennaam? :D

De Leidse Sleutelgaten - joke, stop toch met koken


Dit is het lied voor mijn keukenprinsesje.En zij heet Joke!

Joke, stop toch met koken.
Kom uit de keuken, mijn lieve Joke.
Stop toch met koken, kom uit de keuken.
Want ik wil gezellig samen met je neu…
tronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken.

Mijn Joke stond te koken, ze maakte een soufflé.
En ik mocht haar niet helpen dus ik keek naar de TV.
Ze stond niet op de letten, de vlam sloeg in de pan.
Dus gingen we een frietje halen, ja dat komt ervan!

En ik zei:
Joke, stop toch met koken.
Kom uit de keuken, mijn lieve Joke.
Stop toch met koken, kom uit de keuken.
Want ik wil gezellig samen met je neu…
tronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken.

Ik ging met Joke eten in een pizzarestaurant.
Want thuis had zij soufflé gemaakt en die was aangebrand.
We vroegen om de rekening en wat gebeurde toen.
Ik had geen geld dus moesten we de hele afwas doen.

En ik zei:
Joke, stop toch met koken.
Kom uit de keuken, mijn lieve Joke.
Stop toch met koken, kom uit de keuken.
Want ik wil gezellig samen met je neu…
tronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken.

We stonden op een camping in de buurt van St.-Tropez,
En Joke wilde koken, ze had zin in een soufflé.
Ik vroeg of ik kon helpen maar ze zei: "Nee dat doe ik".
En binnen twee minuten stond ons tentje in de fik!

En ik zei:
Joke, stop toch met koken.
Kom uit de keuken, mijn lieve Joke.
Stop toch met koken, kom uit de keuken.
Want ik wil gezellig samen met je neu…
tronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken.

Joke, stop toch met koken.
Kom uit de keuken, mijn lieve Joke.
Stop toch met koken, kom uit de keuken.
Want ik wil gezellig samen met je neu…
tronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken.
tronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken.

Bron: https://muzikum.eu/nl/de-leidse-sleutelgaten/joke-stop-toch-met-koken-songtekst
 
Nou nou, wat een belachelijke aannames weer. Beetje op je (kleine) pik getrapt, dat je zo wild om je heen begint te slaan wanneer je geconfronteerd wordt met je wereldvreemde waanideeën? Ach, iedereen op dit forum die m'n recensies leest weet dat jouw rare beschuldiging het compleet tegenovergestelde is van de werkelijkheid. Maar ja, daar had jij toch al moeite mee...
Nou, veel duimpjes zie ik niet van jouw forumgenoten, jouw mooie recensies heeft vast niemand geboeid. Ik denk dat ze jou net zo zien als ik, zo,n droevige figuur met hoody die op een regenachtige avond eenzaam langs de ramen slentert , uiteindelijk ergens naar binnen gaat en als je na een kwartier weer buiten staat zelf geloofd dat de dame binnen nog steeds ligt te shaken van het genot dat jij haar bezorgde en wanneer je over een kleine pik van iemand anders begint weet iedereen ook wel waar jouw probleem zit
Vind je het heel erg als we het hier bij laten?
Beetje zonde van onze tijd toch?
En onze forumgenoten zitten hier vast ook niet op te wachten
 
Laatst bewerkt:
Voor de duidelijkheid, ik zelf heb het nooit over haar prijs gehad hier.

Wil niet zeggen dat ik de prijs niet weet.

Had je gewoon de moeite genomen op haar site te kijken , dan had je beter geweten .

Blijft over dat jij door gewoon verkeerde aannames/duimzuigerij een dame negatief wegzet.

Ik vind dat ongepast , zeker omdat wij hier van onder een nick-name aanwezig zijn . De dame die het aangaat gebruikt gewoon haar eigen naam .
Ik geef alleen een reactie op haar bericht omdat ze mannen met minder geld wegzet als slecht.
 
Dat klopt, dat is op heel internet het geval. Het is vrij makkelijk om negatief te zijn en personen aan te vallen als je een anoniempje bent.

Als sekswerker zijnde probeer ik wel om zo min mogelijk negatief te reageren, want dat kan heel verkeerd uitpakken qua verdiensten. Als je een grote bek geeft, vinden sommige dat hilarisch en 'spontaan', maar anderen zal het juist tegen de borst stuiten. Dit forum heeft nou 1x meer lezers dan reageerders, waarvan die eerste mij juist benaderen. Dus je kijkt wel 10x uit om niet brutaal en negatief over te komen 😉
Jij mag best eens uit jouw slof schieten als dat nodig is hoor Joke , jij hebt de meeste fans op deze site die jouw allemaal steunen xx
 
Nou, veel duimpjes zie ik niet van jouw forumgenoten, jouw mooie recensies heeft vast niemand geboeid. Ik denk dat ze jou net zo zien als ik, zo,n droevige figuur met hoody die op een regenachtige avond eenzaam langs de ramen slentert , uiteindelijk ergens naar binnen gaat en als je na een kwartier weer buiten staat zelf geloofd dat de dame binnen nog steeds ligt te shaken van het genot dat jij haar bezorgde en wanneer je over een kleine pik van iemand anders begint weet iedereen ook wel waar jouw probleem zit
Vind je het heel erg als we het hier bij laten?
Beetje zonde van onze tijd toch?
En onze forumgenoten zitten hier vast ook niet op te wachten
Zo grappig om te zien dat jouw recensie 3 reacties heeft en als ik op de recensies van @Rondwandelaar kijk zie ik er bij zijn laatste 5 staan die daarvoor heeft er 8. En ja, er zitten er ook bij zonder reactie maar de hoogste daarentegen heeft er 9.

Zouden we het over zijn totale berichten en duimpjes hebben heeft hij er gemiddeld ongeveer 2,3 per post tegen 1 op 1 bij jou.

Als jij dus niet veel duimpjes ziet, wordt het misschien tijd voor een afspraak bij Specsavers, ze hebben een aanbieding, 2e bril gratis. Je zou kunnen denken aan een lees- en/of computerbril

Jouw afsluitende woorden vind ik persoonlijk 100% van toepassing op je eigen bericht omdat je duidelijk je huiswerk niet hebt gedaan en onwaarheden en aannames plaatst. Even fact-checken voor je iets uit boosheid gaat plaatsen.
 
Dit gedeelte klopt niet, de berichten in de mooiste, de lekkerste tellen niet mee, de likes wel.
Daar heb je zeker een punt Paulus, hoewel zijn posts daar dan wel worden gewaardeerd gok ik zo. Ik kijk niet zo vaak bij de mooiste, de lekkerste, maar volgende keer maak ik een excel sheet en zal de positive en negatieve duimpjes uitsplitsen per forum. Ook ik zal mijn huiswerk beter moeten doen. :geek:📈📉😂

En terug naar het topic.
 
Sorry dat ik dit moet zeggen maar klanten van een lager segment in prijs behandelen u als stront.
Dank u Lisa
Sorry dat ik dit moet zeggen maar klanten van een lager segment in prijs behandelen u als stront.
Stond op punt om een afspraak te plannen met jouw.
Kben een hard werkende man uit 'het lagere segment '
Die spaart voor dates van 2 uur in de hogere prijsklasse.
Maar nu ik uw zienswijze lees over het zogenaamde lagere segment, nee dank u. Zoek wel een andere dame.
 
Kben een hard werkende man uit 'het lagere segment '
Die spaart voor dates van 2 uur in de hogere prijsklasse.
Maar nu ik uw zienswijze lees over het zogenaamde lagere segment, nee dank u. Zoek wel een andere dame.
'Het lagere segment'?
Als ik zo even door je recensies scroll... zou ik dat toch niet zeggen... wel integendeel!
 
Je zegt hier dat klanten die minder betalen slecht zijn wat absoluut niet waar is. Want dan betekent dat mensen die arm zijn of minder te besteden hebben slecht zijn dat is wat je nu zegt.

Misschien heeft Lisa er gewoon negatieve ervaring mee gehad...

Mijn ervaring is dat juist degene met veel centen heel anders in het leven staan dan degene met minder centen.

Hoevaak ik niet mee heb gemaakt dat mannen met een minder budget je een fooi geven of iets voor je meenemen is niet meer te tellen. Maar degene die wel een hoop te besteden hebben nemen niets mee, geven geen fooi en dingen vaak af op de prijs.

Het is mij om het even ( armer of rijk ), maar de hardwerkende man die echt moet sparen om naar je toe te komen.. die heeft mijn voorkeur. Want die doet heel veel moeite om af te spreken! Terwijl degene met een dikke spaarrekening wel 10 meiden aan elke vinger kunnen daten.

Maar dat is mijn visie 😉
 
Mijn ervaring is dat juist degene met veel centen heel anders in het leven staan dan degene met minder centen.

Hoevaak ik niet mee heb gemaakt dat mannen met een minder budget je een fooi geven of iets voor je meenemen is niet meer te tellen. Maar degene die wel een hoop te besteden hebben nemen niets mee, geven geen fooi en dingen vaak af op de prijs.

Zo is het wel ja. Die conclusie had ik ook getrokken.

Ik heb verscheidene vrienden en kennissen die heel uiteenlopend verdienen.
De mensen die het meest verdienen geven als we uit eten gaan nooit fooi, degenen die minder verdienen geven vrijwel altijd fooi. Heel typisch!

Heb ook het idee dat mensen die een topfunctie o.i.d. hebben, navenant verdienen en 'meer bezitten' niet voor niets op die positie zijn gekomen.
 
Het zal toch ook wel liggen aan het type DvP?

Sommige dames zullen beter om kunnen gaan met een bankmanager dan met een typische bouwvakker, dan kan ik me voorstellen dat je wel met een arrogantere manager kan dealen en een bouwvakker die horkerig doet een probleem is.

En sommige dames zijn juist beter met volkse types, dan zal een arrogantere manager juist een issue zijn.
 
Misschien heeft Lisa er gewoon negatieve ervaring mee gehad...

Mijn ervaring is dat juist degene met veel centen heel anders in het leven staan dan degene met minder centen.

Hoevaak ik niet mee heb gemaakt dat mannen met een minder budget je een fooi geven of iets voor je meenemen is niet meer te tellen. Maar degene die wel een hoop te besteden hebben nemen niets mee, geven geen fooi en dingen vaak af op de prijs.

Het is mij om het even ( armer of rijk ), maar de hardwerkende man die echt moet sparen om naar je toe te komen.. die heeft mijn voorkeur. Want die doet heel veel moeite om af te spreken! Terwijl degene met een dikke spaarrekening wel 10 meiden aan elke vinger kunnen daten.

Maar dat is mijn visie 😉
Ik denk dat mensen royaal, charmant en leuk kunnen zijn in alle lagen van de bevolking. Inkomen heeft daar weinig mee te maken. Iedereen heeft zo zijn eigen persoonlijke ervaringen.
 
Het zal toch ook wel liggen aan het type DvP?

Sommige dames zullen beter om kunnen gaan met een bankmanager dan met een typische bouwvakker, dan kan ik me voorstellen dat je wel met een arrogantere manager kan dealen en een bouwvakker die horkerig doet een probleem is.

En sommige dames zijn juist beter met volkse types, dan zal een arrogantere manager juist een issue zijn.

Ze komen allemaal voor 1 ding!

En een bouwvakker kan net zo goed arrogant zijn...

Het is maar hoe je iemand benaderd en hoe hij jou benaderd. Persoonlijk benader ik iedereen met een open vizier. Of het nou iemand in een 3-delig kostuum is of iemand met verf in zijn kleding. Iedereen is voor mij gelijk, ze komen voor aandacht.. dus geef je die. Maar het verschil zie je vaak bij het afrekenen.

Stel.. iemand wil graag anale seks wat met vooraf afrekent en het is al game over voordat dat gebeurd.. dan vragen de welgestelde personen vaak die centen terug en degene die dat wat minder tot niet hebben laten je de centen houden. Tenslotte moet ik wel mijzelf voorbereiden daarop, wat helemaal niet leuk is om te doen.

Er zit dus wel verschil in.
Ik denk dat mensen royaal, charmant en leuk kunnen zijn in alle lagen van de bevolking. Inkomen heeft daar weinig mee te maken. Iedereen heeft zo zijn eigen persoonlijke ervaringen.

Charmant en leuk klopt, maar royaal.. dat niet. Inkomen heeft wel degelijk te maken met wat de dvp in haar handje krijgt.
Als je overal voor bijvraagd zal iemand met een groter budget dat sneller kunnen doen dan degene die een veel lager budget heeft. Of ze het doen is weer iets anders, want de welgestelde heren zijn vaker wel dan niet de knieperds onder de cliënten.

Zo had ik ooit een cliënt die een hele dikke auto reed en nog een paar hele dure had, dikke rolex om.. en die wilde 10 euro afpingelen. Dat ging het niet worden, dus na die date nooit meer teruggezien.
 
Laatst bewerkt:
nou moet ik ook even inhaken..
na 100en zoniet meer klanten uit alle lagen van de samenleving is juist mijn ervaring ook dezelfde als bijvoorbeeld die van Joke..
ik doe ook wel eens iets voor mensen die door 'word of mouth' mij kennen..
en dan praat ik over mensen die in een huisje van 2,5 ton zitten..
gewoon hij automonteur en zij in de zorg of iets..
steevast zijn zulke mensen blij dat je iets doet voor ze..
komen ze met een biermandje aan of iets dergelijks...
dat maak je bij de 'beter gesitueerden' gewoon nooit mee..
maar dat maakt ook niet uit ,want dat zien ze ook wel terug als ze de rekening krijgen..
dan breng ik zelfs het monteren van deurbeslag in rekening..terwijl ik dat bij eerder genoemde mensen wel eens vergeet..
moet zeggen dat er wel verschil is tussen mensen die er keihard voor gewerkt hebben..of die oud geld hebben van thuis uit ,of rijk geworden zijn door aandelen of met de ellebogen te werken of vul maar in..zat voorbeelden..
uit eerst genoemde categorie ken ik iemand die 4 of 5 horecagelegenheden heeft ..goedlopende tenten ..is ooit begonnen met een friettent waar net 5 man binnen kon..
is nog steeds een hele goede kennis van me..spit gewoon zijn eigen tuin om..schildert dikwijls gewoon nog zijn pand als het nodig is...0 arrogantie..
maar ik heb dus ook figuren onder mijn klanten die je dus zien als levend gereedschap..means to an end..
had er laatst 1 die had een boek van Warren Buffet op zijn kookeiland liggen..zegt ie..'dat is niks voor je denk ik?'..'is nog Engels geschreven ook,moet je wel kunnen begrijpen heh?'..op zo'n moment kook ik van binnen..
dus veel plezier ..als je als dvp zo'n vent meemaakt..omdat je denkt dat hij geld zat heeft en daarom een leuke klant is..
je kunt geluk hebben, maar mijn ervaring is dikwijls al anders geweest...kouwe kak noemen ze dat hier in de regio..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan