De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het zijn door horken als jij dat dvps hun prijzen omhoog krikken.
Moest ik een dvp zijn en ik lees je posts dan verhoog ik stande pede mijn prijs om mannen zoals jij te vermijden.
Dat is toch haast zoiets als met een kanon op een mug schieten?
Om een enkele klant heel misschien door een prijsverhoging te weren een grotere groep buitenspel te zetten.
Daarbij is moeilijk vast te stellen of je daadwerkelijk het beoogde effect verkrijgt door een hoger tarief.
 
Kijk, jij (jullie) snapt het. Zo werkt het; ga onder de prijs van een concurrent zitten en je kaapt klanten weg.

Heb ik altijd gedaan, maar zodra je in een privehuis aan de boemel gaat mag je alleen nog hun basistarief aannemen. Dan betaal je dus voor iedereen hetzelfde bedrag en kijkt men naar mij alsof je een berg stront bent.

Nu is dat weggevallen, dus is mijn prijs weer mijn prijs. En zit die weer onder de 150 p.u
 
Wat een pech dat wij elkaar nog nooit ontmoet hebben. Maar de afstand is wel een dingetje, sommige vinden 15 minuten rijden al te veel.
Dat heb ik ook eens gehoord bij de eerste (massage)dame die ik ooit bezocht.
Dat was ruim een uur reistijd, wat zij opmerkelijk vond en daaraan toevoegde dat ze iemand had die een kwartier rijden inderdaad ook veel vond.
 
Dat heb ik ook eens gehoord bij de eerste (massage)dame die ik ooit bezocht.
Dat was ruim een uur reistijd, wat zij opmerkelijk vond en daaraan toevoegde dat ze iemand had die een kwartier rijden inderdaad ook veel vond.

Dat is hun gemis dan, zo denk ik tegenwoordig. Want heb cliënten uit Tilburg, Breda, Den Bosch, Zwolle, Den Haag, Rotterdam, Leiden, Vlissingen, Delft, Utrecht, Amersfoort, Zoetermeer etc. Sommige met Ov, andere met de auto. Ook vanuit Friesland en Groningen en een enkele Belg.
Die gaan speciaal de reis aan om ook eens mee te maken waar mijn weinige recensies zo lovend over zijn.

Dus ze zijn er wel 😊
 
Heb ik altijd gedaan, maar zodra je in een privehuis aan de boemel gaat mag je alleen nog hun basistarief aannemen. Dan betaal je dus voor iedereen hetzelfde bedrag en kijkt men naar mij alsof je een berg stront bent.

Nu is dat weggevallen, dus is mijn prijs weer mijn prijs. En zit die weer onder de 150 p.u
Slim van je dat je onder de prijs zit Want ik denk dat veel dvp's zichzelf overschatten door hun prijzen te verhogen waardoor ze veel klanten mislopen. Ze verdienen misschien per date meer dan jij verdient maar jouw dagomzet zal meer zijn, omdat je meer klanten hebt dan de gemiddelde dvp die een hoge prijs hanteert. Veel dvp's maken die fout en lopen zo veel geld mis. En door hun prijs te verhogen zorgen ze er indirect voor dat jij meer klanten hebt omdat ze zichzelf uit de markt prijzen.
 
Laatst bewerkt:
Jii bent zeker niet gek maar slim en hebt de juiste keuze gemaakt om het privehuis te verlaten.

Precies dat! Mijn telefoon gaat ook vaker af nu de prijzen lager ligger, en krijg ook meer serieuze app berichten.

Ik hoef er niet rijk van te worden, als ik maar mijn andere hobbies er mee kan betalen. En dat lukt 😍
 
Slim van je dat je onder de prijs zit Want ik denk dat veel dvp's zichzelf overschatten door hun prijzen te verhogen waardoor ze veel klanten mislopen. Ze verdienen misschien per date meer dan jij verdient maar jouw dagomzet zal meer zijn, omdat je meer klanten hebt dan de gemiddelde dvp die een hoge prijs hanteert. Veel dvp's maken die fout en lopen zo veel geld mis. En door hun prijs te verhogen zorgen ze indirect voor dat jij meer klanten hebt omdat ze zichzelf uit de markt prijzen.
Conclusie: dvps die prijzen verhogen hebben een positief effect.
Ze prijzen zichzelf (en dus de 'slechte' dvps in jouw ogen) uit de markt en zorgen ervoor dat e de andere dvps meer klanten en dus betere omzet draaien.

Dus ik snap niet Rimon waarom je dan zo hevig reageert op dvps die hun prijzen verhogen…
Jii bent zeker niet gek maar slim en hebt de juiste keuze gemaakt om het privehuis te verlaten.
Daar ben ik het volledig mee eens. 👍
 
Prima toch? Laat iedereen maar fijn 200+ euro vragen met veel extra kosten, dan doe ik 60 euro minder met bijna alles inclusief.

En als ze mij voor gek verklaren, dan is dat maar zo 🤣 ( ben ik ook wel een klein beetje ).

Helemaal niet persoonlijk aan jou bedoeld ( ken jou verder ook niet)

Maar voor mij staat de prijs helemaal niet hoog op het lijstje .

Gaat om het totaal plaatje , de prijs is het laatste .

Maar begrijp ook wel dat misschien >90% daar anders over denkt .

Waar ik zelf wel de nodige allergie voor heb zijn een hele bups extra's.

Het is of een kale standaard prijs , of een prijs all in .

@joke , Dus qua prijs stelling mijn ding ook wel .
 
Helemaal niet persoonlijk aan jou bedoeld ( ken jou verder ook niet)

Maar voor mij staat de prijs helemaal niet hoog op het lijstje .

Gaat om het totaal plaatje , de prijs is het laatste .

Maar begrijp ook wel dat misschien >90% daar anders over denkt .

Waar ik zelf wel de nodige allergie voor heb zijn een hele bups extra's.

Het is of een kale standaard prijs , of een prijs all in .

@joke , Dus qua prijs stelling mijn ding ook wel .
Het enige moment dat ik naar de prijs kijk is als de prijs heel hoog is. Of als ik een dame weet die een even goede service geeft voor minder .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan