De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit vind ik weer echt een vergelijking van niks, met sommige dingen kan je dagelijkse dingen vergelijken met betalen voor sex, dit is er geen van.

Als Belle (als voorbeeld) mij als persoonlijkheid en uiterlijk + omvang erg bevalt en aanstaat waarbij een prijs van 200 p/u word gehanteerd, de logische keuze is dus om hier vaker heen te gaan.

Als Anabelle (als voorbeeld) mij als persoonlijkheid en uiterlijk minder bevalt + in de omgang erg raar vind waar een prijs van 150 p/u word gehanteerd, dan is mijn logische keus om na te denken of ze goed genoeg is.

Dus heeft Belle ondanks ze duurder is, mijn voorkeur. Dit is gewoon persoonlijke voorkeur, ze leveren beide dezelfde service voor jou en mij.

Misschien is Anabelle wel meer joun voorkeur? Dan ben jij goedkoper uit dan ik, maakt dat uit? Zolang mensen blijven betalen voor je dienst hoeft er niks te veranderen, Belle heeft recent haar tarieven zelfs verhoogd. Ik neem aan dat ze dit niet zomaar doet?
Ok, het verkopen van vis te vergelijken met de diensten van een DVP is wat kort door de bocht.
Maar ik wil maar zeggen dat soms marktomstandigheden veranderen waardoor je wel degelijk iets aan je tarieven zult moeten doen, wil je overleven.

Blijkbaar kan Belle de tarieven verhogen en genoeg klandizie behouden en dat is fijn voor haar.
Maar wat me verbaast is de opmerking dat ze 'never nooit haar tarieven zal verlagen'.
 
Ok, het verkopen van vis te vergelijken met de diensten van een DVP is wat kort door de bocht.
Maar ik wil maar zeggen dat soms marktomstandigheden veranderen waardoor je wel degelijk iets aan je tarieven zult moeten doen, wil je overleven.

Blijkbaar kan Belle de tarieven verhogen en genoeg klandizie behouden en dat is fijn voor haar.
Maar wat me verbaast is de opmerking dat ze 'never nooit haar tarieven zal verlagen'.

Zolang ze haar tarieven niet HOEFT te verlagen, wat zeer onwaarschijnlijk is, want mensen die haar bezoeken hebben waarschijnlijk allemaal een goed lopend bedrijf en kunnen dit wel aftikken, er zijn veel vrouwen die een cirkeltje mannen houden die regelmatig terug komen. Dit is dus een grote bron van haar inkomsten. Zolang ze dit cirkeltje qua aantal kan aanhouden is er niks aan de hand.

Het gaat niet om hoe duur de vis is, het gaat om de beleving waarin die word aangeboden aan de klant. 😉

Ik zou me eerder druk maken als vrouw die 150 euro is en amper service bied, dit woordje gaat veel sneller rond dan iemand die goede service bied ondanks ze duurder is.
 
Ok, het verkopen van vis te vergelijken met de diensten van een DVP is wat kort door de bocht.
Maar ik wil maar zeggen dat soms marktomstandigheden veranderen waardoor je wel degelijk iets aan je tarieven zult moeten doen, wil je overleven.

Blijkbaar kan Belle de tarieven verhogen en genoeg klandizie behouden en dat is fijn voor haar.
Maar wat me verbaast is de opmerking dat ze 'never nooit haar tarieven zal verlagen'.
Simpel, ze weet wat ze doet en hoe ze het doet. Daarom heeft zij ook bijna 12k followers op IG, een heleboel op Onlyfans en ook op andere social media. En dat zonder een gezicht te laten zien. Dus gelijk heeft ze dat ze never nooit haar tarief verlaagd. Dat de prijs omhoog gaat is vanwege hogere hotelkosten, en natuurlijk de inflatie. Haar koopkracht blijft daar mee gelijk.
 
Zolang je hier nog actief bent op het forum Belle, zal het met dat druk zijn wel meevallen :sneaky:
Meeste afspraken die ik heb komen niet van hier (anders zouden er wrs wel meer reviews zijn ook).
Ik snap oprecht niet de enorme weerzin tegen verlaging van je tarieven.
Ik doe dat als ZZP'er ook wel eens en voel me daar ook helemaal niet te groot voor. Soms veranderen markten en moet je mee om me klanten te behouden. Ja, dat is niet altijd leuk.
Bij u steken vreemde mannen ook geen piemel in u. 🙄 Dus ja, ik wil daar het max. mogelijk uithalen, du-uh. 😋
 
Wanneer ik zou merken dat ik minder klanten heb, dan zou ik eerder (nog) meer mijn best doen om hen te behouden dan mijn tarieven te verlagen... dus wie weet gaat de kwaliteit er op deze manier wel op vooruit.
@Belle , dat is een mooie gedachte maar zo werkt het niet.

Iemand met het verstand van een ui die achter een raam zit kan dat niet echt. Anders zouden ze ook niet verveeld naar buiten loeren, maar, verleidelijk kijken (zoals sommigen doen, kan me wel voorstellen dat dat vermoeid als je het 7 uur op rij doet).

En beter pijpen, beter neuken, meer extra's bieden.....ik zie het niet snel gebeuren.

Iemand heeft een bepaald soort looks en een bepaald soort handelingen.....een prijs-verhoging maakt die ervaring niet beter en de dame zal daarin haar eigen beperkingen moeten kunnen inzien.

Sterker nog: Ze wordt ouder, dus gaandeweg wil ze door de inflatie meer hebben voor een minder 'product'.....

We leven op een hellend vlak. Zolang genoeg mensen het betalen, komt er geen kentering. Kunnen of willen ze dat niet meer dan zullen de dames hun prijs moéten bijstellen.

Maar net als bij schrijvers, bands, Only Fans modellen zal de bovenste 2% laag hierdoor amper geraakt worden. Zolang je daar bij zit heb je, ondanks veranderingen, niks om over in te zitten.

Ik doe het best aardig al zeg ik het zelf, maar zit qua inkomen niet bij de top 2% van Nederland. Dus hou ik alles tegen het licht.
Ik ken zat mannen die gewoon nog sneller door hun cash klapten. Stoere verhalen over 4 uurs 800€ dates.

Maar na een half jaartje is de poet op en hoor je ze opeens helemaal niet meer.

Ik raad alle mannen aan om beter na te denken over wat iets waard is en 50% minder te wandelen dit jaar. Dat is de enige manier om de prijsverhogingen in te dammen.
Maar natuurlijk hoop ik ook dat de inflatie in de rest van de wereld op een gegeven moment ook stagneert.

Daarom was jouw post elders over je 'waarde' eigenlijk ook ietwat zinloos. (Wat ben ik kritisch hè ;) ).

Ik zou je heus wel 500€ voor 2 uurtjes willen geven, maar voor 500€ kan ik ook met je naar Barcelona vliegen en 1 nacht in een luxe hotel met je verblijven.
Dan leg ik daar liever nog wat bij (2e nacht, weekendje dus), zoeken we het strand op, ommetje over de Ramblas, lekker tapas tentje op zoeken.....en daar zal dan heus wel wat sex bijzitten.....

Dat is beter voor beide partijen dan op een bed randje over het echte leven zitten te praten.

Er zijn mannen die bij dames 300€ neerleggen om een uurtje te verlengen in een poging een tweede ronde waar te maken.
Het voelt allemaal een beetje wanhopig.

Maar misschien redeneer ik vanuit een bevoordeelde positie omdat ik op een groot genoeg netwerk met vrienden en vriendinnen kan rekenen en mensen het ook leuk vinden om in het echte leven met me af te spreken.

100€ voor een half uur en 150€ voor een uur vind ik een redelijke prijs. De sex zelf duurt toch maar 8 minuten, ongeacht hoe lang je boekt.
Althans dat geldt voor 80% van alle mannen. ;)

Ja, we mogen dan vriendjes zijn en ik vind je top, maar ik moet wel kritisch blijven.
 
Laatst bewerkt:
Het is een vrije markt.
Als ik een x product kan verkopen met enorm veel belangstelling, ga ik het product verhogen qua prijs. Als hier minder klandizie door komt kan je aan de hand van een percentage zien of het product qua klanten x prijs of het product nog even veel geld oplevert.
Zolang ik het product verhoog en even veel geld eraan blijf verdienen met een kleinere ring is dit meer dan logisch. Zo heb je meer tijd om een ander product te verkopen en aandacht te geven.

Bij een DVP is het net zo lijkt me, zo min mogelijk mannen in je leven laten, dus een cirkeltje creëren en dat cirkeltje moet ongeveer net zoveel inkomen genereren als een lagere prijs maar meer mannen.

Zo heb je meer vrije tijd, leer je elkaar beter kennen + je verdiend net zo veel.

Zolang het werkt voor de dame, lekker blijven doen vind ik.
Het is altijd nog je eigen keuze of je het wilt betalen of niet.
 
Meeste afspraken die ik heb komen niet van hier (anders zouden er wrs wel meer reviews zijn ook).

Bij u steken vreemde mannen ook geen piemel in u. 🙄 Dus ja, ik wil daar het max. mogelijk uithalen, du-uh. 😋
Er bestaat echt geen principieel verschil tussen een sexwerker en andere dienstverleners. Die willen hun winst ook maximaliseren hoor.

Maar soms maximaliseer je je winst op langere termijn door juist je tarieven wat te verlagen omdat de marktomstandigheden dat vereisen.
Dat is bij jou blijkbaar (nog) niet het geval en dat is alleen maar goed voor je maar geen garantie voor de toekomst.
 
Zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde het meer van als je het echt druk zou hebben, dan heb je geen tijd hebt om hier te schrijven.
Haha, wat een kut antwoord. Misschien heb ik gewoon een maand vakantie omdat ik een eindwerk aan het schrijven ben. Dan kan ik gerust hier ook online zitten tussendoor papa. Werk genoeg als ik wil, maar moet er ook niet 24/7 mee bezig zijn, niet?
 
Maar misschien redeneer ik vanuit een bevoordeelde positie omdat ik op een groot genoeg netwerk met vrienden en vriendinnen kan rekenen en mensen het ook leuk vinden om in het echte leven met me af te spreken.
inderdaad @knightrider, dat heb ik ook, ik denk dat wel een verschil is met mensen die dat niet hebben. Uiteindelijk geeft het mij veel meer voldoening om een meid in de kroeg te versieren, die waarschijnlijk minder mooi is of een stuk ouder is, dan je portemonnee te pakken en een meid te "kopen"
 
Deze 'troep' is gewoon elementaire economie en daar kom je wel achter als de vraag uitblijft..
Zolang jij geen dvp bent, ga je nooit onze prijs stelling begrijpen. Daarom is dit in mijn ogen verspilde tijd. Want het levert toch niets op.
Niets van jullie argumenten zet mij ertoe aan om prijzen te verlagen.
Iedere dvp die ik spreek ga ik juist het tegenovergestelde aanraden.
 
Van deze troep zakt nu echt mijn broek af. Waarom zouden de dames hun tarieven moeten verlagen. Omdat er hier enkele de tarieven te duur vinden. Iedereen kiest toch naar welke dame hij zelf wenst te gaan. Dat de dames hun tarieven verhogen is hun gegund. Vindt ge het te duur blijf er dan weg ga dan naar dames die goedkoper zijn.
 
Zolang jij geen dvp bent, ga je nooit onze prijs stelling begrijpen. Daarom is dit in mijn ogen verspilde tijd. Want het levert toch niets op.
Niets van jullie argumenten zet mij ertoe aan om prijzen te verlagen.
Iedere dvp die ik spreek ga ik juist het tegenovergestelde aanraden.
Ik beweer nergens dat je je tarieven moet verlagen. Wat mij betreft verhoog je ze met 200%; als je dan nog genoeg klanten hebt die het willen betalen, is dat alleen maar fijn voor je.

Ik zeg alleen (en ik snap eigenlijk niet zo goed waarom hier zo moeilijk over wordt gedaan) dat als de vraag uitvalt, de marktwerking impliceert dat verlaging van je tarieven je winst weer op orde kan brengen c.q. je marktaandeel kan behouden.
Als je daar niet toe bereid bent, verlies je dus klanten en inkomsten.
 
Als ik hier een beetje op het forum lees gaat de gemiddelde wandelaar misschien wat minder wandelen en vooral voor zekerheid kiezen. Dus dames met een goede reputatie/recensies zullen het wel druk blijven houden. Lijkt me logisch dat deze dames zeker geen prijzen gaan verlagen, misschien zien ze zelfs eerder aanleiding verder te verhogen omdat ze het drukker krijgen.
 
Van deze troep zakt nu echt mijn broek af. Waarom zouden de dames hun tarieven moeten verlagen. Omdat er hier enkele de tarieven te duur vinden. Iedereen kiest toch naar welke dame hij zelf wenst te gaan. Dat de dames hun tarieven verhogen is hun gegund. Vindt ge het te duur blijf er dan weg ga dan naar dames die goedkoper zijn.
Ze moeten hun tarieven helemaal niet verlagen. Dat moeten ze lekker zelf weten.
 
Ik beweer nergens dat je je tarieven moet verlagen. Wat mij betreft verhoog je ze met 200%; als je dan nog genoeg klanten hebt die het willen betalen, is dat alleen maar fijn voor je.

Ik zeg alleen (en ik snap eigenlijk niet zo goed waarom hier zo moeilijk over wordt gedaan) dat als de vraag uitvalt, de marktwerking impliceert dat verlaging van je tarieven je winst weer op orde kan brengen c.q. je marktaandeel kan behouden.
Als je daar niet toe bereid bent, verlies je dus klanten en inkomsten.
Oke, bedankt voor deze kennis te delen. Ik neem het mee voor in de toekomst.
 
Ik heb uw vraag nog niet beantwoord he ;)

Nu maakt iemand mij nieuwschierig.

Als ik hier een beetje op het forum lees gaat de gemiddelde wandelaar misschien wat minder wandelen en vooral voor zekerheid kiezen. Dus dames met een goede reputatie/recensies zullen het wel druk blijven houden. Lijkt me logisch dat deze dames zeker geen prijzen gaan verlagen, misschien zien ze zelfs eerder aanleiding verder te verhogen omdat ze het drukker krijgen.

Precies, nog iemand die het snapt. 😇
 
Ik vind het ook jammer dat sommige zo duur zijn aangezien ik een prijs plafond voor mezelf heb, en sommige dames hier me best leuk lijken om te bezoeken.

Dat maakt alsnog geen probleem, er zijn zat dames die wél aan mijn prijsopgave voldoen en waar ik ook zeker heen ga.
In mijn geval geldt dit niet.

De dames die ik zou willen bezoeken zijn veelal te duur geworden nu en de middelmaat wil ik niet bezoeken.

Dus wandel ik helaas minder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan