De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En toch is het drukker dan ooit, vind ik.
Velen merken nog weinig van de recessie en hoeven nog niks te bezuinigen.
Mensen met een normale 40 uur werkweek hebben meestal genoeg te makken. En zeker de tweeverdieners, of anderhalf verdieners als in 90% van de gevallen.

Ik ben al een week of 4 niet meer weg geweest, maar dat heeft meer te maken met het aanbod hier wat ik of te duur, of niet aantrekkelijk vind.
 
Als ik hier een beetje op het forum lees gaat de gemiddelde wandelaar misschien wat minder wandelen en vooral voor zekerheid kiezen. Dus dames met een goede reputatie/recensies zullen het wel druk blijven houden. Lijkt me logisch dat deze dames zeker geen prijzen gaan verlagen, misschien zien ze zelfs eerder aanleiding verder te verhogen omdat ze het drukker krijgen.
inderdaad de toppers, die een goede service verlenen, zullen het echt niet minder druk krijgen, ook als mannen minder vaak gaan wandelen. Er staan een aantal recensies over dames hier op het forum, die absoluut niet knap zijn en ook de jongste niet meer zijn, maar die altijd bezet zijn omdat ze een goede service en inzet leveren.
 
Laatst bewerkt:
In mijn geval geldt dit niet.

De dames die ik zou willen bezoeken zijn veelal te duur geworden nu en de middelmaat wil ik niet bezoeken.

Dus wandel ik helaas minder.

Dat is natuurlijk erg jammer.

Ik heb altijd geleerd, als je iets echt graag wil zorg je ervoor dat je het krijgt, tot die periode komt kan je jezelf aanpassen naar wat je wél kan krijgen.
 
Als ik hier een beetje op het forum lees gaat de gemiddelde wandelaar misschien wat minder wandelen en vooral voor zekerheid kiezen. Dus dames met een goede reputatie/recensies zullen het wel druk blijven houden. Lijkt me logisch dat deze dames zeker geen prijzen gaan verlagen, misschien zien ze zelfs eerder aanleiding verder te verhogen omdat ze het drukker krijgen.
Tenzij er toffe dames zijn die, door teruglopende bezoekjes, hun prijzen wél verlagen.

Zou dat gebeuren dan moet men ook de toppers die nog niet door de recessie geraakt zijn wel mee gaan met de verlagingen.

Op straat-niveau, ik ken twee even knappe, even goede dames. Een vraagt 50/100, een 100/150. Raadt eens wie urenlang op haar telefoontje zit te turen momenteel.

Maar dan nog: Als hun inkomen hetzelfde is, hoeft de dure niet te verlagen en levert minder aktie haar hetzelfde op.

Afwachten!
 
Dat is natuurlijk erg jammer.

Ik heb altijd geleerd, als je iets echt graag wil zorg je ervoor dat je het krijgt, tot die periode komt kan je jezelf aanpassen naar wat je wél kan krijgen.
Wederom: Zo werkt het momenteel voor mij niet.

Wat ik wil, bezoek ik veel minder.

Wat ik wel kan krijgen voor een schappelijke prijs, wil ik niet echt.
 
Alles kan beter, maar ik doe mijn best. Daarom zijn er ook vnl positieve reviews. :)

In theorie moet je niet zoveel afspreken om financieel rond te komen als dvp... ik heb in mijn geval (min. 2 uur) aan 4 afspraken per maand al voldoende. Oke, minder tof dan 4 per week, maar daar ga ik niet dood van.
Dan leef jij vrij low profile denk ik.
Ik moet toch wel 40 uur per week draaien om een beetje lekker te kunnen leven, hypotheek beetje aflossen, af en toe een etentje/terrasje. Meestal 1x in de week een neukbeurt 🤪
 
Wederom: Zo werkt het momenteel voor mij niet.

Wat ik wil, bezoek ik veel minder.

Wat ik wel kan krijgen voor een schappelijke prijs, wil ik niet echt.

Daarom ook: je past je aan.

Je hebt minder frequente dates met dezelfde dames. Dus jij past je aan met de hoeveelheid dates dat je hebt om de dames te bezoeken die je wilt. Alleen de hoeveelheid is minder.

Dus je kan tot de periode dat het jou wel lukt om weer frequent te wandelen, dit aanhouden.
 
Dat heb ik ook, ik geef mezelf een budget waarmee ik het makkelijk kan betalen maar ik zou niet weten wat je 2 uur of meer met een dvp moet doen
Potten bakken mss 🤣🤣🤣. Je hebt personen zoals ik die graag meerdere uren in het gezelschap zijn van een dvp. Mss omdat we iets missen in ons leven affectie, intense gesprekken kan voor iedereen iets anders zijn. Dvp's zijn ook meer dan enkel dvp's zijn dames met gevoelens.
 
Haha zijn er nu echt mensen die denken dat prijzen gaan zakken. Hoeveel koste een brood 5 jaar geleden? Vragen/discussieren we ook met de bakker over zijn prijs?

Het blijft het oudste beroep te wereld voor een reden. Zolang er mannen zijn, zullen er afspraakjes genoeg zijn.

Economische zou ik bv Belle en Lisa aanraden om hun prijzen nog te verhogen. Denk je nu echt dat Belle's haar afspraken boek minder snel ingevuld is met de verhoging van prijs. Met het verhogen van prijzen en goede marketing (IG/OnlyFans/website/..) krijgen sommige mannen gevoel van exclusiviteit. Dus meer vraag naar hun diensten.

Sommigen hier zullen de crisis voelen, anderen juist niet en winnen erbij. Dus geld genoeg om leuke afspraakjes te hebben.
 
Haha zijn er nu echt mensen die denken dat prijzen gaan zakken. Hoeveel koste een brood 5 jaar geleden? Vragen/discussieren we ook met de bakker over zijn prijs?

Het blijft het oudste beroep te wereld voor een reden. Zolang er mannen zijn, zullen er afspraakjes genoeg zijn.

Economische zou ik bv Belle en Lisa aanraden om hun prijzen nog te verhogen. Denk je nu echt dat Belle's haar afspraken boek minder snel ingevuld is met de verhoging van prijs. Met het verhogen van prijzen en goede marketing (IG/OnlyFans/website/..) krijgen sommige mannen gevoel van exclusiviteit. Dus meer vraag naar hun diensten.

Sommigen hier zullen de crisis voelen, anderen juist niet en winnen erbij. Dus geld genoeg om leuke afspraakjes te hebben.
De prijs van brood wordt voornamelijk bepaald door grondstoffen en energie.
Ik maakte eerder in deze discussie ook al een (enigzins) ongelukkige vergelijking tussen de diensten van DVP's met de verkoop van vis.

Zolang er mannen zijn, zullen er afspraken genoeg zijn, maar natuurlijk alleen als de tarieven geaccepteerd worden. Ik heb hierboven een link geplaatst naar een zekere Sissel die 1000 Eur per uur kost.

En Belle of Lisa zullen uiteindelijk wel degelijk minder afspraken krijgen als andere knappe dames relatief veel goedkoper worden. Bij een eventuele recessie zie je vaak dat vrijwel iedereen moet inleveren.
We zullen het wel zien.
 
Haha zijn er nu echt mensen die denken dat prijzen gaan zakken. Hoeveel koste een brood 5 jaar geleden? Vragen/discussieren we ook met de bakker over zijn prijs?

Het blijft het oudste beroep te wereld voor een reden. Zolang er mannen zijn, zullen er afspraakjes genoeg zijn.

Economische zou ik bv Belle en Lisa aanraden om hun prijzen nog te verhogen. Denk je nu echt dat Belle's haar afspraken boek minder snel ingevuld is met de verhoging van prijs. Met het verhogen van prijzen en goede marketing (IG/OnlyFans/website/..) krijgen sommige mannen gevoel van exclusiviteit. Dus meer vraag naar hun diensten.

Sommigen hier zullen de crisis voelen, anderen juist niet en winnen erbij. Dus geld genoeg om leuke afspraakjes te hebben.
Exclusiviteit is ook een ander soort clienteel, sfeer ....verwachtingspatroon.....bijhorende druk. Als ze dit incalculeren kunnen ze zoals sissel 1000 per uur vragen.
 
De prijs van brood wordt voornamelijk bepaald door grondstoffen en energie.
Ik maakte eerder in deze discussie ook al een (enigzins) ongelukkige vergelijking tussen de diensten van DVP's met de verkoop van vis.

Zolang er mannen zijn, zullen er afspraken genoeg zijn, maar natuurlijk alleen als de tarieven geaccepteerd worden. Ik heb hierboven een link geplaatst naar een zekere Sissel die 1000 Eur per uur kost.

En Belle of Lisa zullen uiteindelijk wel degelijk minder afspraken krijgen als andere knappe dames relatief veel goedkoper worden. Bij een eventuele recessie zie je vaak dat vrijwel iedereen moet inleveren.
We zullen het wel zien.
Mss moet je eens overwegen om eens te proberen om met Belle of Lisa een date te boeken. Mss ga je er anders over denken na wat je allemaal van de dames als service krijgt. 😌. En dan heb je mss het oordeel ja de dames zijn het meer dan waard.
 
Mss moet je eens overwegen om eens te proberen om met Belle of Lisa een date te boeken. Mss ga je er anders over denken na wat je allemaal van de dames als service krijgt. 😌
Het zijn ongetwijfeld fantastische dames en ik doe helemaal geen uitspraken over de tarieven van Lisa en Belle.
Ik heb ook geen idee wat die zijn maar stel uitsluitend dat bij een verminderde vraag het tamelijk gebruikelijk is om je tarieven te verlagen om toch geld te blijven verdienen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan