De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het zijn ongetwijfeld fantastische dames en ik doe helemaal geen uitspraken over de tarieven van Lisa en Belle.
Ik heb ook geen idee wat die zijn maar stel uitsluitend dat bij een verminderde vraag het tamelijk gebruikelijk is om je tarieven te verlagen om toch geld te blijven verdienen.
Met minimaal 2 uur hebben ze ook niet veel klanten nodig, die zijn er altijd wel, ik denk niet dat hun situatie representatief is voor de hele branche
 
De prijs van brood wordt voornamelijk bepaald door grondstoffen en energie.
Ik maakte eerder in deze discussie ook al een (enigzins) ongelukkige vergelijking tussen de diensten van DVP's met de verkoop van vis.

Zolang er mannen zijn, zullen er afspraken genoeg zijn, maar natuurlijk alleen als de tarieven geaccepteerd worden. Ik heb hierboven een link geplaatst naar een zekere Sissel die 1000 Eur per uur kost.

En Belle of Lisa zullen uiteindelijk wel degelijk minder afspraken krijgen als andere knappe dames relatief veel goedkoper worden. Bij een eventuele recessie zie je vaak dat vrijwel iedereen moet inleveren.
We zullen het wel zien.
Wie zegt dat Sissel geen klanten heeft?

Ik vergelijk geen dvp's met broden, mijn argument is dat alles duurder wordt (inflatie) en wat dat moeten aanvaarden.

Het prijs van brood wordt inderdaad bepaald door grondstoffen en energie. Hierdoor stijgt tevens de gezondheidsindex en stijgen onze lonen. Dus logisch dat de tarieven van dvp's stijgen toch?

Waarom zouden er knappe dames goedkoper gaan? Dan verliezen ze geld?

Jij gaat uit van een dalende vraag naar diensten maar ik geloof niet dat dit er zal zijn in het segment van diensten die Belle en Lisa aanbieden.

Vergeet niet dat alle Belgen samen +/- 250 miljard euro spaargeld hebben. Er is nog marge...
 
Met minimaal 2 uur hebben ze ook niet veel klanten nodig, die zijn er altijd wel, ik denk niet dat hun situatie representatief is voor de hele branche
Deze 'discussie' komt in veel onderwerpen voor. Iedereen is anders, gelukkig en heb je dan ook andere dvp's voor. Sommige zoeken een snelle wip, anderen willen een week op reis met een dvp en dan heb je er alles tussen.

Ik haat juist een snelle 30min afspraak. Maar ik begrijp wel dat anderen dat willen. Mijn laatste afspraak was met een dvp was een uur wandelen in het Zoniënwoud, daarna wellness in, kei hard vrijen en als afsluiter samen fijn eten. In die middag hebben we het gehad over bitcoin, Yuval Noah Harar, kinderen,... Ja zo'n afspraak kost geld maar dat is geen issue voor mij. Het probleem is de juiste dvp hiervoor vinden.
 
Dat mensen minder frequent dvp's zullen bezoeken zeker met hoge prijzen. Maar als je de hele discussie had gelezen kon je dat ook al er uit opmaken.
dat had ik idd al door
maar ik snap niet waarom je denkt en spreekt voor anderen,
en bvb durft te stellen dat er door de energiecrisis en inflatie minder zal gewandeld worden
ik neem graag aan dat dat in uw specifiek geval zo is, maar u spreekt dan enkel voor u zelf.
veralgemenen is gevaarljk.
is een non discussie.
 
Exclusiviteit is ook een ander soort clienteel, sfeer ....verwachtingspatroon.....bijhorende druk. Als ze dit incalculeren kunnen ze zoals sissel 1000 per uur vragen.
Dan krijg je wellicht ook olie sjeiks die denken dat ze je na gebruik 18 hoog uit het raam van hun paleis mogen gooien.
 
Mss moet je eens overwegen om eens te proberen om met Belle of Lisa een date te boeken. Mss ga je er anders over denken na wat je allemaal van de dames als service krijgt. 😌. En dan heb je mss het oordeel ja de dames zijn het meer dan waard.
Nee hoor.

Sorry, met alle respect, maar geen dame is 500-1.000 euro voor een kort tijdverdrijf waard.

1.000 euro voor een hele dag zou ik me nog iets bij kunnen voorstellen…..

Doe toch eens normaal guys.

Alsof je door de extra service 5x kunt klaarkomen.

Wat kan extra service zijn dan?!?

Rimmen met een gouden thee lepeltje?

Een uur bellen blazen met je sperma?

Er zijn toch beperkingen aan de extra service die je in 1 kamertje fysiek of mentaal van iemand kunt krijgen lijkt me.
 
Nee hoor.

Sorry, met alle respect, maar geen dame is 500-1.000 euro voor een kort tijdverdrijf waard.

1.000 euro voor een hele dag zou ik me nog iets bij kunnen voorstellen…..

Doe toch eens normaal guys.

Alsof je door de extra service 5x kunt klaarkomen.

Wat kan extra service zijn dan?!?

Rimmen met een gouden thee lepeltje?

Een uur bellen blazen met je sperma?

Er zijn toch beperkingen aan de extra service die je in 1 kamertje fysiek of mentaal van iemand kunt krijgen lijkt me.
Een verhaal creeren waar je enkele uren deel van mag uitmaken tegen 5euro per minuut. Wat betekent dat je tussen de 5 en de 50 euro klaarkomt. De overige 500 euro aan minuten vul je dan op met randzaken.
 
Mijn laatste afspraak was met een dvp was een uur wandelen in het Zoniënwoud, daarna wellness in, kei hard vrijen en als afsluiter samen fijn eten. In die middag hebben we het gehad over bitcoin, Yuval Noah Harar, kinderen,... Ja zo'n afspraak kost geld maar dat is geen issue voor mij. Het probleem is de juiste dvp hiervoor vinden.
Zou dit niet nog leuker zijn, om dit te doen met een dame die geen beroeps is?
Het gaat dan niet eens om het geld, maar om het gevoel dat iemand bij je is omdat ze je leuk vind en niet bij je is, omdat ze daar voor betaald wordt, Althans zo sta ik er in.
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor.

Sorry, met alle respect, maar geen dame is 500-1.000 euro voor een kort tijdverdrijf waard.

1.000 euro voor een hele dag zou ik me nog iets bij kunnen voorstellen…..

Doe toch eens normaal guys.

Alsof je door de extra service 5x kunt klaarkomen.

Wat kan extra service zijn dan?!?

Rimmen met een gouden thee lepeltje?

Een uur bellen blazen met je sperma?

Er zijn toch beperkingen aan de extra service die je in 1 kamertje fysiek of mentaal van iemand kunt krijgen lijkt me.
Dat is jou keuze en respecteer ik volledig. Maar probeer dan ook de keuze van wandelaars die dit doen ook te respecteren en hen niet voor gek te verklaren waarom ze dit doen. Iedereen gaat naar de dame die hij graag wilt bezoeken. En ik kom ook geen 5 keer klaar hoor. Zoals ik al zei ik hou ervan om een intens gesprek te hebben met een dame ik durf gerust toegeven dat ik daar nood aan heb. En ik denk niet dat ik alleen ben. En ik vindt 4 uur toch geen kort tijdverdrijf
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor.

Sorry, met alle respect, maar geen dame is 500-1.000 euro voor een kort tijdverdrijf waard.

1.000 euro voor een hele dag zou ik me nog iets bij kunnen voorstellen…..

Doe toch eens normaal guys.

Alsof je door de extra service 5x kunt klaarkomen.

Wat kan extra service zijn dan?!?

Rimmen met een gouden thee lepeltje?

Een uur bellen blazen met je sperma?

Er zijn toch beperkingen aan de extra service die je in 1 kamertje fysiek of mentaal van iemand kunt krijgen lijkt me.
Dit suggereert dat Belle en Lisa 500 - 1.000 euro rekenen voor een kort tijdsverblijf.
Naar mijn idee heb ik zulke bedragen niet gelezen of gehoord over beide dames.
 
Dat is jou keuze en respecteer ik volledig. Maar probeer dan ook de keuze van wandelaars die dit doen ook te respecteren en hen niet voor gek te verklaren waarom ze dit doen. Iedereen gaat naar de dame die hij graag wilt bezoeken. En ik kom ook geen 5 keer klaar hoor. Zoals ik al zei ik hou ervan om een intens gesprek te hebben met een dame ik durf gerust toegeven dat ik daar nood aan heb. En ik denk niet dat ik alleen ben.
Maar voel je je niet een beetje gebruikt? Want deze prijzen gaan nergens meer over ik bedoel is een dame al dat geld wel waard heb je dat jezelf weleens afgevraagd? Het is zeker niet denigrerend bedoeld het is uiteindelijk jouw leven maar ik vroeg het me alleen af. Ik denk dat jij beter af bent bij een vrouw waarmee je een vaste relatie hebt en niet bij een dvp zo krijg ik tenminste de indruk als ik je bericht lees.
 
Laatst bewerkt:
Maar voel je je niet een beetje gebruikt? Want deze prijzen gaan nergens meer over ik bedoel is een dame al dat geld wel waard heb je dat jezelf weleens afgevraagd? Het is zeker niet denigrerend bedoeld het is uiteindelijk jouw leven maar ik vroeg het me alleen af.
Ik heb nog nooit het idee of gevoel gehad dat ik gebruikt werd. Tenslotte kies ik daar zelf voor om de dames te bezoeken voor die uren, en niet omgedraaid. Dus zijn voor mij die dames hun geld meer dan waard. Je krijgt een top service.ik voel me gewaardeerd, ik krijg geborgenheid, tederheid. Tegenover raamdames daar voel ik niets mee helaas maar zoals ik al zei iedereen zijn ding
 
Zou dit niet nog leuker zijn, om dit te doen met een dame die geen beroeps is?
Het gaat dan niet eens om het geld, maar om het gevoel dat iemand bij je is omdat ze je leuk vind en niet bij je is, omdat ze daar voor betaald wordt, Althans zo sta ik er in.
Exact. Maar dan zonder het seksuele aspect. Ik heb bvb zo iemand die ik regelmatig ontmoet. Seks heb ik alleen met sekswerkers. 30min of maximum 1u dates. Zie het nut niet in van praten aan een tarief
 
Exact. Maar dan zonder het seksuele aspect. Ik heb bvb zo iemand die ik regelmatig ontmoet. Seks heb ik alleen met sekswerkers. 30min of maximum 1u dates. Zie het nut niet in van praten aan een tarief
in ieder geval waar het niet alleen uitsluitend om sex gaat.
ik heb niet alleen sex met sexwerker maar ook met dames die dat niet zijn, meestal zijn die wel wat ouder dan sexwerkers.
Aangezien ik van dames hou, die een stuk jonger zijn dan ik zelf, ben ik helaas wel vaak aangewezen op sexwerkers.
 
Laatst bewerkt:
Toch wel bijzonder dat sommige zo negatief zijn over haar, maar wel echt alles over haar weten. Alle prijzen van voorheen en wat ze allemaal in haar pagina schrijft, Hou je haar aardig in de gaten terwijl je haar voor gek verklaard.

Daarnaast denk ik dat ze niks te klagen heeft over te weinig klanten want ze is al best een tijd op de website en de prijzen gaan steeds stapje bij stapje omhoog. Haar kamer is ook niet gratis en ze moet ergens van de boodschappen betalen.

Je bent er nooit geweest dus je weet ook niet hoe de service is

 
Toch wel bijzonder dat sommige zo negatief zijn over haar, maar wel echt alles over haar weten. Alle prijzen van voorheen en wat ze allemaal in haar pagina schrijft, Hou je haar aardig in de gaten terwijl je haar voor gek verklaard.

Daarnaast denk ik dat ze niks te klagen heeft over te weinig klanten want ze is al best een tijd op de website en de prijzen gaan steeds stapje bij stapje omhoog. Haar kamer is ook niet gratis en ze moet ergens van de boodschappen betalen.

Je bent er nooit geweest dus je weet ook niet hoe de service is

Een date laat zich niet uitleggen met woorden. Niks eigenlijk. Ik kan jou ook niet uitleggen hoe een broodje worst smaakt.je kan zeggen lekker of niet lekker. Beste is proberen. Is dit niet mogelijk ,niet proberen te begrijpen maar aanvaarden.
 
Toch wel bijzonder dat sommige zo negatief zijn over haar, maar wel echt alles over haar weten. Alle prijzen van voorheen en wat ze allemaal in haar pagina schrijft, Hou je haar aardig in de gaten terwijl je haar voor gek verklaard.

Daarnaast denk ik dat ze niks te klagen heeft over te weinig klanten want ze is al best een tijd op de website en de prijzen gaan steeds stapje bij stapje omhoog. Haar kamer is ook niet gratis en ze moet ergens van de boodschappen betalen.

Je bent er nooit geweest dus je weet ook niet hoe de service is

Over wie heb jij het precies Sissel of Belle? een naam erbij zetten zou best handig zijn. Ik zou ze trouwens beide al zouden ze 150 per uur kosten niet willen bezoeken niet mijn smaak.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan