De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was niet de bedoeling om dit te zeggen maar wil/wou niet overkomen als iemand die hier verhaaltjes uit zijn duim zuigt
ik ben wel benieuwd naar je verhaal. En ik denk wel meerder mensen.
Er is een apart topic voor relaties, verliefdheden tussen (ex ) dvp en (ex) klanten.
Zeker als jullie al zo lang bij elkaar zijn,
 
ik ben wel benieuwd naar je verhaal. En ik denk wel meerder mensen.
Er is een apart topic voor relaties, verliefdheden tussen (ex ) dvp en (ex) klanten.
Zeker als jullie al zo lang bij elkaar zijn,
Heb toch net gezegd… ik was klant en na paar dates zijn we vriendschappelijk blijven verder afspreken en na 3-4 maand relatie gestart ….. en nu reeds 6 jaar samen. Meer hoef ik er verder niet over te zeggen
 
Misschien kijk jij naar DVP's met andere ogen dan naar random vrouwen? Het kan ook liggen aan eerdere ervaringen met DVP's en heb je onbewust de lijn doorgetrokken. De dames die hun job met hart en ziel doen zijn schaars maar ze bestaan wel degelijk.
ik denk dat het komt omdat ik altijd in mijn ogen een gepaste afstand houd met een dvp. Ik wil altijd zelf de controle houden. Hier voel ik mijzelf het beste bij.
 
ik denk dat het komt omdat ik altijd in mijn ogen een gepaste afstand houd met een dvp. Ik wil altijd zelf de controle houden. Hier voel ik mijzelf het beste bij.

Ook het beste om te doen.
Sommige mensen hebben deze grens wat verder, anderen weer niet. Als je het zelf goed aanvoelt is dat prima, anders krijg je vanzelf wel een hint van een DVP.
 
Snap wel dat je open moet staan voor een diepere connectie voor die intense connectie te krijgen. Dus ik vermoed dat ik te nuchter ben om die met enig DVP te ervaren. Op zich nuttige kennis.
Natuurlijk accepteer ik elke vorm van de wandehobby maar we kunnen er toch over praten? Zo krijgen ook de wandelaars onderling een diepere connectie 🤣
 
Zo onzeker van jezelf man is toch niet nodig

Is gewoon een sarcastische opmerking, wat eigenlijk bijna heel mijn persoonlijkheid is.

Ben helemaal niet onzeker over mijzelf, verre van.

Wel betaal ik gewoon iemand voor haar tijd en ga gewoon netjes weg als de tijd over is, tenzij de dame anders aangeeft.
 
Daarom ook dat ik schrijf 'suboptimaal', lees: niet ideaal, maar ook niet uit te sluiten. En kom niet vertellen dat de vertrouwensband met je therapeute ideaal is, je bent ook maar een veredeld nummertje dat ze relatief koel, wetenschappelijk onderbouwd in een bepaalde richting probeert te helpen. Opnieuw, uitzondering daargelaten.
Als ze letterlijk tranen in haar ogen krijgt als ik haar vertel over de naarste ervaringen uit mijn rotjeugd, toont ze echte betrokkenheid. Dus ben ik meer dan een 'veredeld nummertje'. En inderdaad: de therapieën die ze inzet, zijn wetenschappelijk onderbouwd.
Maar ik geef je in zoverre gelijk, dat ik in het verleden zat suboptimale therapeuten heb meegemaakt - en incompente klunzen. Ze is dus inderdaad - voor mij- de uitzondering.
Ik besef overigens heel goed waar de grenzen liggen van zo'n therapeutische relatie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan