De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De laatste tijd is naar mijn inzicht het aanbod zodanig verslechterd dat ik even pas. Dwz; op 1: dame komt niet overeen met de fotos, de lengte is bijna de helft, maar het gewicht is dubbel.
2: vragen naar foto; vaker een heel ander persoon dan op de site.
3: service slaat nergens op.niets kan meer.
4: niet meer reageren via de app.

De resterende cijferlijst kunnen jullie misschien nog aanvullen..

Gelukkig bestaan er ook nog dames die je wel nog een geil uur kunnen bieden.Maar die zijn flink in de minderheid.

De laatste tijd is naar mijn inzicht het aanbod zodanig verslechterd dat ik even pas.
Zou het eventueel ook kunnen zijn dat jouw inzicht zodanig verslechterd is, in plaats van het aanbod? :LOL:
Dwz; op 1: dame komt niet overeen met de fotos, de lengte is bijna de helft, maar het gewicht is dubbel.
Ziedaar, een eerste punt van slecht inzicht. Kiezen op internet = veel kans om door illegaaltjes bedot te worden. Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nog nooit, geweten dat een raamdame dubbel zo zwaar en half zo groot was dan dat ze was :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
2: vragen naar foto; vaker een heel ander persoon dan op de site.
Zelfde opmerking.
Kweek een beetje 'inzicht' in advertenties. Bij sommigen kan zelfs een blinde zien dat de advertentie 'verdacht' is. Nuttige oefening: leren om te blijven nadenken ook als je piet al recht omhoog staat bij het zien van een foto.
3: service slaat nergens op.niets kan meer.
Waar ga jij eigenlijk dames uitzoeken? De goedkoopste? De duidelijke oplichters?
Gelukkig bestaan er ook nog dames die je wel nog een geil uur kunnen bieden.Maar die zijn flink in de minderheid.
Je moet het positief leren bekijken. 30 jaar geleden stonden er 20 advertenties in de krant, en nu staan er 20.000 advertenties online. Het is niet omdat er een massa illegale oplichters tussen zitten, dat HET aanbod is verslechterd. Zelfs de 'goeden' zijn nu veel talrijker dan vroeger, maar je krijgt als wandelaar een vertekend beeld omdat de goede dames moeten uitgezocht worden tussen al de rest. Het verhaal van het kaf en het koren dus.

Ziedaar, een eerste punt van slecht inzicht. Kiezen op internet = veel kans om door illegaaltjes bedot te worden. Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nog nooit, geweten dat een raamdame dubbel zo zwaar en half zo groot was dan dat ze was :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Dickdebock ik had jou slimmer geschat. Als iemand zegt dat de dame dubbel zo zwaar is dan bedoeld men dat ze zwaarder is dan op de foto's en dus niet letterlijk dubbel zo zwaar in gewicht. Zoiets heet trouwens overdrijven.😉

Kom op jongens, doe eens lief tegen elkaar. Er is al genoeg ruzie wereldwijd.

Ruzie maken over prijzen van sekswerkers, of ze te dik zijn of te klein, te oud, whatever.. is best wel triest hoor!

De prijzen veranderen niet, de dames worden niet jonger, langer of dunner als je erover bekvecht.
Dat ene geile wijf gaat echt niet haar prijzen aanpassen omdat jij haar zo graag wilt neuken. Kies een ander of ga ervoor sparen. Maar stop met elkaar af te bekken. Heeft geen zin 😉

Terug
Bovenaan Onderaan