In de kleine steden zijn minder dames maar ook minder concurrentie van andere dvp's dus genoeg klanten voor elke dame.Dat is mogelijk. Zeker in grootsteden.
Maar het is daarom niet de regel.
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn de kleine steden zijn minder dames maar ook minder concurrentie van andere dvp's dus genoeg klanten voor elke dame.Dat is mogelijk. Zeker in grootsteden.
Maar het is daarom niet de regel.
En toch blijven ze meestal korte periodes in kleine steden en komen ze zelden terug ook al is de huurprijs lager...In de kleine steden zijn minder dames minder concurrentie van andere dvp's dus genoeg klanten voor elke dame.
Dat zeg jij, ik zie op kinky steeds dezelfde gezichten weer terugkomen naar me regio.En toch blijven ze meestal korte periodes in kleine steden en komen ze zelden terug ook al is de huurprijs lager...![]()
Zou het eventueel ook kunnen zijn dat jouw inzicht zodanig verslechterd is, in plaats van het aanbod?De laatste tijd is naar mijn inzicht het aanbod zodanig verslechterd dat ik even pas.
Ziedaar, een eerste punt van slecht inzicht. Kiezen op internet = veel kans om door illegaaltjes bedot te worden. Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nog nooit, geweten dat een raamdame dubbel zo zwaar en half zo groot was dan dat ze wasDwz; op 1: dame komt niet overeen met de fotos, de lengte is bijna de helft, maar het gewicht is dubbel.
Zelfde opmerking.2: vragen naar foto; vaker een heel ander persoon dan op de site.
Waar ga jij eigenlijk dames uitzoeken? De goedkoopste? De duidelijke oplichters?3: service slaat nergens op.niets kan meer.
Je moet het positief leren bekijken. 30 jaar geleden stonden er 20 advertenties in de krant, en nu staan er 20.000 advertenties online. Het is niet omdat er een massa illegale oplichters tussen zitten, dat HET aanbod is verslechterd. Zelfs de 'goeden' zijn nu veel talrijker dan vroeger, maar je krijgt als wandelaar een vertekend beeld omdat de goede dames moeten uitgezocht worden tussen al de rest. Het verhaal van het kaf en het koren dus.Gelukkig bestaan er ook nog dames die je wel nog een geil uur kunnen bieden.Maar die zijn flink in de minderheid.
Dickdebock ik had jou slimmer geschat. Als iemand zegt dat de dame dubbel zo zwaar is dan bedoeld men dat ze zwaarder is dan op de foto's en dus niet letterlijk dubbel zo zwaar in gewicht. Zoiets heet trouwens overdrijven.Ziedaar, een eerste punt van slecht inzicht. Kiezen op internet = veel kans om door illegaaltjes bedot te worden. Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nog nooit, geweten dat een raamdame dubbel zo zwaar en half zo groot was dan dat ze was![]()
@ Sjonnie : Wij hoeven jouw pessimisme ook niet. Open je ogen.@ bock. ; ik hoef die goede raad van jou niet !
Dan krijgen ze nog minder klanten over de vloer dat helpt ook niet.Sommige halen de prijs naar omhoog om de huurprijs van hun ontvangst betaald te krijgen omdat ze minder klanten ontvangen.
Dat is een afweging die ze maken. Niet elke dvp wil 6 klanten of meer per dag. Want ze moeten het mentaal en fysiek aankunnen.Dan krijgen ze nog minder klanten over de vloer dat helpt ook niet.
maar De kabouter zegt dat ze minder klanten hebben en meer klanten willen. Als je minder klanten hebt en meer wilt dan ga je toch niet verhogen? want dan bestaat de kans dat de klanten wegblijven en je nog minder klanten over de vloer krijgt.Dat is een afweging die ze maken. Niet elke dvp wil 6 klanten of meer per dag. Want ze moeten het mentaal en fysiek aankunnen.
Dat is helemaal niet wat ik gezegd heb.maar De kabouter zegt dat ze minder klanten hebben en meer klanten willen. Als je minder klanten hebt en meer wilt dan ga je toch niet verhogen? want dan bestaat de kans dat de klanten wegblijven en je nog minder klanten over de vloer krijgt.
Waar haal jij dit uit?maar De kabouter zegt dat ze minder klanten hebben en meer klanten willen. Als je minder klanten hebt en meer wilt dan ga je toch niet verhogen? want dan bestaat de kans dat de klanten wegblijven en je nog minder klanten over de vloer krijgt.
Niet per se, door de hogere prijs kan de dame een ander type cliënteel aanlokken.Dan krijgen ze nog minder klanten over de vloer dat helpt ook niet.
Idd je moet dan ook nog rekenen dat de ene dag de ander niet is. Het aantal klanten kan van dag tot dag verschillen. Een gegarandeerd inkomen hebben ze niet. Wat dat ze wel gegarandeerd hebben is de zelfde klosten als wij. ( leefkosten stroom,eten , etc en alles wat er bij komt)Rond jaar 2000 betaalde je in vlaanderen 2000 Frank voor een wip, omgerekend 50 euro.
Vandaag, 25 jaar later betaal je nog steeds 50 euro. Maar alles werd veel duurder en ook onze lonen zijn aangepast. Is dat dan duur? Om te weten of ze veel verdienen moet je hen bekijken als de zelfstandigen die ze in zekere zin zijn en niet als loontrekkenden. Dus hebben ze veel werk of weinig werk, en wat blijft over na kosten.
Dan vind ik 50 euro niet duur.
Maar mocht dat superknappe geile wijfje nu aan 20 euro werken, of beter nog, gratis, je zou mij niet horen klagen, en ik zou ze nog meer bezoeken![]()
wat wordt er telkens zielig gedaan over het inkomen van de Dames. ik had een DVP als vriendin. Er komt bakken met geld binnen terwijl ze lage tarieven hanteert. Dus ik begrijp niet dat telkens zo zielig wordt gedaan over leefkosten etc. Die heb ik ook. Ik heb het idee dat sommige mensen hier maar wat roepenIdd je moet dan ook nog rekenen dat de ene dag de ander niet is. Het aantal klanten kan van dag tot dag verschillen. Een gegarandeerd inkomen hebben ze niet. Wat dat ze wel gegarandeerd hebben is de zelfde klosten als wij. ( leefkosten stroom,eten , etc en alles wat er bij komt)
sommige mogen dan nog eens een extra locatie betalen. Zelfs al is het maar 50€ per dag. Op het einde van de maand is dat 1.500€.
Wat zou jij dan een mooi tarief vinden?wat wordt er telkens zielig gedaan over het inkomen van de Dames. ik had een DVP als vriendin. Er komt bakken met geld binnen terwijl ze lage tarieven hanteert. Dus ik begrijp niet dat telkens zo zielig wordt gedaan over leefdkosten etc. Die heb ik ook. Ik heb het idee dat sommige mensen hier maar wat roepen
wat lul je nou over leefkosten man. Die hebben jij en ik toch ook. En wat ik al zei. Mijn ex vriendin die DVP is verdiend bakken met geld. Meer dan jij en ik samen denk ik. Dus waarom telkens zo zielig doen. Er zijn heel wat dames die echt goed verdienen anders deden ze het niet.Wat zou jij dan een mooi tarief vinden?
De leefkosten zijn toch hoog waarom klagen er anders zo veel over de prijzen van de dvp?
Iemand die tot de 80% behoort zal dan toch niet de tarieven van de toppers aanhouden? Die zakken met hun prijs of breiden de dienstverlening uit om zich op die manier aantrekkelijk te positioneren voor de bezoekers.Die zijn er inderdaad wel, maar het zou me niet verbazen als hier ook de 20/80 regel van toepassing is, dwz 20% van de dames heeft 80% van de inkomsten.
Misschien ligt de verhouding iets anders.
en hoe kom jij aan deze wetenschap?Die zijn er inderdaad wel, maar het zou me niet verbazen als hier ook de 20/80 regel van toepassing is, dwz 20% van de dames heeft 80% van de inkomsten.
Misschien ligt de verhouding iets anders.
kijk je kan er ook voor kiezen om niet op dit topic te reageren. Bijvoorbeeld omdat jij het niet erg vind om 'ietsje' meer te betalen. Ik vind een vluggertje inclusief opties van €50 naar gemiddeld €120 toch niet ietsje meer. Dat is op een kleine vijf jaar een verdrievoudiging en ik vind dat persoonlijk knap idiote prijzen. In dit topic zitten duidelijk de mensen vertegenwoordigd die daar ook moeite mee hebben, dat van zich afschrijven en naar alternatieven zoeken. Die er ook zijn overigens.Wat een discussie, Vind je het te duur dan ga je niet ,of minder frequent .De prijzen zijn in de laatste 5 jaar ietjes meer geworden ,en de gemiddelde bezoeker is er ook wat op vooruit gegaan .
Dat is geen wetenschap, maar het zou me niets verbazen.en hoe kom jij aan deze wetenschap?
Verdienen ze meer 100%. Maar hoe veel klanten heeft ze per dag? En hoeveel houd ze er netto aan over. je mag ook niet vergeten je ex had jou die ook nog eens geld binnen bracht. Niet elke dvp heeft dat.wat lul je nou over leefkosten man. Die hebben jij en ik toch ook. En wat ik al zei. Mijn ex vriendin die DVP is verdiend bakken met geld. Meer dan jij en ik samen denk ik. Dus waarom telkens zo zielig doen. Er zijn heel wat dames die echt goed verdienen anders deden ze het niet.
50 euro per dag voor een locatie bestaat niet eens van wat ik weet. Het ligt een stuk hoger.Idd je moet dan ook nog rekenen dat de ene dag de ander niet is. Het aantal klanten kan van dag tot dag verschillen. Een gegarandeerd inkomen hebben ze niet. Wat dat ze wel gegarandeerd hebben is de zelfde klosten als wij. ( leefkosten stroom,eten , etc en alles wat er bij komt)
sommige mogen dan nog eens een extra locatie betalen. Zelfs al is het maar 50€ per dag. Op het einde van de maand is dat 1.500€.