De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Belle jij doet aan duurzame zelfbevrediging.
Geen groot liefhebber van beffen hier , toen ik nog getrouwd was , had mijn vrouw het liever niet , want kwam ze gelijk klaar.
Dat was niet zo erg op zich , maar daarna geen zin meer.
Herkenbaar dit, niet het feit van geen befliefhebber te zijn want dat ben ik wel degelijk. Maar madam thuis heeft ook liever van niet en als ze dan wel al eens zin heeft is het na eerste keer klaar komen ook meteen over met het plezier.😪😪😪
 
Orale seks doe je met je vriendin niet met eenn dvp met alle respect zoals rony80 aangaf wie weet wie er allemaal in is geweest
Waarom enkel met je vriendin. Je gaat toch voor het geheel orale seks hoort er voor mij zeker bij. Ik zelf ben dol op beffen doe dat met veel plezier voor een lange tijd geven en nemen he.En als de dame dan zegt dat ik lekkere befskils heb. 😌
 
Laatst bewerkt:
Waarom enkel met je vriendin. Je gaat toch voor het geheel orale seks hoort er voor mij zeker bij. Ik zelf ben dol op beffen kan doe dat met veel plezier voor een lange tijd en dat de dame dan zegt dat ik lekkere befskils heb. 😌
Ieder zijn ding orale seks is wel erg itiem. Vindt persoonlijk dat je het niet met iedereen kan doen en dan nog wetende dat ze het veel man het bed heeft gedeeld. Nee sorry zijn mannen tegenwoordig niet meer bang voor SOA'S
 
Ieder zijn ding orale seks is wel erg itiem. Vindt persoonlijk dat je het niet met iedereen kan doen en dan nog wetende dat ze het veel man het bed heeft gedeeld. Nee sorry zijn mannen tegenwoordig niet meer bang voor SOA'S
Zeker ieder zijn ding. Zolang alles veilig verloopt. En de hygiëne uitstekend is. En ik bezoek ook geen dames die seks zonder condoom aanbieden. Dus zie ik het probleem niet. Maar respect voor u mening
 
Ieder zijn ding orale seks is wel erg itiem. Vindt persoonlijk dat je het niet met iedereen kan doen en dan nog wetende dat ze het veel man het bed heeft gedeeld. Nee sorry zijn mannen tegenwoordig niet meer bang voor SOA'S
Zegt iemand die als eerste bericht schrijft;

"Prijs afgeproken 80 euro voor pzc en filmen toen ik merkte dat ik bijna kwam heb ik haar hoofd goed vastgepakt en mijn zaad goed in haar keelgeschoten.
Wat een geile slet ik kom zeker nog wel terug"

En dan verwonderd zijn dat er commentaar op zijn berichten in deze thread komt....

Geen discussie waard dus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan