De thuiswerkster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De gemeentes en instanties hebben echt wel meer te doen dan de advertentie sites af te struinen. Als ze dit zouden doen zou bv kinky binnen een week leeg zijn.
Het meerendeel dat daadwerkelijk wordt gepakt komt door meldingen van de omgeving.
Ja een deel wordt gepakt door meldingen uit de omgeving maar tegenwoordig hebben veel gemeentes hun eigen prostitutie team dat inderdaad de hele dag niks anders doet dan websites afstruint en afspraken probeert te maken. Daarnaast zijn er een aantal commerciële partijen welke dit doen in opdracht van gemeentes of woningbouwverenigingen waarna zij de vergaarde informatie doorspelen er een procedure wordt opgestart of de gemeente ter plaatse gaat met handhavers waarna bij het aantreffen van prostitutie activiteiten er maatregelen volgen.
 
1 advertentietje is maar een advertentietje.
(hahaha).
Maar als er allerlei reviews etc zijn over diezelfde dame, kortom, allerlei bewijs dat er daadwerkelijk iets heeft plaatsgevonden of gebeurd, telt allemaal mee en verergerd dus de mogelijke problemen.
Dat snap je toch zelf ook wel?
Als dan nu het argument naar voren komt van: dan moeten ze zich maar aan de regels houden, ga je op de stoel zitten van de wetshandhavers waar hier zo laagdunkend over gesproken word. Ik begrijp niet dat iedereen hier schrijft over zaken waarvan diezelfde iedereen weet dat die niet altijd volgens de regels gebeuren, en dan gaat kraaien als ze erop aangesproken worden om hiermee op te passen. Juist ter wille van de door jullie geliefde thuiswerkende dames.

Ik heb zelf documenten van een zaak onder mijn neus gehad van de gemeente, tegen een thuiswerkende dame die onder vuur lag. Daar zaten allemaal printjes bij met reviews van hookers. Dus ze verzamelen die info wel degelijk, en dit weegt zwaar mee.
 
Ik heb zelf documenten van een zaak onder mijn neus gehad van de gemeente, tegen een thuiswerkende dame die onder vuur lag. Daar zaten allemaal printjes bij met reviews van hookers. Dus ze verzamelen die info wel degelijk, en dit weegt zwaar mee.
Die dossiers ken ik ook, tot en met door privé onderzoekers uitgevoerde observaties met complete verslagen aan toe. meneer A is zoveel minuten binnen geweest, meneer B zoveel, meneer C zoveel en ga zo maar door. Het UWV en de Belastingdienst hebben dezelfde soort dossiervorming.
 
Ik kom zelf uit 1 van de 4 grote steden, en het gebeurd hier maar zelden dat er een privé locatie wordt opgerold. En daar zitten zeker een aantal goedbezochte dames bij de langer op dezelfde plek zitten.
 
Niet elke stad heeft dezelfde prioriteiten, het zijn juist de kleinere gemeentes welke hier bovenop zitten.
In een kleinere gemeente is het natuurlijk vanwege de sociale controle ook niet al te slim om zoiets op te zetten, maar wat kan een site als deze daar aan doen? hier worden de privé gegevens gerespecteerd
Als ze een date maken met een stille hebben ze pech gehad dat is het risico nu eenmaal
 
Als je iets illegaals doet dan heb je altijd de kans om gepakt te worden.
Er zijn ook gewoon legale manieren om als sexwerker te werken. Zolang er nog steeds arbeidskrachten voor bijvoorbeeld prive-clubs gevraagd worden, is het in de meeste gevallen nog steeds een weloverwogen keuze van iemand om toch niet legaal te gaan werken.
 
Pfff heeft justitie in dit land niks beters te doen? Mensenhandel bestrijden prima, maar bv een Oost Europese dame die uit vrije wil hier thuiswerkt... laat lekker gaan.
Het is ook niet strafbaar, dus justitie zal als het niet om mensenhandel gaat ook helemaal niet in beeld komen. in de APV is het vaak verboden daarnaast willen woning coöperaties niet dat dergelijke activiteiten worden uitgevoerd in hun woningen.
 
In een kleinere gemeente is het natuurlijk vanwege de sociale controle ook niet al te slim om zoiets op te zetten, maar wat kan een site als deze daar aan doen? hier worden de privé gegevens gerespecteerd
Als ze een date maken met een stille hebben ze pech gehad dat is het risico nu eenmaal
Wanneer men reviews kan koppelen aan een advertentie worden deze vaak toegevoegd als bewijs in een dossier.
 
Het is strikt genomen wel een dilemma en best iets waar je af en toe eens over na mag denken.

De thuiswerkende DVPs zijn ongelooflijk kwetsbaar en hun grootste vijand is zeker niet de pooier of die enkele vervelende klant, maar de hoerenjagers van gemeente, politie, woningcorporaties, uitstapstichtingen, enzovoort die ook nog eens graag info delen met elkaar.
Nu geloof ik tegelijk niet dat een site als deze een grote factor is in dat soort zaken en denk ik dat bijvoorbeeld het aantal condooms dat ze tellen in de prullenbak of bijvoorbeeld inhoud van de smartphone veel zwaarder wegen. Maar het kan natuurlijk wel degelijk optellen.
Tegelijk ben ik er van overtuigd dat de doorgewinterde DVPs goed uit de klauwen van de hoerenjagers weet te blijven. Dan denk ik bijvoorbeeld aan de Amstelveense kliek.

Tegelijk moeten we simpelweg onderkennen dat belangen van DVPs en klanten niet altijd samenvallen en dit is daar een voorbeeld van. We willen elkaar als klanten wegwijs maken in deze wereld waar beter wel en waar beter niet naar toe te gaan en dat wringt met het belang van de DVP om zo anoniem en onzichtbaar mogelijk te blijven voor de hoerenjagers.
 
Wanneer men reviews kan koppelen aan een advertentie worden deze vaak toegevoegd al/ s bewijs in een dossier.
Oh jazeker kunnen ze dat , in Iran dan hier in Nederland veegt iedere advocaat die een schriftelijke cursus rechten voor dummies bij de LOI heeft gevolgd de vloer aan met een aanklager die aankomt met wat geneuzel van een anonieme recensent die alles wel bij elkaar gefantaseerd kan hebben op een vage site
Zie je het al voor je " wie is ome Aad dan mijnheer de aanklager ? is hij familie van u ? Ik zou hem graag in de getuigenbank willen hebben oh is hij er niet? Waarom niet? Wat zegt u , u weet niet wie hij is? oke volgende getuige dan ; Krolse Kater zegt u ?
 
Oh jazeker kunnen ze dat , in Iran dan hier in Nederland veegt iedere advocaat die een schriftelijke cursus rechten voor dummies bij de LOI heeft gevolgd de vloer aan met een aanklager die aankomt met wat geneuzel van een anonieme recensent die alles wel bij elkaar gefantaseerd kan hebben op een vage site
Zie je het al voor je " wie is ome Aad dan mijnheer de aanklager ? is hij familie van u ? Ik zou hem graag in de getuigenbank willen hebben oh is hij er niet? Waarom niet? Wat zegt u , u weet niet wie hij is? oke volgende getuige dan ; Krolse Kater zegt u ?
Het gaat hier vaak niet om een strafrechtelijk kader, dus de drempel waar en hoe dit bewijs gebruikt kan worden is lager en anders. Een gemeente of woningcoöperatie gebruikt het vaak als steunbewijs, naast een proces-verbaal van bevindingen en andere bewijsmiddelen ( advertentie, telefoon of app gesprek) Daarnaast hangt het af van welke instantie het gebruikt, het UWV of de Belastingdienst kijken er ook weer anders naar. Je kan bijvoorbeeld bij het UWV ontkennen, maar bij een onderzoek van hun eigen fraudebestrijders en als je ook nog een beetje adverteert, of er over twittert o.i.d, dan hang je al snel. Alles wordt dan in zijn geheel bezien. In dat soort gevallen, zal jij dan moeten bewijzen dat de aannames niet kloppen, en niet andersom. Recensies zullen niet het doorslaggevende besijsmiddel zijn, maar worden wel gebruikt om de stelselmatigheid aan te tonen, of het aantal keren dat je het gedaan hebt vast te stellen. om zo er een bedrag aan te hangen, wat er verdiend zou zijn. Vergeet niet als je tegen de overheid moet opnemen trek je vaak aan het kortste eind.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt ook niet zomaar een sportschool in je eigen huis gaan runnen, dat is ook niet toegestaan. Dus als we willen dat thuiswerken voor alle banen mag, dan moet het ook voor alle banen zijn.
Je moet geen appels met peren vergelijken. Er zijn legio beroepen die van huis uit mogen. Dan zal een sekswerker niet 1 klant mogen ontvangen? Wat een gelul is dat. Ik weet dat er bv groepslessen yoga in huis mogen worden gegeven en dat geldt voor meer groeps activiteiten. Er wordt hier in Nederland te kust en te keur met verschillende maten gemeten.
 
Combineer vergaande bevoegdheden van overheidsinstanties met marginale toetsing van een bestuursrechter en je realiseert je plotseling dat je als burger vogelvrij bent.
Als illustratie bij wat ik bedoel: de toeslagenaffaire.
Klopt inderdaad de bestuursrechter hoeft maar een marginale toets te doen.
Overigens zal een civiele rechter bij de beslissing, als het gaat om een woningcoöperatie, die wil dat een vrouw omdat ze zich als prostituée aanbied, haar woning wordt uitgezet. Dezelfde marginale toetsing toepassen. Omdat het vaak al in het huurcontract staat, dat woning alleen voor haar doel gebruikt mag worden, en dat doel is wonen. Het proces-verbaal van bevindingen geeft vaak dan al aanleiding genoeg om de beëindiging van het huurcontract en de uitzetting toe te wijzen.
 
@Dragonfire Dit is wat het gros van Nederland wil. Als de meerderheid van mening is dat dat anders zou moeten dan wordt het tijd dat diezelfde meerderheid het stemgedrag aanpast.
Dat geloof je toch zelf niet dat wij door ander stemgedrag iets kunnen bewerkstellen? En dan nog op het gebied van thuiswerkende dvp's ook?
Tijdens verkiezingen kan alles en al voordat ze gaan formeren worden de beloften al gebroken.
En dat geldt zowel voor links als rechts.
 
Het gaat hier vaak niet om een strafrechtelijk kader, dus de drempel waar en hoe dit bewijs gebruikt kan worden is lager en anders. Een gemeente of woningcoöperatie gebruikt het vaak als steunbewijs, naast een proces-verbaal van bevindingen en andere bewijsmiddelen ( advertentie, telefoon of app gesprek) Daarnaast hangt het af van welke instantie het gebruikt, het UWV of de Belastingdienst kijken er ook weer anders naar. Je kan bijvoorbeeld bij het UWV ontkennen, maar bij een onderzoek van hun eigen fraudebestrijders en als je ook nog een beetje adverteert, of er over twittert o.i.d, dan hang je al snel. Alles wordt dan in zijn geheel bezien. In dat soort gevallen, zal jij dan moeten bewijzen dat de aannames niet kloppen, en niet andersom. Recensies zullen niet het doorslaggevende besijsmiddel zijn, maar worden wel gebruikt om de stelselmatigheid aan te tonen, of het aantal keren dat je het gedaan hebt vast te stellen. om zo er een bedrag aan te hangen, wat er verdiend zou zijn. Vergeet niet als je tegen de overheid moet opnemen trek je vaak aan het kortste eind.
Om een boete , naheffing of een terugvordering vast te stellen gaat de belastingdienst of het UWV altijd uit van het hoogste bedrag wat op basis van de tijd dat iemand adverteert het aantal beschikbare uren en het opgegeven uurloon berekent wordt , dat is allemaal info die iedereen zo bij Kinky of SJ kan vinden

Het verhaal van de omgekeerde bewijslast is niet helemaal waar , de belastingdienst kan niet zomaar een willekeurig bedrag uit hun reet trekken
Ze gaan hoog zitten om onderhandelingsruimte te hebben en gaan er dan van uit dat je een volle dag maakt van 8 uur waarbij de ene klant de andere aflost en het opgegeven uurloon betaalt ,inclusief alle extra's en om de zelfde reden gaat de tegenpartij zo laag mogelijk zitten en beweert dat er soms maar net een klantje in de week een vluggertje komt maken en dan nog afdingt ook

En dan komt er een schikking die ergens daar tussen in zit

Als er uitkeringsfraude gepleegd is doet het UWV niet moeilijk , die kijken op Kinky of SJ vanaf welke datum je adverteert en dan mag je de vanaf die dag uitgekeerde uitkering terug storten , woningcorporaties maakt het geen bal of je net je eerste klant gehad hebt of al 20 jaar een bordeel uitbaat , als je het in een woning van hen doet gooien ze je eruit

Hoeveel van de betalende bezoekers van een dame denk je dat er een recensie plaatsen ? er zijn dames die al jaren adverteren of achter een raam zitten die nog nooit een recensie hebben gehad , hebben die dan nog nooit een klant mogen verwelkomen?

Een recensie zegt weinig tot niets over hoeveel een dame verdient haar tarieven staan nl al in de advertentie of worden door de under cover ambtenaar telefonisch opgevraagd , iemand die een recensie schrijft kan ook niet onthullen hoeveel klanten een dame heeft , hooguit kan hij schrijven dat " de volgende klant al op de stoep stond" of "dat het lastig was om een afspraak te plannen , dat laatste kan er ook op wijzen dat de dame gewoon niet vaak afspreekt en het eerste kan net toevallig die dag zo geweest zijn en die volgende klant kan ook zomaar een Jehova getuige geweest zijn

Een recensie kan hooguit een waardeoordeel geven over de kwaliteit van de dienst en dat lijkt me nauwelijks relevant voor dat soort instanties , als "bewijslast" heeft het weinig tot geen waarde
Hooguit zal het undercover team misschien wat eerder tot onderzoek van een populaire makkelijk te benaderen DVP overgaan
 
Laatst bewerkt:
Wij hier weten wel dat de hoeveelheid recensies van een dame niets zegt over hoe populair ze is, maar een rechter kan wel degelijk in dat verhaal meegaan.
Een goede advocaat van de thuiswerkster zal ongetwijfeld aandragen wat jij nu aandraagt en terecht, maar dan nog.

Gelukkig weten de meeste dames heel goed hoe ze uit de klauwen van de hoerenjagers moeten blijven, ik heb het idee dat ze vaak alleen het naïve, laaghangende fruit plukken. Want al mogen al die ambtenaren en 'hulpverleners' anders beweren, ze weten echt heel weinig van hoe het wereldje werkelijk in elkaar steekt.
 
Dat geloof je toch zelf niet dat wij door ander stemgedrag iets kunnen bewerkstellen? En dan nog op het gebied van thuiswerkende dvp's ook?
Tijdens verkiezingen kan alles en al voordat ze gaan formeren worden de beloften al gebroken.
En dat geldt zowel voor links als rechts.
Nou ja als een overweldigende meerderheid van de Nederlandse bevolking voor het gedogen van thuiswerkende DVP's zou zijn was het zo geregeld hoor , de waarheid is natuurlijk gewoon dat dat niet het geval is en ook mensen die ze regelmatig bezoeken zouden er niet graag naast wonen
Ik heb zelf een instelling van leven en laten leven maar als ik mijn huis te koop zet heb ik liever dat er een keurig saai doorsnee gezinnetje naast me zit dan een illegaal bordeel

Als politici altijd maar de waarheid verkondigen en geen vals beloften doen worden ze nu eenmaal niet gekozen , je krijgt de regering die je verdient
 
Wij hier weten wel dat de hoeveelheid recensies van een dame niets zegt over hoe populair ze is, maar een rechter kan wel degelijk in dat verhaal meegaan.
Een goede advocaat van de thuiswerkster zal ongetwijfeld aandragen wat jij nu aandraagt en terecht, maar dan nog.
Rechters moeten de wet toepassen , niet meer maar ook niet minder , bewijsmateriaal wat niet met feiten onderbouwd maar of speculatie berust en voor interpretatie vatbaar is moeten ze negeren
 
Recensies hebben nul waarde in een onderzoek zelfs de allerslechtste juridische medewerker zal dit linea recta naar het rijk der fabelen verwijzen. Het UWV komt pas om de hoek als de persoon een uitkering trekt.
De belastingdienst daarin tegen zal een schatting maken van de mogelijke verdiensten deze zijn echt niet onderhandelbaar.
Ik schreef het eerder al de instanties struinen echt sites als deze of bv kinky af om dames op te sporen, het blijven ambtenaren die krijgen het liever in de schoot geworpen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan