Recensie Debby, Ommen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
01/12/23
4
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ik-heb-3-geile-slette-gaatjes-kom-jij-ze-vullen_8257740
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ommen ligt voor mij een eind uit de richting, maar ik kon vandaag een bezoek aan familie combineren met Debby. Laat ik mij diplomatiek en mild uitdrukken dat Debby niet mijn type is. Ik heb voor een uur afgesproken maar was blij dat ik binnen een half uur buiten stond. Volgens de advertentie is ze 39, biologisch kan dit kloppen maar ze ziet er uit als een Henk Knol stemmer.

Prima om mijn zak snel te leggen maar zonde van mijn € 100, wel weer een ervaring rijker :LOL:
 
Debbie heeft wel lekkere(plus)punten, waar ze graag een bijt(gevoel) in krijgt. Die borsten zijn lekker dik, de rest errug... Ook is ze wel lekker geil, maar tongzoenen vind ze vies en in haar "komen" niet..pijpen zonder doet ze wel lekker, prijs..mag wat minder net als de zooi daarboven.
 
Ben ook bij Debby geweest. Na een paar pogingen om een afspraak te plannen toch gelukt. Ze heeft inderdaad lekkere borsten waar je stevig in de tepels mag bijten. Tongzoenen was redelijk. Bij het vingeren, waar al snel bijna mijn hele hand naar binnen kon, werd ze goed nat.
Lekker zonder gepijpt en heerlijk klaargekomen.

Inderdaad is het boven wel een zooitje, maar dat is het vaak bij de dames thuis.
De hygiëne had ik wel mijn twijfels bij..... had niet de indruk dat alles even schoon was maar daar zal ik de volgende keer wat extra op letten.

Ja, ik ben dus wel van plan om nog een keer lang te gaan. Ze heeft toch wat mogelijkheden op haar lijstje staan die ik ooit nog eens wil ervaren. Maar of ze nu een vast contact gaat worden..... weet ik nog niet.
 
Voor de tweede keer geweest, kamer was iets meer opgeruimd maar nog steeds een zooitje. Is toch jammer, ik voel me in een opgeruimde kamer toch wat fijner. Geeft een bepaalde indruk van de dame hoe ze is.
Twijfels over de hygiëne toch wel wat toegenomen, grote vlekken in de kleding en ze zag er verder ook onverzorgd uit. Bij wassen achteraf kreeg ik een handdoek maar was, volgens mij, geen schone.
En tja dat dat zijn toch wel wat dingen die makkelijk anders kunnen.
De sex daar in tegen was wel lekker, heel veel mogelijk.
En dan kijkend naar mogelijkheden en prijs.....

Ben er nog niet uit. Dan liever iets meer betalen en een betere hygiëne en omgeving?
 
Debbie is wel enorm geil, er is haar niets te gek en ze pijpt heerlijk. Het is inderdaad niet het meest geordende plekje maar voor 4 tientjes zuigt ze je het laken in je kont.
 
Terug
Bovenaan Onderaan