Recensie Demi, Maison d'Amour 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
97
05/08/22
93
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken terug bij deze dame geweest.
Yep, wat Tommeketom schrijft klopt. Recht voor de raap.
Zal zeker een lieve dame zijn maar toch voor mij een beetje te luid in praten.
Somt dadelijk op wat kan en niet kan, dat is natuurlijk makkelijk en meteen duidelijk. Ik zou het niet dadelijk bot noemen, de manier waarop ze dit vertelt en ook verder in het half uurtje soms communiceert. Ja, recht voor de raap maar voor mij een beetje 'te'. Op zo'n manier dat het voor mij zeer zakelijk overkomt.
OK, voor hen is het zakelijk maar hoe je iets zegt kan recht voor de raap of wat sensueler, meer feeling.
Maar ik denk dat ze in real life ook zo is.
Voor het 'liefdesspel' mag het toch iets meer romantiek, sensueels hebben. Enfin tot daar de communicatie. Ik zeg het, zeker een toffe madam, maar niet mijn stijl van communicatie.
Zij was mij. OK.
Wel fijn om horen dat ze mij graag zonder condoom pijpt en dat tongzoenen voor haar OK is. Nu, dat is iets dat voor mij niet moet, liever niet zelfs. Ik ga steeds voor alles met condoom en een kus OK maar nooit tongzoenen. Kwestie van wederzijdse hygiëne. Maar dus wandelaars die dat graag hebben en je voldoet aan de hygiënische voorwaarden,... dan zal dat wel kunnen.
Qua looks,... ieder zijn smaak. Ik val meer voor Tess en Anna in dit huis. Of Mia in PG. Maar aangezien die geruime tijd afwezig zijn, en de goesting groot was... toch eens een andere dame proberen.
Maar de looks... Leuke snoet, zeer leuke borsten. Verder een dame die toch ietsje meer kilo's in de weegschaal legt dan de foto's laten uitschijnen.
Maar zoals gezegd, ieder zijn smaak.
Dan het echte werk...
Massage van de penis was leuk tot zeer leuk.
Het neuken in verschillende standjes waarbij ze ook weer zeer duidelijk aangeeft wat ze graag heeft. Wat zeker OK is, maar ik zie het liever wat sensueler.

Enfin, ze heeft mij gegeven waarvoor ik kwam. Zeker geen slechte ervaring maar voor mij zit er waarschijnlijk geen herhaling in. Ja, het klikt of het klikt niet... maar voor de duidelijkheid dat zegt misschien meer over mij dan over Demi!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij deze dame in waarloos en zeer slechte ervaring gehad .Ik ga kort zijn toen wist ik niet van dit forum .Maar deze dame liet me klaar komen zonder dat er sex was .15 minuten later vraag ik voor mijn 2 de ronde maar dat wou ze niet dan toch aan begonnen wou ze niet op mij komen zitten (dames doen dit standje niet graag?zij ze) deed totaal geen moeite om me 2de keer te laten komen. Ik vind 160 euro voor 1 keer veel geld .geld weggegooid
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-demi-27-jaar.html
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Van de week een bezoek aan dit huis , voor Demi gekozen.
En dat was een fout. Eens op de kamer zakelijk en koud .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ook een paar weken geleden met Demi geweest er was niemand vrij enkel Demi dus even op kamer gewacht en naar boven is groot en niet super slank maar dat hoeft niet voor mij maar slecht was ze zeker niet maar er zitten veel betere in dit huis maar een tip voor Demi beetje meer sensueel en komt goed je taalgebruik past meer in een bruin cafe zoals ze in Antwerpen zeggen en dat was het enige dat stoort voor herhaling voor mij een nee
 
Mollig? Eerder normaal. Lang geleden bij geweest. Ja, recht voor de raap, maar das duidelijk en plezant. Niks verkeerd op aan te merken. Jammer dat ze toen niet tongzoende, maar ik begrijp dat wel. Pijpen met cd is ook jammer, want ik heb een propere fluit. Niet iedereen over dezelfde kam scheren. Ik befte die blote foef ook 😁 En die smaakte gewoon lekker en fris. Nogal logisch want we stonden beide aan hetzelfde wastafeltje ons proper te maken.
 
Demi was voor mij een zeer leuke ervaring. Ze is vrij lang, mooi natuurlijk lichaam, niet super mager maar zo heb ik dat heel graag. Ze heeft een fierheid over zichzelf. Super hygiënisch is ze zeker. De seks zelf was heel goed, ze pijpt zeer goed en lekker diep, en haar kutje is geweldig lekker, ze geniet zeker ten volle mee en dat hoor je ook wat het aangenaam maakt, je krijgt dan een girlfriend gevoel.

Ik ben vorige week nog bij haar geweest en zal haar zeker nog bezoeken, ik hou wel van zo een type.
 
Bij deze dame in waarloos en zeer slechte ervaring gehad .Ik ga kort zijn toen wist ik niet van dit forum .Maar deze dame liet me klaar komen zonder dat er sex was .15 minuten later vraag ik voor mijn 2 de ronde maar dat wou ze niet dan toch aan begonnen wou ze niet op mij komen zitten (dames doen dit standje niet graag?zij ze) deed totaal geen moeite om me 2de keer te laten komen. Ik vind 160 euro voor 1 keer veel geld .geld weggegooid
Nja
Hygiëne perfect, ziet er goed uit (ieder zen goesting) maar de klik was er niet. voor mij geen tweede keer.
Een goed privéhuis in Antwerpen, is nu eenmaal heel moeilijk om te vinden. Jammer genoeg!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan