Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Let vooral goed op als je door die straat loopt Vol drugsdealers, verslaafde, dronken mannen, levenloze mannen met geen werk of school blijven uren door de straat heen en weer lopen etc. etc.

(Ik zou er voor geen goud willen wonen
Niet echt een kind vriendelijk omgeving met dat soort lui dat zich in de omgeving bevindt)

Voor de rest is Den Haag wel een mooie stad hoor
Vol?????? Hahaha In de Doublet zie ik zelden of nooit "gebruikers" lopen.
1. t'hangt vol met camera's.
2. Dvp Weigeren 100% junkies.
3. Wie dealt in de straat zit 15M. later in de cel vanwege 100% overtuigende beelden.
4. In het centrum van de stad word 97% van de straten 24/7 gefilmt.
5. Als er iets onwettigs gebeurd ( verkoop enz.) vind dat ergens binnen plaats of in een voertuig.
6. Denhaag is de beste stad anders zou de koning ergens anders wonen.
 
Kan iemand me vertellen hoe ik met haar in contact kan komen? Zou haar graag langs laten komen namelijk. Ik heb altijd ontzettend van haar genoten en hoop dat zeterug komt in de Geleenstraat. Maar als dat niet zo is vind ik het ook geen probleem om haar langs te laten komen. Iemand haar nummer of een link waar ik haar kan boeken?
Voor een ieder die het weten wil, ze vertelde mij dat ze morgen weer in de straat is. Er zullen dikke rijen staan tegen het muurtje. Gelukkig heb ik haar nummer....

Geniet van dit mooie pareltje heren...
 
Om dit soort redenen kom ik niet graag in de doublet in de avond. Lopen vaak van die rare vage figuren rond
In en rondom de Doublet is het 's avonds meestel hartstikke druk.. Ik voel mij daar echt niet onveilig.
En inderdaad lopen er soms wat vage gasten rond, maar die doen behalve zeuren om geld niemand kwaad.
 
In en rondom de Doublet is het 's avonds meestel hartstikke druk.. Ik voel mij daar echt niet onveilig.
En inderdaad lopen er soms wat vage gasten rond, maar die doen behalve zeuren om geld niemand kwaad.
En heel vaak een politiecontrole van auto's, scooters en dergelijke. Dit soort gejerimieer over loslopend tuig is koren op de molen van de Haagse CDA. Zij willen de Doub graag sluiten. Ik niet...
 
Ik wandel ook al zo'n 40 jaar en nooit vervelende dingen in de (Haagse) straten gehad. In de omgeving wel eens, ze weten dat je niet gauw aangifte gaat doen. Ooit probeerde iemand op de Oude Kennisbrug in Amsterdam mijn rugzak eraf te trekken. Een andere keer een agressieve bedelaar. Altijd in de hele late uurtjes. Ik loop niet met een dure Louis Vuitton tas en duur horloge in zo'n omgeving (en nergens anders). Blaming the victim, maar je trekt wel criminelen aan. Laat die dingen maar thuis of berg ze op. Net als in arme landen, loop niet teveel met je dure spullen te koop.
 
Dinsdagavond een rondje Doub gedaan, zag een leuke blonde op 39k2. Haar gordijntje was maar kort open en daarna helaas niet 1 keer meer beschikbaar gezien. Kan iemand bevestigen (of ontkrachten) dat dit Hongaarse Maya zal zijn geweest?
 
Dinsdagavond een rondje Doub gedaan, zag een leuke blonde op 39k2. Haar gordijntje was maar kort open en daarna helaas niet 1 keer meer beschikbaar gezien. Kan iemand bevestigen (of ontkrachten) dat dit Hongaarse Maya zal zijn geweest?

Kan dit helaas niet bevestigen maar ben zelf ook benieuwd naar het antwoord, heb haar nu zolang niet gezien/bezocht.
Hoelaat was dit, normaal werkt Maya maar tot circa 17 uur. Had ze twee "bordjes" op het raam? een met een bij en haar naam en een met dat ze alles met condoom doet?. Anders vermoed ik dat het mogelijk iemand anders kan zijn.
 
Kan dit helaas niet bevestigen maar ben zelf ook benieuwd naar het antwoord, heb haar nu zolang niet gezien/bezocht.
Hoelaat was dit, normaal werkt Maya maar tot circa 17 uur. Had ze twee "bordjes" op het raam? een met een bij en haar naam en een met dat ze alles met condoom doet?. Anders vermoed ik dat het mogelijk iemand anders kan zijn.
Dit was na 21:00 en ik kan met herinneren dat ik die bordjes zag. Althans, niet op 39k2 deze avond.

Ooit heb ik die bordjes wel gezien, viele nog op weet ik het alles met condoom bordje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan