Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nederland, en op kop Denhaag heeft bijna geen openbare toiletten meer en voor vrouwen al helemaal niet.
In andere Europese landen, is dat 10000X beter geregeld.
In Frankrijk, en zeker in Parijs barst t van de openbare toiletten voor ieder geslacht en na ieder bezoek worden ze automatisch goed gereinigd.
hier mag Denhaag een voorbeeld aan nemen.
 
"(-) zeker in Parijs barst 't van de openbare toiletten (-)" (# 4.085)

Klopt helemaal. Alleen al op de Boulevard de Clichy al meer dan vijf (des toilettes et des sanisettes). Maar daar óók het schrikbeeld voor linkse mensen: Les Trois Baudets.

In Alkmaar plassen de damesliefhebbers overdag nooit. Daarom rijzen pas ná 18.00 uur twee fallische toiletten op uit hun rustplaatsen. Dan is Den Haag nog goed bedeeld. Ook al zijn er vaak laarzen en neuskapjes nodig ...
 
Nederland, en op kop Denhaag heeft bijna geen openbare toiletten meer en voor vrouwen al helemaal niet.
In andere Europese landen, is dat 10000X beter geregeld.
In Frankrijk, en zeker in Parijs barst t van de openbare toiletten voor ieder geslacht en na ieder bezoek worden ze automatisch goed gereinigd.
hier mag Denhaag een voorbeeld aan nemen.
Sinds kort staat er ook een openbaar toilet in het Huygenspark, daar staat een rond gebouwtje schuin tegenover de nieuwe Albert Hein, ik ben er nog niet binnen geweest dus weet niet of het er een beetje netjes uitziet. Als je van de Doublet naar de Geleen loopt via het park dan kom je het halverwege tegen dus vijf minuutjes van beide straatjes vandaan.
 
Beste wandelaars Maria, Den Haag, Geleenstraat 74k4 vrijdag en vandaag zondag niet gezien, ze zou weer op vakantie gaan, maar ik dacht volgende week pas, heb ik het mis?
 
Roemeens ogend dame die ik de laatste paar avonden zag op de Doublet. Zwart steil haar, zwarte kleine ogen, girl next door face.

Erg klein, maar wel goed getint. Stond niet achter een raam maar zag ik een paar keer heen en weer looen in een badjas/nachtjapon tussen ramen heen en weer on te kletsen met dames.

Je kan haar niet missen denk ik. Iemand een idee?
 
Zaterdag ben ik in de avond in de Doublet geweest. Man wat een drukte. Normaal trek ik me er niet zo van aan maar een paar groepjes die dames irriteerde en voor spanningen zorgde... Ik ga voortaan lekker overdag, of doordeweeks. Dit vond ik heel arelaxed
 
Sinds kort staat er ook een openbaar toilet in het Huygenspark, daar staat een rond gebouwtje schuin tegenover de nieuwe Albert Hein, ik ben er nog niet binnen geweest dus weet niet of het er een beetje netjes uitziet. Als je van de Doublet naar de Geleen loopt via het park dan kom je het halverwege tegen dus vijf minuutjes van beide straatjes vandaan.
Ik Ga daar binnenkort ff piesen en foto maken(van t gebouwtje dan he :) )
 
Vanmiddag wou ik een leuk Rumeens uitziende dame op Geleen 86.1 bezoeken, maar ging niet door omdat zag een naambord hangt met Karima. Is zij de beruchte Karima van Doublet?
Dat is deze dame
 
Het is een natuurlijke behoefte die toch wel belangrijk is voor ieder mens. En het zou inderdaad wel leuk zijn als er wat foto's bijgevoegd konden worden. Zolang het maar een gezellige sfeer blijft toch? Ik vind dit veel leuker dan eindeloze discussies :)
 
Was maandag sinds lange tijd weer in de Doub, kom niet meer zo regelmatig in DH de laatste tijd. Ik zag dat Camela en haar zus er niet waren, iemand een idee waar ze zijn en of ze terug komen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan