Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo ziet een toilethuisje eruit.
Bekijk bijlage 39611
Nou, dat is wel een verdraaid mooi huisje heren.

Geniet ervan! Haha!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer dan eens in dat park heb staan plassen achter zo'n grote struik, want die urinoirs in Den Haag waag ik me ook niet aan.

Resteert de vraag hoe lang dit een proper, goed onderhouden wc hokje blijft.
 
Laatst bewerkt:
Wie wil zijn ervaring delen met de slanke dame op 126a k1 of 2? De laatste tijd op k1 een slanke dame met donker haar. Een minder introverte met meer tattoos stond er maandag naast op k2. Ze lijken me alle twee wel leuk.
 
Vanavond was het errug koud, voelde mijn vingers niet meer. Wel een voordeel; er waren maar een aantal wandelaars. Terwijl het aanbod aan dames heel groot was.
Voor de liefhebbers, Sonja van pand 122 was er ook weer. Ik denk dat ze vaker 's avonds er staat.
 
Vanavond was het errug koud, voelde mijn vingers niet meer. Wel een voordeel; er waren maar een aantal wandelaars. Terwijl het aanbod aan dames heel groot was.
Voor de liefhebbers, Sonja van pand 122 was er ook weer. Ik denk dat ze vaker 's avonds er staat.
Welke kamer zat ze dan? Zag bij k4 alleen maar open gordijnen en een open deur
 
Vanavond was het errug koud, voelde mijn vingers niet meer. Wel een voordeel; er waren maar een aantal wandelaars. Terwijl het aanbod aan dames heel groot was.
Voor de liefhebbers, Sonja van pand 122 was er ook weer. Ik denk dat ze vaker 's avonds er staat.
Klinkt goed morgen is het weer koud dan de wandel handschoenen maar aandoen en die richting op !
 
"Is dat niet altijd ergens in juni/juli?" (# 4.131)

Ramadân betekent niet "vasten" wat velen denken. Dat is in het hoog-Arabisch siyâm of saum.

Ramadân is de naam van een maand, en wel de negende maand van de islamitische maankalender (ook de Joodse kalender is een maandkalender; maar eveneens bijvoorbeeld de klassiek-Chinese).

En aangezien wij in het westen een zonnekalender hebben, verschuift de begin- en einddatum van de Ramadân op "onze" kalender èlk jaar.

De moslimgenieters hebben geluk: het is op dit moment vroeg donker. En na zonsondergang mag in principe alles weer.

Mits men zich dan kan losrukken uit de traditionele gezins- en familiesamenkomst. Maar hoewel na een copieuze maaltijd een gymnastisch ommetje maken uitermate gezond is, doen de meeste moslimheren dat niet.
 
Ik zag vandaag op Hunsestraat 51 k7 bij een dicht gordijn een roze bordje hangen met "kinky spelletjes, sex, SM". 's Ochtends. Iemand een idee bij welke dame dit hoort? @Paulus2 wellicht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan