Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Cowboys. Ik wil vandaag naar de Doubletstraat maar gok dat ik er om ongeveer half 6 ben. Zijn dr dames dan net aan het afwisselen van dag naar avond dienst en dus rustig ? Of eten ze dan net ? In Amsterdam hoef je bijvoorbeeld niet tussen 6 en 8 te wandelen alles dicht
Er zijn een redelijk groot aantal dames die een dubbele shift draaien. Zo tussen 17:00 en 18:00 zijn er hoop wandelaars die na het werk nog even een wip willen maken, dus mijn inziens kun je best wat vinden.

1652183376334.png
 
Cowboys. Ik wil vandaag naar de Doubletstraat maar gok dat ik er om ongeveer half 6 ben. Zijn dr dames dan net aan het afwisselen van dag naar avond dienst en dus rustig ? Of eten ze dan net ? In Amsterdam hoef je bijvoorbeeld niet tussen 6 en 8 te wandelen alles dicht
Nee hoor, van de wisseling van shift merk je vrijwel niets.
Misschien wel dat er een paar dames zitten te eten rond die tijd.
Zet je je paard goed vast?
 
Hallo heren ik was rond 14:00 in de doubletstraat joanna helaas niet gezien pfff.ben toen een rondje gaan lopen maar zag niks voor mij. Daarna op zoek naar sonja geleen maar ook niet gezien via het plattengrond rond kwart voor 3 was ik op de geleenstraat. Toen ben ik terug gegaan naar ruysdelkade net voor alexandra/nicole ook niet gezien. Dus ik zit nog met een volle zak zo maar via kinky kijken hier in de buurt. Dus ik ben hele middag alleen me zelf aan het opgeilen maar neuken hoo maar.
 
Cowboys. Ik wil vandaag naar de Doubletstraat maar gok dat ik er om ongeveer half 6 ben. Zijn dr dames dan net aan het afwisselen van dag naar avond dienst en dus rustig ? Of eten ze dan net ? In Amsterdam hoef je bijvoorbeeld niet tussen 6 en 8 te wandelen alles dicht
Half 6 is de beste tijd. Veel beginnen rond die tijd en dan kan je er als eerste over heen. Vind ik beter in ieder geval.
 
Hallo heren ik was rond 14:00 in de doubletstraat joanna helaas niet gezien pfff.ben toen een rondje gaan lopen maar zag niks voor mij. Daarna op zoek naar sonja geleen maar ook niet gezien via het plattengrond rond kwart voor 3 was ik op de geleenstraat. Toen ben ik terug gegaan naar ruysdelkade net voor alexandra/nicole ook niet gezien. Dus ik zit nog met een volle zak zo maar via kinky kijken hier in de buurt. Dus ik ben hele middag alleen me zelf aan het opgeilen maar neuken hoo maar.
Zo ver ik weet werkt Joanna vanaf 6u. Was een keer rond 12 in de geleen en zag Sonja best lang vrijstaan terwijl in de avond staat ze niet langer dan 30sec vrij haha.
 
Hallo heren ik was rond 14:00 in de doubletstraat joanna helaas niet gezien pfff.ben toen een rondje gaan lopen maar zag niks voor mij. Daarna op zoek naar sonja geleen maar ook niet gezien via het plattengrond rond kwart voor 3 was ik op de geleenstraat. Toen ben ik terug gegaan naar ruysdelkade net voor alexandra/nicole ook niet gezien. Dus ik zit nog met een volle zak zo maar via kinky kijken hier in de buurt. Dus ik ben hele middag alleen me zelf aan het opgeilen maar neuken hoo maar.
Je had gewoon naar Jessica oid moeten gaan. Als op een gegeven moment de druk te hoog is moet het dan maar een keer met een mindere dame.
Op kinky vind je tegenwoordig ook niks, allemaal te duur en risicovol ook. Denk dat je dan liever 40 euro kwijt bent dan 150.
 
Hallo heren ik was rond 14:00 in de doubletstraat joanna helaas niet gezien pfff.ben toen een rondje gaan lopen maar zag niks voor mij. Daarna op zoek naar sonja geleen maar ook niet gezien via het plattengrond rond kwart voor 3 was ik op de geleenstraat. Toen ben ik terug gegaan naar ruysdelkade net voor alexandra/nicole ook niet gezien. Dus ik zit nog met een volle zak zo maar via kinky kijken hier in de buurt. Dus ik ben hele middag alleen me zelf aan het opgeilen maar neuken hoo maar.
Joanna werkt alleen in de avonden. Sonja vrijwel ook alleen avonden
 
Ik kan het hier niet echt terugvinden, maar hoe is de bezetting rond 18:00 in het algemeen in de Geleen?

Is dat wat minder omdat je dan precies in de wisseling van de shifts zit?

Thanks!

edit: las net dat in de dub 17:30 juist een goede tijd is, dus ik neem aan ook voor de Geleen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan